Jose Bakero przed meczem z Cracovią

Pojutrze piłkarze Lecha Poznań zmierzą się na wyjeździe w ligowym meczu z Cracovią Kraków, a dziś po godzinie 12:30 w siedzibie klubu odbyła się przedmeczowa konferencja prasowa z udziałem trenera Kolejorza, Jose Marii Bakero Escudero.

Ten tydzień był po to, aby odpocząć fizycznie i psychicznie, a był to jednak najgorszy tydzień jeśli chodzi o zdrowie zawodników. Kiełb, Wilk i Krivets przebywają obecnie w łóżku i oni w niedzielę nie zagrają. Jeśli chodzi o Wojtkowiaka, to wczoraj zostało ustalone z lekarzami, że dostanie przerwę 7 dni. Murawski też ma problemy, podobnie zresztą jak Mikołajczak. Obaj będą jednak dzisiaj trenowali, więc zobaczymy jak to będzie. Trener od przygotowania fizycznego także był zresztą w ostatnich dniach chory.

Musimy zaakceptować obecną sytuację i trzeba powalczyć o wygraną. Mamy szacunek i respekt dla Cracovii, ale jednocześnie wiemy, że dla nich każdy mecz jest jak finał. Braliśmy różne warianty, jak dotrzeć do Krakowa ze względu na te choroby. Jutro pojedziemy o 9:00 rano autobusem, a po drodze zjemy obiad we Wrocławiu. W sobotę na miejscu w Krakowie odbędziemy jeszcze trening.

Djurdjević jest gotowy do gry, a Bandrowski znów ma jakiś problem z biodrem. Tomek trenuje z piłką dopiero od trzech dni, więc trener od przygotowania fizycznego zdecyduje, czy znajdzie się w kadrze. Dla mnie nie są ważne dwie jesienne wygrane nad Cracovią. Wiosną każdy zespół zaczął od nowa, a dla nas każdy mecz jest jak finał.

>> Przeczytaj więcej w dziale Konferencje

Źródło: inf. własna
Autor: Arkadiusz Szymanowski
Fot: KKSLECH.com

komentarzy 47

  1. mts napisał(a):

    murawa nadal jedno wielkie gówno i stracili tylko tydzień na nie wiem co … a co do meczu to szkoda, że się chłopaki rozchorowali ciekaw jestem jak będzie wyglądać prawa strona jak Mikołajczak Kriwiec Wilk są chorzy pewnie na prawej obronie Wołąkiewicz, a do pomocy przesunięty będzie Kikut. Nic tylko 3 punkty w tym meczu !

  2. zico napisał(a):

    oj mam nadzieję, że Maaskant odszczeka jeszcze te słowa, że Lech już się nie liczy w walce o mistrza, oby na naszych piłkarzy podziałało to mocno mobilizująco…

  3. tomek27 napisał(a):

    Bandrowski to juz chyba nigdy do zdrowia nie wroci ,ile on juz ma ta kontuzje ?Znowu biodro,jak sie teraz okaze ,ze operacja ,to niezla beka ,bo juz dawno mogl byc po…

  4. Ex napisał(a):

    super , bez skrzydlowych jedziemy do Krakowa… czarno to widze jestem ciekawy czy w ogole znajdzie sie 18 meczowa…

  5. 07 napisał(a):

    Wobec tylu nieobecnosci moze w koncu Bakero na mlodych postawi. Mozdzenia widze w pierwszym skladzie, a Kaminskiego w ostatnich 20 min. przy korzystnym wyniku.
    Kotor- Kikut, Bosy, Manu, Henriqez, Muras, Dima, Mozdzen, Stilic, Slusarz, Rudnevs.

  6. qq napisał(a):

    przy zalozeniu ze Legła i Zwisła zremisuja, remis z Cracovia nie zakonczy dla nas ligi i o wszystkim zadecyduje mecz z Jaga. Nasi pilkarze musza miec kiepska opieke lekarska skoro tak padaja jak muchy od zimna. A wiosna tuz tuz.

  7. poz napisał(a):

    Bandrowski zrobił błąd,zamiast poddać się tej operacji biodra zimą wtedy gdy pojechał do Niemiec,to zachował się jak dziecko i uciekł spod noża,a teraz ciągle odzywa się mu to biodro.Chyba kolejna runda stracona,oby nie ale tak to wygląda.

  8. Mata26 napisał(a):

    Coś czuje że Bandrowski zakończy przygodę z Lechem jakoś nie widzę w Lechu miejsca dla zawodnika który w tak bezczelny sposób osłabia klub jeżeli biodro boli go już prawie rok a zimą miał okazje na operacje i zakończenie tej telenoweli z tą kontuzją to świadczy o jego braku profesjonalizmu i tyle po części tak kiepskie miejsce w lidze było jego zasługą bo jego brak był bardzo odczuwalny.

  9. Rataje napisał(a):

    Trzeba żydkom szczepać dupy jak ostatnio.

  10. Luis napisał(a):

    Jeże;i Mikołajczak będzie miał kontuzje to duże szanse na grę na skrzydle będzie miał ibupron.

  11. DŻEJO1 napisał(a):

    Ja skład widzę tak: Kotor-Wołąkiewicz-Bosy, Manu.Henriquez-Dima, Muraś, Kikur,Stilić, Ślusarski-Rudnevs

    Według mnie Kikut zagra na skrzydle, a na prawej obronie zagra Kikut. Co wy o tym myślicie??

  12. DŻEJO1 napisał(a):

    Oczywiście chodzi mi o Kikuta

  13. ArekCesar napisał(a):

    Nie kumam z tymi Kikutami, rozmnażają się na potęgę ;)

  14. Ex napisał(a):

    a Legia juz liderem ekstraklasy

  15. ArekCesar napisał(a):

    Nie tak szybko bedzie1-3

  16. siara napisał(a):

    ja pierdole ale zjebal karnego a juz by bylo pieknie

  17. mól napisał(a):

    DŻEJO01-jebnij se setę!!!

  18. wielkikks napisał(a):

    @WLKP gdzie jest ta twoja Legia lepsza piłkarsko:) nie ośmieszaj się. Te twoje Rybusy to jest śmiech na sali

  19. ArekCesar napisał(a):

    Kurna byłem blisko tego 3-1 :) ale jest OK.

  20. Tata napisał(a):

    Pytanie mam – Arek albo ktoś inny z redakcji – znacie meczową 18 – kę, która pojedzie do Krakowa.

  21. Arkadiusz Szymanowski napisał(a):

    Stuprocentowej nie znamy. Osiemnastkę praktycznie można ułożyć sobie teraz samemu. Nawet skład jest teoretycznie łatwo przewidzieć. Krivets, Wilk, Kiełb, Wojtkowiak nie jadą. Mikołajczak i Murawski byli na treningu, więc pewnie tak.

  22. kakaesik napisał(a):

    Jest super czołówka traci punkty :)

  23. bocian napisał(a):

    legła warszawa.Czekam na wygraną w niedziele.

  24. Tata napisał(a):

    Thx
    Mam nadzieję, że pojadą też Bereszyński i Golla
    A swoją drogą to Kiełb a na pewno Bandrowski ciągle mają kontuzje

  25. Arkadiusz Szymanowski napisał(a):

    Proszę pisać o polskiej lidze w odpowiednim newsie. On jest edytowany w piątki po dwóch meczach, a w sobotę nawet częściej.

  26. Arkadiusz Szymanowski napisał(a):

    Tata – Bereszyński? :) Kiełb jest chory.

  27. wielkikks napisał(a):

    Kiełb powinien dostać po kieszeni przecież to jest cyrk, który raz się przeziębił?!

  28. Tata napisał(a):

    Bereś strzelił 2 bramy w ME – no i dostał powołanie do repry U-19 – a KIełb tak jak kolega pisze wyżej non stop ma katar.

  29. fox napisał(a):

    Z tego co pamiętam to Bander chciał tej operacji tylko niemiecki lekarz uznał,że jest ona nie potrzebna.Z Kiełbem to racja,bez przerwy się przeziębia.Ciekawy jestem jak on przeszedł te słynne medyczne testy.

  30. Gooral napisał(a):

    to niech do ciezkiej cholery nie łazi bez czapki – pacan jeden! ;] bez kitu jak słysze ze znowu jest chory to az mnie trzęsie…najbardziej uciezyłaby mnie przegrana wisły dzisiaj…pozdr

  31. lechita napisał(a):

    Ryba to jest ciągle chory to jest nieprawdopodobnie wkurzające, chyba nie potrafi dbać o swój organizm.

  32. lechita napisał(a):

    Zajebiście że wczoraj legła poległa :D:D:D Śląsk pokazał im gdzie ich miejsce :D:D:D

  33. lechita napisał(a):

    Zgadzam się on nie nosi czapki i to są tego efekty to jest bardo irytujące że znowu jest chory albo inaczej on częściej jest chory niż zdrowy praktycznie łapie każdą infekcję.

  34. wielkikks napisał(a):

    Przychodzi Wielki Bakeroi mówi jutro widzę cię w czapce. Jak zachorujesz na przeziebienie dotkliwa kara finansowa. Powtórzy sie dwa razy nie grasz. Koniec kur.. tej szopki. tak to powinno wyglądać. Już dawno nie byłem tak zirytowany głupotą zawodnika

  35. tomek27 napisał(a):

    Niech wpierd..la czosnek jak mu brakuje odpornosci…

  36. tomasz1973 napisał(a):

    Nałóż czapkę Jacku,Jacku nałóż czapkę kiedy wicher wieje,gdy pogoda w kratkę uszka się przeziębią,kark zlodowacieje resztki umiejętności z mózgu wiaterek wywieje…

  37. arek napisał(a):

    Ryba psuje sie od glowy……

  38. wielkikks napisał(a):

    I ten pomysł o integrowaniu drużyny na dłuższą metę oceniam pozytywnie, ale Bakero musi też zrozumieć że tu z integracją nie ma problemów ze wzgledu na małą rotację w składzie i nie można, iż bez końca męczyć przebywaniem ze sobą. W Wiśle i Legii można by to ocenić bardzo pozytywnie jednak w Lechu w obecnej sytuacji mam wątpliwości czy to są dobre pomysły. Podobnie co do przebywanie w klubie. On musi zrozumieć że tu nie istnieje ten problem. Żeby nie przeginał z tą integracją.

  39. wielkikks napisał(a):

    Dobra idea ale dobrze dawkowana

  40. arek napisał(a):

    Dobrze byloby zaczac wszystkie dzisiejsze i jutrzejszy mecz minuta ciszy za poleglych w Japonii.

  41. darkoski napisał(a):

    arek – zginęli a nie polegli – minuta ciszy jak najbardziej
    wielkikks – integracja raczej nie ma nic wspólnego ze zgraniem zespołu.
    Jest kilku nowych, a chłopaki widzą się ze 2 godziny dziennie wiec nie może być mowy o zmęczeniu przebywaniem ze sobą. By coś osiągnąć piłkarze muszą stanowić monolit i hasło „jeden za wszystkich wszyscy za jednego”

  42. Pavvelinho napisał(a):

    Co do murawy jestem ciekaw ile razy będą wymieniać w tym roku.

  43. wielkikks napisał(a):

    nie miało być na rotację w składzie a zespole, chociaż gdyby nie miało przełożenie na grę na boisku to po co w ogóle się integrować. Ale fakt że nie chodziło mi nie o skład a zespół i zmiany. Nie widzę jakiś wielkich problemów z integracją. Nie napisałem żeby to nie było słuszne tylko żeby nie przesadzać bo zamiast pozytywnej energii może przyjść znużenie i konflikty jak będą ze sobą ciągle przebywać. Z tym autokarem to chyba przesada. Ale nie przywiązywałbym do tego wielkiej wagi, nie jest to wielkie przewinienie:) Ważne żeby znaleźć równowagę.

  44. Piciu napisał(a):

    A za niecaly miesiac minuta ciszy ku pamieci zamordowanego Prezydenta RP!

  45. wiaduktor napisał(a):

    @piciu pomyliłeś fora. Ten portal to nie jest miejsce na tego typu dywagacje… apeluję o powściągliwość w przyszłości.

  46. darkoski napisał(a):

    Piciu – Gabriel Narutowicz został zamordowany 16 grudnia

  47. ArekCesar napisał(a):

    Wiadomo już co ze składem, bo będę się denerwował chyba dziś bardziej. Chyba nie będę mógł dziś obejrzeć meczu.