Rumak i Wołąkiewicz przed meczem z Khazarem (akt.)

Pojutrze, o 17:00 Lech Poznań zagra na wyjeździe z Khazarem Lankaran, a dziś po godzinie 15:30 w siedzibie klubu odbyła się przedmeczowa konferencja prasowa z udziałem trenera Kolejorza, Mariusza Rumaka oraz obrońcy, Huberta Wołąkiewicza. Oto co obaj powiedzieli przed zbliżającym się spotkaniem.

> Party Poker <


Mariusz Rumak (trener Lecha):„Mamy większą wiedzę o Khazarze niż o Zhetysu. Groźna jest cała drużyna. Albo są tam reprezentanci Azerbejdżanu, albo piłkarze z lepszych lig. Na przykład Adrian Pit grał kiedyś w AS Roma i dla Khazaru puchary są na pewno bardzo ważne. Trzeba też zaznaczyć, że do końca walczyli o mistrza, więc ich cele są z pewnością wysokie.”

„Naszym błędem w Kazachstanie było to, że nie wyszliśmy na rozruch. Teraz go przeprowadzimy, bo tamtejszy stadion jest stadionem piłkarskim, zatem będziemy mogli przeprowadzić na miejscu zamknięte zajęcia.”

„Łukasz Trałka jest kontuzjowany, ale na tą chwilę nie wiem czy poleci do Azerbejdżanu. Na dzień dzisiejszy jego lot stoi pod znakiem zapytania. Do Lankaranu zabiorę 19 zawodników w tym 3 bramkarzy.”

„Mamy w sumie taśmy z ośmiu meczów Khazaru i to z różnych okresów. Każdy zespół ma swoje słabe strony i dziś zwrócę zawodnikom na nie uwagę. Wierzę, że moi piłkarze je wykorzystają i wygrają.”

„Khazar ma piłkarzy w sile wieku i bardzo doświadczonych. Zawodnicy ci grali w dobrych klubach, a teraz są szkoleni przez dobrego trenera. Ich atutem są stałe fragmenty gry i lewa noga Pita. Mają też jednego bramkarz.”

Hubert Wołąkiewicz (obrońca Lecha):„Plusem wyjazdu do Kazachstanu było to, że awansowaliśmy. Aklimatyzacja wyszła bardzo dobrze, bo posługiwaliśmy się swoim czasem. Teraz trenujemy ciężko i to każdego dnia. Myślę, że w Azerbejdżanie zaprezentujemy się z dobrej strony.”

„Khazar jest teoretycznie lepszy niż Zhetysu, ale wszystko zweryfikuje boisko. My jedziemy tam po korzystny wynik, ponieważ chcemy u siebie zapewnić sobie awans do kolejnej rundy.”

„Z każdym dniem jesteśmy coraz lepsi i fajnie będzie, jak znów wygramy z Khazarem 4:1. Strzelenie bramki na wyjeździe na pewno dam nam duży komfort i z takim nastawieniem polecimy do Azerbejdżanu.”

„Z tego co wiem w Khazarze gra wielu piłkarzy spoza Azerbejdżanu. To jednak my jesteśmy faworytem tego dwumeczu i mam nadzieję, że to my awansujemy. Azerowie na pewno gonią Europę, więc trzeba być maksymalnie skoncentrowanym.”

Źródło: inf. własna
Autor: Arkadiusz Szymanowski
Fot: KKSLECH.com


komentarze 53

  1. KubaCMG napisał(a):

    Rumak gadał, że czeka na 1 nowego zawodnika..chyba jakies jaja

  2. Bartas10 napisał(a):

    No podobno tylko jeden jeszcze ma dołączyć… I zdemontował jeszcze to , że był ktoś na testach medycznych.

  3. marti napisał(a):

    Po co oni jeszcze Drygasa wypożyczyli?

  4. KKS napisał(a):

    Czeka na 1 gracza i sie nie doczeka…

  5. Typer napisał(a):

    No to zostajemy z Możdzeniem na prawej obronie, z Drewniakiem w srodku pola i z Ubiparipem i Ślusarskim w ataku. Strach pomyslec co będzie w tym sezonie.

  6. KKS napisał(a):

    Jak nie będzie kempy to slusarz nie strzeli xD

  7. pesfan napisał(a):

    oni są chorzy psychicznie! 8 zawodników odchodzi z juz i tak szczupłej kadry przychodzi trzech a ten, ze MOŻE 1 zawodnik jeszcze przyjdzie… Chore, mi normalnie na wymioty bierze jak widze gre naszych napastników…

  8. lukasz kolejorz napisał(a):

    strach się bać, patrzac na nasza kadrę.

  9. Byznes Hospytalyty napisał(a):

    ja wierze ze jeszcze kogos sprzedadza albo dadza na wypozyczenie.przeciez dopiero 7 odeszlo…

  10. DjFlowCheck_Lech napisał(a):

    Juz tego rumaka nie moge sluchac. ale mamy wspaniala pake!! rutkowscy,rumak i slusinho :D i like…Zielina wracaj

  11. KubaCMG napisał(a):

    karnetów to chyba dużo się nie sprzeda :)

  12. Typer napisał(a):

    co by Zielina zrobil Zielina by transferow sam nie zrobil, tacy są Rutkowscy.

  13. Greg napisał(a):

    Trudno powiedzieć, jak ma być tylko jeden piłkarz to chyba najlepiej żeby to był napastnik, choć trudno powiedzieć czy nasza prawa strona da radę, bardzo trudna decyzja, ale chyba jednak na miejscu Rumaka żądałbym napastnika, bo jeśli to będzie prawy obrońca, to mamy.. no właśnie siłę ofensywną przeniesioną do drugiej linii

  14. Pavvelinho napisał(a):

    „Trałka jest kontuzjowany, ale na tą chwilę nie wiem czy poleci do Azerbejdżanu” – dlatego też trener Rumak powinien zabiegać o transfery właśnie z powodu takich losowych sytuacji że nie wspomnę o tym że do klubu powinien trafić napastnik, który regularnie powinien strzelać bramki (nie raz w roku) oraz dobry solidny prawy obrońca.

  15. marti napisał(a):

    Ciekawe co z wypożyczeniem Beresia i Rataja? I co będzie jak ktoś zainteresuje się Rybą i Wilkiem? Wtedy nasza kadra będzie liczyć 15 zawodników.

  16. DjFlowCheck_Lech napisał(a):

    jeden nowy pilkarz duzo nam nie pomoze. mamy slaba obrone tym bardziej prawa. slaba pomoc jesli chodzi o gre do przodu. skrzydla sa okay a napastnikow nie mamy wcale. pewnie jeszcze oddadza Arbolede.

    ja to juz bym wolal 3bamba i wichniarka niz tych obecnych

  17. marti napisał(a):

    Pamiętajmy że zielone światło w szukaniu klubu mają Wilk i Kiełb, a wypożyczeni mogą zostać Bereszynski i Ratajczak.

  18. Kris155 napisał(a):

    I się okazało, że użytkownik KKS Lech (nie mylić z redakcją) głupoty pisał. Oj źle się dzieje w tym klubie.

  19. lukasz kolejorz napisał(a):

    fakt, od Slusarkiego to nawer 3bamba byłby lepszy

  20. Bartas10 napisał(a):

    Dwie naszeje nadzieje LUIS I KKS LECH wiecie coś na temat tych transferów ? Bo jesli tylko przyszło dwóch nie licząc Kiełba a odeszło siedmiu to jest jakaś masakra !

  21. KKSLECH.com napisał(a):

    1) Niektórzy dali się nabrać na słowa Rumaka.
    2) Użytkownik „KKS Lech” chyba nie przemówi, bo o ile pamiętamy, to moderator go chyba prosił o zmianę nicka. Zresztą ten użytkownik robił sobie jaja.

  22. Michu napisał(a):

    Jakie słowa Rumaka?

  23. KKSLECH.com napisał(a):

    Chodzi oto, że nikt nie był na testach, co jest bzdurą. Prosimy już więc nie pisać tutaj o transferach, bo to nie ten temat, a nic innego nowego oprócz tego co pisaliśmy nie wiadomo.

  24. marti napisał(a):

    W kwestii jednego transferu czy w kwestii zdjęcia czarnoskórego zawodnika z lotniska i bycia jego osoby na badaniach?

  25. Michu napisał(a):

    To co wy wiecie na ten temat, Maatsen był na testach i tylko on przyjdzie tak?

  26. Gizmo napisał(a):

    Będzie mecz w tv?

  27. szakal2300 napisał(a):

    Kiedy ten zarząd się w końcu ogarnie i wzmocni tą drużyne!

  28. Maciej85 napisał(a):

    no wlasnie bedzie czy nie

  29. MP napisał(a):

    Prosze redakcje w imieniu kibiców żeby pokazali co my myślimy o tym wszystkim… CHCEMY TRANSFERÓW!!!!

  30. 07 napisał(a):

    Na Khazar obecna kadra wystarczy. Oczywiscie azerowie gonia Europę, ale na znaczący sukces jeszcze mają czas. Poza tym nikt nie napisal, ze oni równiez dopiero rozpoczęli sezon i ten wynik 2-2 u siebie byl ich pierwszym meczem, dopiero potem wygrali w Estonii. Koncząc temat – Lech podobnie jak w poprzedniej wizycie w Lenkoranie wygra skromnie jedną bramką. Moze byc 2-1. ;)

  31. Byznes Hospytalyty napisał(a):

    jest dobrze niedlugo okienko sie zamyka to moze juz nikogo wiecej nie sprzedadza!

  32. LP napisał(a):

    Redakcjo możecie nam wyjaśnić ostatecznie temat zawodnika, który był na testach.
    Pisaliście, że był to Maatsen, później jednak było dużo wątpliwości co do tego czy był to on czy jednak Ceesay.
    Macie info, że był to Maatsen czy sami już zwątpiliście??

    Pytam bo jak słyszę, że czekają na jednego zawodnika to modlę się, żeby był to gracz o jakimkolwiek ofensywnym usposobieniu a nie obrońca.
    Możdżenia na prawej obronie przecierpię…ale Ślusarza w ataku nie dam rady…

  33. KKSLECH.com napisał(a):

    Jakie wątpliwości? My nie mieliśmy żadnych wątpliwości od początku. Prosimy już więcej nie pisać tutaj o transferach. Wszystko zostało powiedziane, a żadnego tematu transferowego nie planujemy. Proszę nas też o nic nie pytać, ani nie wysyłać na maila żadnych pytań w tym kierunku.

  34. bydgoszczanin napisał(a):

    Miało byc 3 konczy sie na 1 :) hehe jak odpadna bedzie 0 transferow :) mega polityka:):)

  35. luis praca napisał(a):

    pierwszy raz od dłuższego czasu mam złe przeczucie co do meczu. No ale ciekawe co Nasz złotousty trener powie po meczu.
    Znając życie wychodzimy tam defensywnie z nastawieniem na kontrę. Super nawet przeciwko azerskim potęgą będziemy grać z kontry!!!!

  36. MP napisał(a):

    rozumiem redakcje bo dużo też mówić nie może ale nie rozumiem zarządu bo OBIECUJĄ że będzie tyle transferów że mają na każdą pozycje po 3-4 piłkarzy ale dlaczego nikt nie przychodzi bo żal siana wydać a jak nie awansują do grupy w LE to wtedy dopiero będzie…

  37. bydgoszczanin napisał(a):

    Male pytanko ile teraz kadra liczy zawodnikow;):) ???

  38. KKS napisał(a):

    Pytanko do redackji.
    Nie nie nie chodzi o transfery:)
    Czy mecz będzie pokazywany w polskiej/azerskiej TV?
    Dzieki z góry za pomoc.

  39. KKSLECH.com napisał(a):

    Napisaliśmy już na Blipie. Jak coś nowego się dowiemy, to podamy albo na Blipie albo w newsie.

  40. szajba napisał(a):

    możliwa transmisja na Arzu tv ale to nie pewne

  41. KKS napisał(a):

    Redakcjo dziekuje:)

  42. kamilpaka napisał(a):

    Na Facebooku Khazaru napisali że mecz będzie w ANS tV

  43. KKS napisał(a):

    Kolejne pytanie.
    Czy ANS TV jest na jakiejś z platform cyfrowych canal+/polsat cyfrowy/TV N/ lub inne, bo jeśli tak to jestem w stanie załatwić sobie karte do dekodera:)

  44. cez napisał(a):

    na polsacie i cyfrze nie ma, zostaje net

  45. KKS napisał(a):

    Dzieki poraz kolejny za info:)
    Troche dupa, ale damy rade^^

  46. kalafior napisał(a):

    super..w Tv M jak miłość..a jak już zechcą coś transmitowac to juz nas w tych pucharach, z tym składem nie bedzie

  47. tomasz1973 napisał(a):

    Mam nadzieję,że w tym meczu w podstawowym składzie wyjdzie Arboleda.O ile się nie mylę 3 z 4 bramek Estończykom strzelili głową i to po stałych fragmentach gry.Jakoś nie widzę Wołąkiewicza wygrywającego pojedynki o górne piłki,nie mówiąc już o tym ,że i my możemy mieć jakieś okazje na wrzutkę z przodu,a tam Manuel jest nie do zastąpienia.
    Liczy się też doświadczenie,na trudnym,pogodowo terenie,a Arboleda to jeden z tych ,którzy grali z tym rywalem.

  48. France napisał(a):

    Redakcjo.
    Z Waszych komentarzy widzę że nie wszystko, co zostało wypowiedziane na konferencji, trzeba brać do końca na poważnie – jak np. z tym zawodnikiem co był na testach. A więc mam do Was małe pytanko – czy rzeczywiście ma dojść latem już tylko jeden zawodnik, jeśli tak to może wiecie na jaką pozycję ?
    Pozdrawiam :)

  49. JMBfan(koniecz koszmaru) napisał(a):

    tomasz, Stary właśnie dokładnie o tym samym pomyślałem. Nie wydaje mi sie jednak, żeby Maniek zagrał, a szkoda. A co powiecie na to trio: Arboleda, Bosy, Dyzio. Trzy wieżowce i było git. Teraz został tylko Kamyk, a obok siebie ma dwóch krasnali i liliputa. Obawiam sie tego meczu jak cholera, ale tak samo obawialem sie Zetysu i jakoś udało sie awansować.

  50. LoK napisał(a):

    Gryzcie chlopcy trawe i dajcie z siebie wszystko. Wybor polowy nalezy do was, kochani!

  51. szuk napisał(a):

    Panowie mamy w składzie nie liczac Bereszynskiego i Wilka, 5 pomocników i 2 napastników w drużynie która jedzie do Azerbejdżanu, jest wręcz przesyt zawodników, nie potrzeba nam transferów, moim zdaniem powinniśmy sprzedać jeszcze z 1 zawodnika, po po co nam aż 2 napastników i 5 pomocników? Bez sensu.

  52. tomek27 napisał(a):

    szuk
    Dokladnie ,mamy tez 2 rownorzednych bramkarzy ,wiec sprzedac Burica ,wezmie sie kogos z ME ,w koncu jacy oni nie sa uzdolnieni. Srodkowych obroncow jest tez az 3 ,wiec proponuje opchnac jescze Kamienia ,moze ktos da za niego z 500tys € ,bedzie za co na wakacje jechach mial pan Piotrus R….niezly cyrk nam sie szykuje w tym sezonie

  53. Tadeo napisał(a):

    Dlaczego na stoperze Rumak nie wystawia Arboledy zamiast Wołąkiewicza,jednego z najlepiej opłacanych zawodników w lidze?Przecież wiadomo że nie jest bez formy a posunięcia Rumaka czasami przypominają ruchy Bakero, czyli sadzanie na ławce Slilica.Rumak swoimi decyzjami coraz bardziej nas zaskakuje,oby wyszło to na dobre drużynie.