Hellmann partnerem logistycznym klubu + FOTO – KKSLECH.com – KKS Lech Poznań – Największy i najpopularniejszy nieoficjalny serwis Kolejorza

Hellmann partnerem logistycznym klubu + FOTO

O 12:30 podczas specjalnej konferencji prasowej został przedstawiony nowy partner logistyczny Lecha Poznań – firma Hellmann.

> Party Poker <


Hellmann Worldwide Logistic to globalny operator logistyczny, którego początki sięgają 1871 roku. Firma skupia 443 odziały w 157 krajach. Firma oferuje kompleksowe rozwiązania logistyczne w zakresie transportu drogowego, a także drogi morskiej i lotniczej.

Umowa została podpisana do końca sezonu 2014/2015. Podpisał ją prezes KKS Lech Poznań, Karol Klimczak oraz Jacek Przybyłowski z firmy Hellmann. Firma ma promować Lecha Poznań za pomocą wykorzystania narzędzi marketingowych typu B2B.

Karol Klimczak (prezes Lecha): „Podpisanie umowy z tym sponsorem jest dużym sukcesem. Związaliśmy się z liderem w branży i myślę, że dzięki długotrwałej współpracy uzyskamy wiele korzyści, w tym także te biznesowe.”

„Nazwa firmy nie znajdzie się na strojach Lecha, ale będzie można zobaczyć ją m.in. na stadionie czy na elementach marketingowych.”

Jacek Przybyłowski (firma Hellmann):„Mam nadzieję, że Lech będzie odnosił sukcesy i sławił naszą platformę. Sport jest dla nas nowym doświadczeniem i zobaczymy, jak wszystko będzie się rozwijało. Wybraliśmy pakiet biznes, bo ten najbardziej nas interesuje.”


>> Przeczytaj więcej w dziale Konferencje

Źródło: inf. własna
Autor: Arkadiusz Szymanowski
Fot: KKSLECH.com

>> Śmietnik Kibica – (komentuj nie na temat) <<


komentarzy 15

  1. Moderator KKSLECH.com napisał(a):

    Proszę pisać w tym newsie na temat, a nie o pierdołach.

  2. Pavvelinho napisał(a):

    A czy wiadomo coś na temat sponsora oraz nowej nazwy stadionu?

  3. bebe napisał(a):

    to pytanie padło na sali. Cały czas rozmawiają ale nie są zadowoleni z proponowanych warunków i czasu proponowanej umowy.

  4. 4o napisał(a):

    Nie kojażę tej firmy, choć jest obecna prawie na całym świecie.
    Wiadomo może ile będą dostarczać pieniędzy bądź innych usług?

  5. fanlech napisał(a):

    moze byc skojarzył …słownik ortograficzny :)?pewnie mamy czas na poczekanie ze sponsorem bo umowa jest na rok a budzet w grudniu bedzie robiony

  6. darkoski napisał(a):

    Ja o tej firmie nie słyszałem wcześniej. Wyjazdów zagranicznych to nam nie bedzie na razie organizować bo nie ma po co a na ligowe dajemy rade dojechać od zawsze. Za to skauci będą mogli dotrzeć nawet na Kamczatkę czy do Tybetu.
    I to raczej firma będzie się promować wykorzystując kibiców i stronę www Lecha.

  7. Emiliano1991 napisał(a):

    Tez nie znam tej firmy. Chyba zamiast Lech sie promowac to ona bedzie sie promowala dzieki Lechowi hehe

  8. KibicLecha napisał(a):

    Pierwszy raz o takiej firmie slysze…

  9. Karoloss napisał(a):

    Sponsor na poziomie Warty Poznan. Przyda sie moze jak polecimy znow do Azji na LE i to tyle.

  10. alejandro napisał(a):

    po odejsciu Kasprzaka ze sponsorami bedzie jeszcze gorzej. Brakuje tylko Biedronki, Osramu i monopolowego Pana Jurka z osiedla im. Katastrofy Smolenskiej 2010

  11. tom napisał(a):

    Był Kasprzak to jechaliście z nim a teraz komitet obrony niedługo powstanie!

  12. Wiaduktor napisał(a):

    A kto z was interesuje się branżą logistyczną, że twierdzićie, iż to firma noname? Dla niektórych jak dana firma nie ma reklam w tv to nie istnieje. Bardzo cieszy kolejny partner, ale cały czas czekamy na tego głównego i na nabywcę praw do nazwy stadionu.

  13. arek napisał(a):

    Czyli jest to partner a nie taki sponsor, ktory daje kase. Beda dawac uslugi i w tym sensie Lech moze zaoszczedzic troche grosza ale to wszytko sa jak dotychczas plotki.

  14. bebe napisał(a):

    arek, było to pytanie na konferencji. to finansowa współpraca, nie barterowa. nie padła suma jaka zasiliła klub. wszelkie usług i to dodatkowy zysk, będzie z tych usług korzystał MM, tak powiedział prezes.

  15. kksjanek napisał(a):

    A gdzie jest sponsor na koszulkach?!