Już w piątek Remes Cup Ekstra 2011

Już w najbliższy w piątek, 14 stycznia, o godzinie 19:00 w poznańskiej hali „Arena” mieszczącej się przy ul. Wyspiańskiego 33 odbędzie się kolejna edycja halowego turnieju piłki nożnej Remes Cup Ekstra. W tegorocznej imprezie tradycyjnie udział weźmie sześć zespołów, a już w najbliższy poniedziałek rozpocznie się sprzedaż biletów na ten turniej.

W Remes Cup Ekstra 2011 udział weźmie Mistrz Polski – Lech Poznań, obecny lider Ekstraklasy – Jagiellonia Białystok, triumfator poprzedniej edycji – Arka Gdynia, a oprócz tych drużyn w „Arenie” zagra również Cracovia Kraków oraz I-ligowa Warta Poznań i GKS Katowice, w zastępstwie za łódzki Widzew, który się wycofał.

Tymczasem już w poniedziałek, 10 stycznia ruszy sprzedaż biletów na tą imprezę. Wejściówki na RCE 2011 (55 zł – z karnetem na mecze Lecha lub 60 zł bez karnetu), będzie można zakupić łącznie w czterech punktach sprzedaży. W Sklepie Tifosi przy ul. Piekary, Red Boxie ul. Promienistej, w kasach hali ?Arena? oraz w Sklepie Futbolplanet przy ul. Głogowskiej. Przy kupnie biletów będzie trzeba okazać dowód tożsamości wraz z numerem PESEL. Warto również dodać, że dzieci do lat 7 wchodzą na turniej za darmo.

14 stycznia w „Arenie” zjawi łącznie ponad cztery tysiące fanów Kolejorza, ale na trybunach zasiądzie też kilkuset kibiców Arki oraz ponad 200 osobowa grupa sympatyków z Krakowa. W przyszły piątek na turniej przybędą także fani Jagiellonii, Warty i GKS-u, lecz w nieco mniejszej liczbie. Natomiast kibole Lecha 14 stycznia będą mogli wziąć udział w licznych konkursach przygotowanych przez organizatorów RCE. Na nagrody liczyć będzie mógł również najlepszy strzelec czy bramkarz turnieju. Dla nich przygotowany jest głównie sprzęt sportowy oraz talony na zakupy w internetowym sklepie Futbolplanet.

Zaznaczmy także, że tegoroczny harmonogram imprezy nie będzie specjalnie różnił się od tego, który obowiązywał w poprzednich latach. Zmian nie będzie również w sposobie rozgrywania spotkań. To oznacza, że zwycięzcy każdej grupy odrazu awansują do finału. Drużyny z drugich miejsc w grupie A i B zagrają o trzecie miejsce, a zespoły z trzecich lokat o piątą pozycję w turnieju. Mecze grupowe podobnie jak to miało miejsce przed rokiem, trwać będą po 12 minut, natomiast spotkania o 5 i 3 miejsce i finał potrwają kwadrans.

Styczniowy turniej w ?Arenie” rozpocznie się tradycyjnie o godzinie 19:00. Cała impreza wraz z rozdaniem nagród potrwa za to do około godziny 23:00. Fotorelację z turnieju ukaże serwis KKSLECH.com, a transmisję na żywo z Remes Cup Ekstra 2011 przeprowadzi stacja TVN Turbo znana kibicom Kolejorza i nie tylko m.in. z transmisji spotkań piłkarskiego Pucharu Polski w sezonie 2010/2011. Wszystkich sympatyków Lecha zachęcamy jednak do zakupu biletów na ten turniej i stawienia się w hali „Arena” po to, aby wspomóc lechitów w walce o puchar!

Warto przeczytać:

> Historia turniejów w Arenie od 1995 roku – Od Żywiec Trade Cup do Remes Cup Ekstra

Remes Cup Ekstra 2010 okiem serwisu KKSLECH.com:

Oprawy podczas ostatniej edycji Remes Cup Ekstra:

Doping w wykonaniu kibiców Kolejorza podczas ostatniej edycji RCE:

Źródło: inf. własna
Autor: Arkadiusz Szymanowski
Fot: KKSLECH.com

komentarze 382

  1. dziki napisał(a):

    co racja to racja…bo ”myślał kozioł o niedzieli a w sobotę łeb mu ścieli” hehhehehhehe

  2. woo napisał(a):

    dziki – sorry, ale nie ma w składzie miejsca dla Murawskiego, Bandrowskiego, Stilica i Injaca na raz i nigdy nie było!
    Więc Injac usiądzie na ławce i będzie zastępował bądź Murawskiego bądź Bandrowskiego.
    Jeśli dojdzie Sernas, to on bądź Kriwiec będą operowali po lewej stronie. Na prawej do wyboru Kikut, Kiełb bądź Kriwiec – w zależności od ustaleń na innych pozycjach.
    Proste.

  3. arek napisał(a):

    Mozna juz powiedziec, ze Sernas jest u nas, tylko mala niewiadoma pozostaje z Murasiem. Wielka szkoda,ze nie mogby zagrac z Braga, marzeniem bylaby powtorka z Austria.

  4. bart napisał(a):

    Wlasnie o to chodzi , w tym sezonie gramy na 3 fronty i obysmy w przyszlym tez grali na 3 fronty jak najdluzej ( conajmniej do wiosny) . Wlasnie dlatego potrzebujemy rownozednych ( mniej wiecej) gracz zeby mozna bylo nimi rotowac i wybierac najbardziej optymalnie. Zeby potem nie bylo zdziwka ze nasz najlepszy( badz jedyny) napadzior zchodzi w 60 minucie – a zastepuje go rozgrywajacy- bo przed nami jeszcze kilka meczy a niema kogo wpuscic.

    Szeroka lawka , rotacja i chlopaki beda sie musieli spinac zeby w tych najwazniejszych, najbardzej prestizowych meczach trener stawial wlasnie na nich. Wiec taki zawodnik jak Muras to klasa sama w sobie a ze mamy wiecej dobrych graczey na te pozycje to tylko lepiej, jak rywalizowac to z najlepszymi.

  5. BRAGA napisał(a):

    Widzę że nawet normalny kibic Wisły bierze udział w dyskusji:) Sernas co raz bliżej, wierzę w te transfery i zarząd 1 raz od momentu jak do składu przychodzili Stilić, Lewy, Peszko, Arboleda. Wtedy to był najlepszy okres zarządu. Oby teraz było tak samo:)

  6. asdf napisał(a):

    Ja sie nie zdziwie jak na Brage wyjdzie Drygas z Injacem, bo Murac grac nie moze, Bander pewnie znowu cos zlapie, a Siergiej bedzie musiał grać gdzies na bokach bo nie ma Peszki.

  7. KKS napisał(a):

    BRAGA tak teraz wszyscy beda sie podniecac a na wiosne jak by nowi zawodnicy grali mizernie to oczywiscie lamenty i marudzenie ze zarzad znowu dal dupy?

  8. tomek27 napisał(a):

    No juz nie przesadzaj ,jesli dojda Ci 3 zawdonicy , o ktorych mowa – w co nie wierze- nikt na zarzad jechal nie bedzie… bedzie jazda na Bakero…

  9. cityboy napisał(a):

    Drygas na pewno nie zagra z Bragą, może poleci z drużyną do Turcji, ale raczej nie będzie grał w sparingach, tylko wchodził dopiero w normalny trening.

  10. arek napisał(a):

    Zastanawiajaca jest zmiana polityki zarzadu Lecha jesli wydadza te 2 mln euro na transfery, wczesniej Maniek a takze nawiazanie wspolpracy ze szkola w Szamotulach. Byc moze wiedza juz, ze zostana operatorem stadionu (kto wie czy nie obiecal tego Grobelny), gdyz Rutkowski w zakulisowych rozmowach mowil, ze od tego zalezy czy dalej bedzie lozyl na Lecha a byc moze takze zadecydowal o tym majaca byc podpisana wkrotce umowa z Boschem i otwarcie nowych rynkow zbytu, w tym roku takze Amika wydac ma 40 mln zl na nowe inwestycje.

  11. asdf napisał(a):

    Wynika, to z tego, że mają siano z pucharów, i z innych źródeł np. premia od oliviera za wystepy w pucharach, jest tez premia od Canal +. No i troche sie pali czerwona lapmka, czylimiejsce w tabeli….

  12. haski napisał(a):

    No musicie odzszczekiwać przejeaciele niekótre słowa ma na konto łudzikiego widzewa wpłynoeło ok850.000 ujro:) za sernasa

  13. cityboy napisał(a):

    pracujesz w Widzewie?:)

  14. asdf napisał(a):

    Haski, ale o co chodzi tak dokładniej?

  15. woo napisał(a):

    Sernas to za mało. Po odejściu Peszki o wzmocnieniu można mówić tylko gdy przyjdzie jeszcze Murawski.

  16. asdf napisał(a):

    Dla mnie Sernas ok. Peszko i tak dawał z siebie wszystko już tylko w LE. Murawski nie może w niej grać więc jego przyjscie bedzie wzmocnienim połowicznym.

  17. woo napisał(a):

    Najważniejsza jest liga i PP. Przyjście Murawskiego to większe wzmocnienie niż Sernas – przynajmniej moim zdaniem.

  18. asdf napisał(a):

    Przez ostatnie dwa tygodnie, za pośrednictwem menedżera Przemysława Erdmana, trwały bardzo intensywne negocjacje pomiędzy Lechem i Widzewem w sprawie transferu Sernasa. W pewnym momencie łodzianie przedstawili ofertę typu „take it or leave it”. Byli skłonni sprzedać reprezentanta Litwy za kwotą zbliżoną do miliona euro, natomiast działacze „Kolejorza” poinformowali, że są skłonni spełnić te oczekiwania, przedyskutowano wszystkie, najdrobniejsze szczegóły. Także sam piłkarz ustalił warunki kontraktu. Tymczasem dzisiaj veto postawił właściciel „Kolejorza”, Jacek Rutkowski.

    Jak wiadomo w Lechu funkcjonuje „komitet transferowy”, który polega na tym, że członkowie komitetu głosują, czy dany zawodnik ma przyjść, czy jednak nie (albo czy ma odejść). Jednakże jeśli wszyscy powiedzą „tak”, a Rutkowski powie „nie”, to oczywiście ci od „tak” mogą te swoje „tak” potraktować jako żart sytuacyjny. No i właśnie dzisiaj zdarzyło się tak, że kiedy wydawało się, iż transfer to tylko kwestia złożenia podpisów pod dokumentami, Rutkowski wszystko zablokował. Jego NIE było na tyle stanowcze, że na dziś Sernas zostaje w Widzewie, chociaż wcale nie jest pewne, czy łodzianie po prostu nie zejdą trochę ze swoich wymagań. Istnieje bowiem spore ryzyko, że Sernas – któremu koło nosa przechodzi kilkukrotna podwyżka – może być wiosną mocno sfochowany.

  19. Ex napisał(a):

    ciekawe skad masz to info?

  20. asdf napisał(a):

    z weszlo.com

  21. kriseu napisał(a):

    na weszlo podali ze raczej nic z tego transferu nie bedzie

  22. dziki napisał(a):

    HWDR….

  23. asdf napisał(a):

    Rutek zawsze targuje sie piekielnie. Jak Lech nie awansuje do pucharów to bedzie to jego wina.

  24. cityboy napisał(a):

    czyli, że co? nie Sernas, czy za drogo? To było za piękne, żeby było prawdziwe. 2mln w 1 tydzień, chyba jeszcze nie te czasy, swoją drogą, za drogo za niego chcą, ale ich zawodnik i ich prawo. Czyli kiedy następny komitet?

  25. Kris155 napisał(a):

    No i pieknie. Rutkowski spierniczył kolejny transfer. Pewnie transfer Murawskiego też zablokuje. Po co wydawać kase lepiej ją przejeść. A ja myslałem, że zarząd zaczyna w końcu poważnie podchodzić do sprawy:(

  26. rossi napisał(a):

    nie ma transferów = nie ma dopingu :)

    Proste rozwiązanie!!!!

  27. Ex napisał(a):

    Rutkowski sprzedaj w koncu ten klub!!! Nie chcemy cie tu!!!

  28. asdf napisał(a):

    hehe kibice sukcesu jak rossi juz sie buntuja bo plotka poszla. Ja mysle ze to sa ostre tarki. Bańka euro to jednak za duzo.

  29. Ex napisał(a):

    rossi – Rutkowski ma w dupie doping najwazniejsze ze zarobil duzo kasy i teraz jest do konca zycia ustawiony.

  30. Anonim napisał(a):

    sernas prawie w lechu!!!

  31. Kris155 napisał(a):

    Tylko niech sie Rutkowski nie ździwi jak mało osób kupi karnety.

  32. Marcin Hamasiak napisał(a):

    Niestety muszę zamknąć temat, bo za chwilę dyskusja zrobi się jeszcze bardziej agresywna. Zejdźcie na ziemię co niektórzy i przede wszystkim przestańcie sugerować się cenami, które padają w gazetach.