Druga letnia porażka w sparingu

W czwartym meczu sparingowym podczas przygotowań Kolejorza do rundy jesiennej sezonu 2011/2012 i w trzecim spotkaniu kontrolnym w trakcie obozu w Niemczech, piłkarze poznańskiego Lecha przegrali z szesnastą drużyną III-ligi ubiegłych rozgrywek, VFR Aalen 0:2 (0:2).

Trener poznaniaków, Jose Maria Bakero Escudero wystawił dziś dwie rożne i bardzo zaskakujące jedenastki. W pierwszej połowie szansę gry dostało wielu zmienników oraz kilku juniorów. W drugiej części natomiast, na boisku pojawiło się więcej piłkarzy z pierwszego zespołu, ale nawet im nie udało się zdobyć w piątek żadnej bramki.

Tymczasem „niebiesko-biali” swój kolejny mecz towarzyski rozegrają już w najbliższą niedzielę, 17 lipca. Wówczas o godzinie 18:30 ich przeciwnikiem będzie turecki Manisaspor, a spotkanie z tą drużyną odbędzie się w austriackiej miejscowości Jenbach, czyli w tej samej, w której Lech zagrał w miniony poniedziałek z Panathinaikosem Ateny.

Mecz rozpoczął się z pięciominutowym opóźnieniem.
VFR Aalen – KKS Lech Poznań 2:0 (2:0)
Bramki: 4 i 21.Haller
Widzów: 2000
Skład Lecha: Smug (46.Frąckowiak) – Kędziora (46.Wojtkowiak), Djurdjević, Arboleda (46.Wołąkiewicz), Kamiński (46.Henriquez) – Injać, Golla (46.Murawski), Drygas (46.Możdżeń) – Tonev (46.Kiełb), Ubiparip (46.Rudnevs), Ślusarski (46.Wilk).
Trenerzy: Ralph Hasenhüttl – Jose Maria Bakero Escudero
Pogoda: +19°C, pogodnie

> Na sparing aż 250 kilometrów
> VFR Aalen – przedstawienie rywala

Źródło: inf. własna/Futbol24.com
Fot: KKSLECH.com

komentarzy 198

  1. Valthy pisze:

    Ferion – nie rozsmieszaj mnie, jak zwykle jak Lech wygra z kims lepszym, to ze im sie nie chcialo, olewali itd. A jak przegra ze slabszym to prawdziwy poziom Lecha :)

  2. only KKS pisze:

    Krakowiakl. Spadaj milicyjny pomiocie. Nikt cię tu nie prosił. Jakiś palant będzie tu wyjeżdżał z korupcją

  3. krakowiakl pisze:

    Mav ewentualnie to moze znaczyc ze wasi grajkowie powinni zmienic profesje. w Krakowie chetnie by ich przyjeli zeby konczyc robic parkingi pod stadionem Wisly.

  4. krakowiakl pisze:

    Prawda jest taka, ze jesli ktorys klub osiagnie cos w europejskich pucharach to bedzie to tylko i wylacznie Wisełka!!!!!!!!!!!!

  5. only KKS pisze:

    Wisła nie ma stadionu. Podobnie jak w Poznaniu buduje go miasto i robi to wyjątkowo nieudolnie.

  6. R. pisze:

    To sobie traćcie wiarę, Lech zawsze pozostanie WIELKI! Ferion, byłeś może na meczu? Bo ciekawe rzeczy pleciesz… Który to mecz w ustawieniu 4-3-3?

  7. krakowiakl pisze:

    Wisla jest wspolwlascicielem stadionu jako spolka wiec posiada swoj stadion. najlepiej o tym swiadczy fakt ze w sporej czesci finansowala budowe stadionu, tak samo jak ma finansowac czesciowo budowe nowej hali ktora tez bedzie nalezec do Wisly a bedzie budowana przez miasto.

  8. krakowiakl pisze:

    w ustawieniu 4-3-3 graja tylko druzyny wysoko zaawansowane technicznie i taktycznie. latwo sie domyslic ze w polsce gra tak tylko Wisla

  9. tom pisze:

    Macie wjeb od bułgarów wy tempaki na bank w następnej rundzie

  10. krakowiakl pisze:

    lepiej od mistrza bulgarii niz od III-ligowego niemieckiego klubu

  11. perez pisze:

    i lepiej w lidze mistrzów niż w sparingu haha

  12. tom pisze:

    Wasza gra polega na wstrzeliwaniu piłek na aferę w pole karne wy złamasy a na waszą gre to nie idzie patrzeć typowa okręgówka….O jakim stylu gadasz ty idioto wy nie macie żadnego stylu chaos i przypadek to wasz styl vide mecz w Rydze

  13. only KKS pisze:

    Ale się tu suk milicyjnych zleciało.

  14. tom pisze:

    Lige mistrzów to wy obejrzycie ale w polsacie oczywiście bez was zakały polskiej piłki…

  15. kbic? pisze:

    Mav zimą Wisła miała fatalne wyniki w sparingach a wygrała lige, naprawdę to tylko mecze towarzystkie jest do nich takie a nie inne podejście,w dodatku dziś graliśmy głęboki rezerwami więc nie ma powodu do jakiegoś wielkiego marudzenia

  16. only KKS pisze:

    O sorry to przecież tylko jedna menda której wydaje się że Cupiał wyłożył za 200 baniek na stadion i teraz jeszcze z 50 na hale. Walnij se baranka tempaku, Cupiał tylko pożycza Wiśle kasę i jak wam coś pójdzie nie tak w tym sezonie to opchnie Skisłe za długi wobec jego firmy a jest tego ze 100 baniek. Kolejorz jest dla twojej informacji klubem samo finansującym się i bez długów.

  17. qwer pisze:

    Wisła już od dawna nie gra w 4-3-3, do tego ustawienia trzeba mieć Xaviego i Iniestę

  18. HwH pisze:

    Trochę wstyd przegrać z III ligowcem. No ale przecież baker ma wizje.

    krakowiakl trollu spadaj spamować do siebie.

  19. only KKS pisze:

    Przekopiowane z Wikipedii. Stadion Miejski im. Henryka Reymana ? stadion piłkarski znajdujący się przy ulicy Reymonta 22 w Krakowie. Jest własnością Miasta Krakowa i użytkuje go drużyna piłkarska Wisły Kraków. Został wybudowany na początku II połowy XX wieku i był kilkakrotnie modernizowany. Obecnie jest w trakcie kolejnej, gruntownej przebudowy, która zakończy się w listopadzie br. Docelowo jego pojemność będzie wynosić 33 326 miejsc. Stadion będzie spełniał warunki najwyższej – czwartej kategorii UEFA. Od 23 stycznia 2008 uchwałą Rady Miasta Krakowa nosi imię piłkarza Wisły Kraków ? Henryka Reymana[1].

  20. Poznanin pisze:

    Mav patrząc w ten sposób zapewne byłeś w ekstazie po zwycięstwie Lecha nad Rubinem Kazań?

  21. wielkikks pisze:

    „tracę wiare w ten zespoł” a może powinoo być tracę wiarę w tego trenerskiego debila

  22. wielkikks pisze:

    nie ma robić tragedii bo to o niczym nie świadczy przegrali szkoda i tylko tyle. Ważne żeby Bakero zaczął już zgrywać skład i wybrał taktykę. To na tyle.

  23. Lewatyna Tallin pisze:

    Co imbecyle wiślackie !!!!
    Jesteście dnem polskiej piłki, co zrobiliście dla polskiej kopanej, to że macie 13 MP, a europa, o was słyszy, ale jak, kompromitacja polski w LM, ogólnie kluby z bałtyku od niemiec do rosji są najsłabsze w europie, Levadia PRZEGRANA , ze skonto fuksiarskie zwycięstwo, a wracając do lecha, niech przegrywają teraz po 10:0 kaźdy sparing, a w lidze niech wygrają. Wiślacy won stąd,nikt tu was niechce.

  24. Lewatyna Tallin pisze:

    Śląsk i Legia grupa LE .
    Dla dobra polskiej piłki .
    Wisła z łysym Małeckim dno.

  25. wielkikks pisze:

    BACH BACH KARABACH, LEVADIA TALLIN,COŚ WAM MÓWI PUCHAR SŁOŃCA TAKIE JESTEŚCIE ORŁY :) NAJWIEKSZE PIŁKARSKIE POŚMIEWISKO Z POLSKIEJ LIGI W PUCHARACH W HISTORII GRATULACJE !!!

  26. krakowiakl pisze:

    wikipedie tworzyc moze kazdy. nawet tacy idioci jak wy wiec o czym my tu wogole gadamy? styl wisly. zobacz posiadanie pilki imbecylu i akcje jakimi wisla zdobywa przestrzen boiskowa. styl lecha pokazuja najlepiej grane rzuty wolne. niewazne z jakiej odleglosci od bramki, nawet jesli pilka jest na wlasnej polowie to i tak jedynym rozwiazaniem daleka wrzutka w okolice pola karnego. zenada. zreszta co sie dziwic. jak zawodnicy to pedaly (arboleda) to kibice inni byc nie moga. pozdro ze stolicy pilki noznej w polsce.

  27. Mav pisze:

    Poznanin rubin te bramki w prezencie dal (4 minuta i mozdzen mowia wszystko) zobaczysz, kilka pierwszych meczy nowego sezonu to bedzie zimny prysznic dla wszystkich marzycieli wpomnisz moje slowa…. obym sie mylil

  28. krakowiakl pisze:

    lewatywa tallin ty idioto. po pierwsze rosja nie ma dostepu do baltyku. po drugie w twoim przedziale znajduje sie tez polska a idac dalej twoim tokiem rozumowania to nie powinna byc zadna kompromitacja przegrac rowniez z druzyna z terytorium najslabiej rozwinietego pilkarsko w europie

  29. Lewatyna Tallin pisze:

    tu wislacki gnoju!
    Maskant z piłkarzami dorabiają po meczach pod stadionem!!

  30. Mav pisze:

    DO KIBICOW WISLY jestesmy najwiekszym posmiewiskiem polskiej pilki klubowej w europie na przestrzeni ostatnich lat i wy kozaczycie? jeden slaby wymęczony mecz z tm skorto czyms juz mam na glowe siadl? malo wam potrzeba ale w sumie patrzac na ostatnie wasze osiagniecia w europie to to 1:0 musi byc dla was wielkim sukcesem ha ha ha

  31. krakowiakl pisze:

    oj nie sadze. dla kilku takich asfaltow jak arbloleda czy henriquez praca by sie znalazla przy konczeniu parkingow pod stadionem

  32. Mav pisze:

    jestescie mialo byc paczywiscie co jest logiczne

  33. krakowiakl pisze:

    Mav no ale nie przejmuj sie. u nas tez wiemy ze jestescie najwiekszym posmiewiskiem polskiej pilki klubowej w europie wiec w czym rzecz?

  34. Wiślak pisze:

    Wisła jeb.na Jest !!!!!!!

  35. krakowiakl pisze:

    pierwsza mysl jest zawsze najlepsza i swiadczy o tym czego dana osoba pragnie i oczekuje. takze wszystko sei zgadza

  36. Mav pisze:

    krakowiakl wiem jak bardzo chcialbys zeby twoja wielka byla takim posmiewiskiem w europie jak lech ostatnimi laty ha ha ha radzil bym sie tobie cieszyc na maksa z tego 1 0 bo to wielki sukces w europie jak na wisle

  37. wielkikks pisze:

    Wiślackie asy jaką siłę stanowicie widać po spotkaniach z Lechem i Legią o Superpuchar na neutralnym terenie. Jesteście 2 liga. Więc morda w kubeł i do szeregu

  38. krakowiakl pisze:

    nie sadze ze wielki sukces. w porownaniu z wygranymi z takimi druzynami jak inter mediolan, schalke, parma, real saragossa i oczywisce barcelona marna wygrana ze skonto na nikim wrazenia nie robi. za to pamietne porazki jeszcze wtedy lecha nie amici z fc tiraspol czy tez terekiem groznym sa raczej smieszne

  39. wielkikks pisze:

    Pracujcie pracujcie a może wam będzie dane reprezentować ten sam poziom co czołówka kibicowska w Polsce

  40. Mav pisze:

    nie no trzeba byc mega wiesniakiem zeby kozaczyc wisla po tych kompromitacjach w europie ha ha :D masakra

  41. HwH pisze:

    krakowiakl Rosja nie ma dostępu do Bałtyku? Co ty chłopcze miałeś z geografii? Chciałbym tez przypomnieć zeszłoroczne baty od Qarabachu Perm. A ty przy okazji ośmieszasz tez kibiców Wisły swoja głupotą.

  42. Farmer pisze:

    Jestem kibicem Lecha, ale życze mu przegranej we wszystkich sparingach.
    Wisła powodzenia, przyda wam sie ;-)
    A ty wiskakl ile masz lat, sezonowiec!

  43. only KKS pisze:

    Karakowiakl. Debilu weź atlas do łapy i zobacz nad jakim morzem leży Kaliningrad – to raz a dwa to Wikipedię tworzą ludzie poważni a nie jełopy takie jak ty. Po trzecie to od sezonu 2002/2003 Skisła nie ugrała poza Polską niczego szczególnego w wstydu dla całego narodu było dużo.

  44. krakowiakl pisze:

    superpucharu w polsce od dbrych kilku lat nikt nie traktuje powaznie. bo zadnych korzysci z ewentualnego triumfu nie ma. a co do superpucharu to warto wspomniec o was wiesniaki jak nie umiecie sie zachowac. dac raz ludzi do miejsca nie chronionego kratami to nie usiedza w spokoju. o pobiciu kobiety z kamera juz wspominac nie bede bo to wogole jest poziom tylko wasz. wystarczy poszukac informacji o kibicach wisly w czasie podrozy do rygi i porzebywania tam oraz o kibicach slaska podczas spotkania ze szkockimi sympatykami dundee. kultura jest widoczna w wisle slasku i lechii

  45. wielkikks pisze:

    z Barceloną się nie podniecaj bo to ma takie znaczenie że się ośmieszasz. Jak was opierdolą 10 a potem wygracie 1:0 to też się będziesz brandzlował
    Sukces macie z Schalke i Parmą ale poziom Man.city i Juventusu to nie był.

  46. Mav pisze:

    krakowiakl twoje zachwyty na tymi meczami przypominaja te podniecanie sie meczami reprezentacji o 3 miejsce na MS fajnie ze byly ale… kiedys polonez to tez bylo cos

  47. wielkikks pisze:

    JESTEŚCIE 2 ligą kibicowską dla nas pracujcie pracujcie a może zbliżycie się do naszego poziomu i pozdrówcie kiepskich !!!

  48. krakowiakl pisze:

    chyba rezerw manchesteru chciales powiedziec. z nieprzygotowanym do gry vieira adebayorem i innymi na czele

  49. HwH pisze:

    krakowiakl, ośmieszaj się nadal, proszę, potem pokaże znajomym z Krakowa jakich idiotów tam płodzicie.

  50. wielkikks pisze:

    Wszystko została napisane a teraz siad piesku i do swojej budy

  51. Mav pisze:

    krakowiakl czytales ze kapitan litex lowiecz bardzo sie cieszy ze trafia na wisle? mowi ze to najlepsza opcja :D tyle w temacie jestescie gownem w europie pogodz sie tym a jakies gadanie o rezerwach Man. city to juz krzyk desperacji :D

  52. only KKS pisze:

    Pytasz co tu robią Skiślacy? ano dowartościowują się :)

  53. krakowiakl pisze:

    przypomnij sobie ze beitar mowil identycznie to samo.. i tez byl pewny dalszego awansu.. ale kociol na wisle zrobil swoje i prawdziwi pilkarze rowniez

  54. pyra fan kks z breslau pisze:

    milicyjne pieski panosza sie na naszej stronie oj niedobrze do siebie na wies do krakowa paszli liga m baj baj

  55. krakowiakl pisze:

    krzykiem desperacji jest wasze ciagle gadanie o sukcesach z city i juventusem. a prawda jest taka ze juventus pierwszy raz w zyciu przebywal na takim mrozie. city wystawilo w dwoch meczach rezerwy bo bezposrednio po tym grali wazny mecz w premiership chyba z arsenalem ale nie pamietam dokladnie. a ratowaly was najczesciej tez strzaly rozpaczy jak to mialo miejsce z rudnevsem i jakims slabym gnojem w meczu z the citizens

  56. wielkikks pisze:

    to wy macie kocioł ?

  57. pyra fan kks z breslau pisze:

    lech forever the best

  58. wielkikks pisze:

    A was ze skonto uratował samobój :)

  59. krakowiakl pisze:

    pyra fan.. wyjmij najpierw pyry z ryja i dopiero potem napisz tak zebym zrozumial co chcesz przekazac.

  60. Mav pisze:

    kocioł na wisle zrobil swoje? co pilkarze tywala przestraszyli sie go? ha ha masakra koncze bo juz mi sie nie chce ale co sie posmialem to sie posmialem :D na koniec Club World Ranking lech miesjce 77 wisla 331 proste :D

  61. only KKS pisze:

    A ja tam Skiślakom życzę (choć mało to prawdopodobne) żeby zagrali w grupie choćby LE. Będą wówczas słabsi w lidze – to raz a dwa to i tak niczego nie ugrają w grupie. Swoją drogą, dlaczego już wszyscy w Krakau awansowali do kolejnej rundy? czyż z Bachbach Karabach nie było w Krakau 0-1

  62. pyra fan kks z breslau pisze:

    do budy pieski liga mistrzow baj baj

  63. krakowiakl pisze:

    he niezle.. widze ze zeby sie dowartosciowac to szukaliscie w necie roznych informacji zeby tylko wskazac ze lech jest gdzies przed wisla. albo jestescie idiotami z podstawowki albo kompletnie nie umiecie sami wymyslic odpowiedznich argumentow i szukacie w internecie.. juz widze jak pyra wpisuje w googlach: w czym lech jest lepszy od wisly. i jedyna rzecza jaka wyskakuje jest w smaku bo wisly sie nie pije

  64. pyra fan kks z breslau pisze:

    szkoda wpisow na was pozdro dla fanow kks

  65. krakowiakl pisze:

    only.. slabsi nie beda bo kadra jest szzeroka.. dwie nie rownorzedne ale zblizone jedenastki. a po drugie jest roznica w poziomach pomiedzy karabachem a skonto. i nawet jesli was cieszy to ze wygrana byla najnizsza z mozliwych to jest to jeszcze okres przygotowawczy a wy rok z ktoryms klubem z bliskiej azji chyba z interem baku tez poradziliscie sobie z problemami

  66. Mav pisze:

    dowartosciowac ha ha masakra gosc jest niezly :D lech w ciagu trzech lat dwa razy wyszedl z grupy w europejskich pucharach i zdobyl mistrza polski a ja mam na google szukac dowartosciowania masakra krakowiakl ogarnij sie i zrozum ze twoja wiselka jest cienka ciekawe czy tu zaglądniesz po następnym dwumeczu ha ha

  67. krakowiakl pisze:

    czyli jednak podstawowka jak idziecie juz ze strony i idziecie lulac do lozeczka. bajeczke sobie jeszcze wlaczcie idzcie rodzicow pocalowac i do snu

  68. darkoski pisze:

    @krakowiakl
    Trzeba mieć mega kompleksy Lecha Poznań by po porażce w sparingu wejść na stronę i się dowartościować kilkoma inwektywami

  69. krakowiakl pisze:

    no i jestem pewien ze tymi wielkimi sukcesami bedziecie sie jeszcze szczycic przez najblizsze 15 lat. a co do waszych wielkich umiejetnosci to jeszcze warto wspomniec decydujacy dwumecz z austria wieden i bramka w samej koncowce meczu chyba murawskiego zza pola karnego

  70. krakowiakl pisze:

    nie nie zadnych kompleksow nie mam. chcialem sobie tylko poprawic humor waszymi agresywnymi wpisami i w pelni jestem usatysfakcjonowany.

  71. kakaesik pisze:

    Na jedno wychodzi

  72. krakowiakl pisze:

    dowartosciowanie sie a poprawienie humoru nie jest tym samym

  73. kakaesik pisze:

    Do moderatorów: Można wykasować wpisy tego krakusa bo wyraźnie wk**wia naszych kibiców. Sam nawet to przyznał.

  74. Mav pisze:

    agresywne wpisy ha ha ludzie naśmiewają sie z ciebie gosciu a ty myslisz ze przykozaczyles? ha ha masakra :D predzej mi sie zal ciebie zrobi nisz mnie zdenerwujesz ha ha

  75. tom pisze:

    Boicie się wy kur…Llecha boicie i tak ma być macie się stale bać! Milicyjne psy…

  76. krakowiakl pisze:

    no przyznaje sie po raz drugi. znam teraz fajny i prosty sposob na poprawe humoru. wystarczy podpusic paru polglowkow zeby napisali jacy to oni wspaniali pod kazdym aspektem dotyczacym ich klubu i gotowe mozna sie smiac

  77. only KKS pisze:

    No Krakowiakl – masz rację, że Kolejorz rok temu ledwie przeszedł Inter Baku (oj przeżyłem mocno ten mecz, oj mocno, ale było warto) Co do zaglądania do Wiki to nie sądze aby to było konieczne bo wasza klęska była tak spektakularna, że trudno ją zapomnieć. Nie lekceważ Skonto bo grali bez najlepszego napastnika i pamiętaj, że jedyna bramka to swojak a wasza obrona nie błyszczała. I przestań wyjeżdżać z okresem przygotowawczym bo taki to maja kluby które nie grają w pucharach jak choćby Lech. Myślę, że gdyby wam sie trafił taki przeciwnik jak Siliesii Breslau to już byłoby dla was po pucharach bo z całym szacunkiem ale Śląsk był od was o dwie klasy lepszy.

  78. krakowiakl pisze:

    wystarczy spojrzec na posty toma.. kwintesencja tego co napisalem powyzej

  79. krakowiakl pisze:

    only.. nathan junior raczej grac nie bedzie bo jest bliski odejscia a w razie wystepu mialby puchary z glowy w tym sezonie. nie wspomnialem ani razu ze wisla grala dobrze w tym meczu. ogladalem slask i wiem ze grali o wiele ladniej niz wisla ale ogladalem tez wczoraj mecz crusaders-fulham gdzie anglicy wygrali 3-1 ale ich gra tez byla daleka od tego co prezentowali w lidze a bramki zdobyil po rzucie karnym rzycie roznym i strzale z dystansu po wybiciu pilki po rzucie roznym

  80. krakowiakl pisze:

    a jak widac mozna tez pisac na pewnym poziomie co pokazuje only KKS i cala reszta na czele z tomem powinna sie tego poziomu uczyc