Lechowy Śmietnik Kibica 2017/2018

Śmietnik Kibica – rozmowy o wszystkim, czyli tysiące komentarzy na różne tematy niezwiązane z polityką. Codzienna i ożywiona dyskusja setek kibiców Lecha Poznań. Przyłącz się do dyskusji o wszystkim. Nie tylko o futbolu!




>> Archiwum naszego Blipa na Wykopie (grudzień 2011 – 7 września 2013) <<
>> Archiwum pierwszego starego „Śmietnika Kibica” (08.09.2012 – 13.05.2013, 8678 wpisów) <<
>> Archiwum drugiego starego „Śmietnika Kibica” (13.05.2012 – 19.07.2013, 8661 wpisów) <<
>> Archiwum trzeciego starego „Śmietnika Kibica” (19.07.2012 – 29.10.2013, 7183 wpisy) <<
>> Archiwum czwartego starego „Śmietnika Kibica” (29.10.2013 – 23.06.2014, 19712 wpisów) <<
>> Archiwum piątego starego „Śmietnika Kibica” (23.06.2014 – 20.01.2015, 19481 wpisów) <<
>> Archiwum szóstego starego „Śmietnika Kibica” (20.01.2015 – 16.06.2015, 18073 wpisów) <<
>> Archiwum siódmego starego „Śmietnika Kibica” (16.06.2015 – 10.01.2016, 17668 wpisów) <<
>> Archiwum ósmego starego „Śmietnika Kibica” (10.01.2016 – 17.08.2016, 21896 wpisów) <<
>> Archiwum dziewiątego starego „Śmietnika Kibica” (17.08.2016 – 07.06.2017, 24150 wpisów) <<
>> Profil serwisu KKSLECH.com na Twitterze otwarty w połowie listopada 2014 <<

>> Dowiedz się czym jest i komu służy ŚMIETNIK KIBICA. Poznaj jego wszystkie możliwości <<




Komunikaty KKSLECH.com oraz moderatorów do użytkowników (01-20.05):

– Jeśli chcecie dokładać swoją cegiełkę w rozwój i utrzymanie witryny, które jest coraz większe możecie raz dziennie i codziennie korzystać z reklam na KKSLECH.com. Dla Was to chwila, dla nas wielka pomoc. Z góry dziękujemy wszystkim za wsparcie, które jest możliwe również przez przekazywanie darowizn na PayPalu. Adres: redakcja@kkslech.com
– Nie ma możliwości dodawania komentarzy jako „Anonim” i podpisywania się tym nickiem. Moderatorzy będą usuwać takie wpisy
– Prosimy komentować poszczególne sprawy w odpowiednich newsach, a nie pisać o tym w śmietniku. Śmietnik Kibica jest do rzeczy, których nie podajemy w newsach
– Śmietnik Kibica nie służy do dyskusji o polityce ani do wielbienia poszczególnych partii. Utarczki czy walki na ten temat nie będą tolerowane

Wkrótce na KKSLECH.com (01-20.05):

– Dokładnie opiszemy i przeanalizujemy mecze Lecha z Wisłą Płock, Jagiellonią, Wisłą Kraków i Legią
– Regularnie będziemy przyglądali się sytuacji Lecha w lidze
– Poruszymy temat gry Lecha Poznań latem w Europie

Nie zabraknie też wielu innych newsów, artykułów czy tekstów na różne, czasem niezwiązane z Lechem tematy. Zapraszamy!

Kibicu, pamiętaj o tym (01-20.05):

– Trwa sprzedaż biletów na ostatnie spotkanie z Legią (niedziela, 20 maja, godz. 18:00)

Ostatnia aktualizacja: 16.05.2018, godz. 08:30




komentarzy 28 490

  1. aaafyrtel napisał(a):

    stolec kolejny raz nie potrafił murawy przygotować, odchodzi metrowymi płatami… ten łysy z uefa musi mieć ładny ubaw…

  2. John napisał(a):

    Glik łatwo ogrywany,dużo błędów.Jak Zieliński w kadrze grał słabo,tak dzisiaj gra jeden z lepszych meczów.Mączyński gra bardzo dobrze.

  3. aaafyrtel napisał(a):

    ale farsa, z jednej strony ten chłopczyk na wózku, zasuwany dach, wiara namiętnie śpiewająca hymn i co, murawy nie da się porządnie przygotować… jakie to nasze jest…

    • tomasz1973 napisał(a):

      Musisz narzekać, nawet dzisiaj, zawsze coś? ja pitole, nie oni pierwsi nie ostatni, pamiętasz u nas mecz, chyba z WKS, albo z legią, też murawa fruwała.

    • aaafyrtel napisał(a):

      generalnie to narzekać nie lubię, zauważ jednak, że co innego jest fruwająca murawa w krajowej lidze, a co innego na meczu międzynarodowym, na oczach urzędasów z centrali… co ten łysy sobie pomyślał… może jak będą decydować o przydziale atrakcyjnych meczów, to ta fruwająca murawa mu się przypomni i zdecydują, że takim, którzy technicznie meczu nie potrafią przygotować, meczu nie damy…

    • lukas napisał(a):

      Ale Ty wiesz z czego wynika murawa ?, ona była położona w piątek. Taki urok stadionu multifunkcyjnego. Gdyby był tylko piłkarski nie zarobił by na siebie… i wszyscy byśmy dokładali… ale oczywiście trzeba się dojebać… tak po Polsku….

    • aaafyrtel napisał(a):

      a nie przyszło ci do głowy ze kładzenie murawy w piątek, a rozgrywanie meczu w niedziele to absurdalny absurd jest???… tak jak poroniona jest koncepcja wielofunkcyjnego stadionu!!!

  4. sas napisał(a):

    Reprezentacja jest jak Lech na początku zeszłego sezonu. Golimy frajerów a z ciut lepszymi dostajemy łomot. Oby w Rosji było inaczej.

  5. tomasz1973 napisał(a):

    I co by było, gdyby Nawałka nie miał Lewandowskiego?!?!?!?
    DUPA, wielka dupa!

  6. tylkoLech napisał(a):

    Co byłoby, gdyby nie Lewy, strach się nie bać.
    Już biedny Nawalka zbladl i nie wiedział, zmieniać czy nie. I to kombinowanie z bramkarzami, jak Bjelica na Narodowym.
    Najważniejsze, że wszystko kończy się dobrze. Brawo Polacy, brawo Drużyna!

  7. aaafyrtel napisał(a):

    jakie to nasze, 2:0 i przestali grać myśląc, że już wygrali mecz…

  8. KKs7 napisał(a):

    czemu na reprze nie ma piro?

  9. tomasz1973 napisał(a):

    Jeb…ny polszmat, na Narodowym feta, a oni reklamy puszczają, niech się udławią. Przełączcie na News, tam leci.

  10. Bart napisał(a):

    Ale powiedzmy sobie szczerze: z obroną która w 10 meczach wpuszcza 14 bramek nie mamy czego szukać na mundialu. Pierwszy solidniejszy rywal spuści nas jak muchę w kiblu.

  11. Marecki60 napisał(a):

    Jakby na wyniki reprezentacji Polski nie patrzeć to obronę mamy do d..y. Ratuje nas tylko Lewandowski plus reszta ofensywnych piłkarzy. Jak nie poprawimy gry w obronie to szału na MŚ nie będzie.
    Teraz liczą się tylko 3 punkty w Białymstoku, łatwo na pewno nie będzie.

  12. Nafi77 napisał(a):

    brawo, brawo za awans. Ten mecz idealnie pokazuje że w piłce bez biegania nic się nie wygra nasi odpuścili sobie grę w piłkę chcieli tylko doczekać do końca. Gdybyśmy wypuścili ten awans nawet strach o tym myśleć. Na szczęście jest Lewandowski, jeśli pozostałym reprezentantom będzie się chciało tak jak jemu to kto wie może pokażemy coś fajnego w Rosji.

  13. aaafyrtel napisał(a):

    wnerwia mnie, że każdy mecz eliminacyjny pierwszej drużyny jest w warszawce, kiedyś było inaczej… różne miasta były gospodarzami… tyle nowych stadionów za ciężkie bejmy społeczeństwo nabudowało…

    • El Companero napisał(a):

      po prostu warszawiaki chcą zarobić na organizacji meczy i zgarnąć całą kasę dla siebie. Na pewno robi wrażenie nowy stadion śląski, tam też powinny być mecze. Ale chyba im tego nie umożliwią samoluby. Mecze towarzyskie można rozgrywać w Gdańsku, Wrocławiu i może u nas (pod warunkiem kompletu na trybunach). Teraz będą w 1 dziesiątce na świecie możemy grać towarzyskie mecze z jeszcze silniejszymi drużynami.

    • rakuda napisał(a):

      to jest akurat normalność. Towarzyskie grają gdzie popadnie, ale na mecze o punkty powinien być jeden stadion, jak w Anglii Wembley.

    • aaafyrtel napisał(a):

      to, że w anglii jest jak jest nie oznacza, że u nas musi być tak samo… dosyć już wiernopoddańczego kopiowania…

  14. Bart napisał(a):

    E tam, szukanie dziury w całym. Stadion narodowy zbudowano właśnie po to aby reprezentacja na nim grała mecze o punkty :)

  15. Marecki60 napisał(a):

    Akurat z tym, że reprezentacja powinna grać mecze o punkty tylko na narodowym zgadzam się całkowicie. Mecze towarzyskie można rozgrywać na innych stadionach.

  16. John napisał(a):

    Ciekawi mnie jakie były założenia trenera na drugą połowę meczu.Dobrze że Lewy uratował sytuację.14 bramek straconych w grupie ze słabeuszami.
    Bez Lewego nie byłoby Euro we Francji,MŚ w Rosji i Nawalki na ławce pewnie też.

  17. El Companero napisał(a):

    ja tylko dziwie się Nawałce w kwestii wyboru napastników. Jedynie Lewy klasa sama w sobie. Ale Milika nie ma, wiec powołuje Teodorczyka (toporny) i Wilczka (słaby), na dodatek obaj dostają sraczki przed meczem (trzeba było tyle gruszek nie żreć) i nie ma ich kto zastąpić. Stępiński? Wolne żarty. Szukajmy drugiego i trzeciego klasowego napastnika do kadry.

    • Bart napisał(a):

      A może po prostu Teodorczyk, Wilczek i Stępiński to w tej chwili najlepsi napastnicy jakimi dysponujemy?

    • robson napisał(a):

      No właśnie, może jakaś propozycja kto zamiast nich?

    • PozyN napisał(a):

      Przyjacielu,a kogo on ma powołać?

    • aaafyrtel napisał(a):

      tomczyka

    • El Companero napisał(a):

      no właśnie nie ma w lidze polskiej kogoś dobrego, bo większość napadziorów to obcokrajowcy. Młodzi z U-19 i U-21 póki co nie są gotowi. Tacy pilkarze jak Piatek z Cracovii czy Świerczok z Lubina musieliby najpierw zmienić klub na lepszy ,moze coś z nich za jakiś czas będzie. Ale liczę ze za rok znajdzie sie jeden dwoch Polakow z naszej ligi, którzy zastąpią tych dwóch słabeuszy z kadry Nawałki

  18. MichalRdm napisał(a):

    legia co na TT opublikowała ^^ hahahaa beka niezła

  19. robson napisał(a):

    Do 2020 wszystkie mecze eliminacji ME/MŚ będą rozgrywane w Warszawie, bo takie są postanowienia umowy zawartej między PZPN a operatorem Stadionu Narodowego. Mam jednak nadzieję, że wobec reaktywacji Stadionu Śląskiego po 2020 nastąpi jakaś rotacja i niektóre mecze eliminacyjne będą rozgrywane również tam, bo pojemność jest podobna, a poza tym to miejsce to kawał historii reprezentacji i nie wypada tam rozgrywać tylko meczów o pietruszkę.

    • Mary napisał(a):

      Nie zgadzam się z Tobą. Każdy powinien mieć swój dom. Tym domem dla reprezentacji stał się Narodowy w Warszawie i niech tak zostanie. A Lecha chciałbyś w meczach o stawkę na landy wysyłać? No chyba nie. Do Warszawy łatwiej dojechać z różnych stron Polski niż do Chorzowa :)

    • aaafyrtel napisał(a):

      a ja się z tobą w pełni zgadzam… jest możliwe, że do 2020 roku będzie już dwupasmówka od nas przez wrocek na śląsk, jakaś bana przez kluczbork też jeszcze jedzie więc nie powinno być problemu z dojazdem na śląsk… poza tym jest nadzieja, że na śląsku będą umieli położyć murawę, żeby nie odfruwała i drenaż będzie, żeby nie grało się na basenie… w warszafce tego nie potrafią… pewno z próżnego zadufania, bo stolcocentryczny układ mojego kraju mamy, więc cokolwiek by zrobili i jakkolwiek to spaprali, to i tak dobrze było, bo przecież w stolcu…

    • leftt napisał(a):

      Bo u nas murawa zawsze idealna.

    • bezjimienny napisał(a):

      Liga Narodów ma być grana poza Narodowym.

    • aaafyrtel napisał(a):

      leftt 9 października 2017 o 08:31
      Bo u nas murawa zawsze idealna.

      naturalnie też jest tragiczna…. ale pamiętasz, kiedy u nas był międzypaństwowy mecz o stawkę…

    • rakuda napisał(a):

      Najelepiej mecze grać w skansenie w Chorzowie. Weźcie się wiara ogarnijcie. Jak Mary napisała, każda drużyna powinna mieć dom, my mamy na Bułgarskiej, repra ma na Narodowym.

      Chcecie mieć inaczej zmieńcie Konstytucje. Mało rzeczy mnie tak wnerwia w naszym pięknym kraju jak Wawa i ćwoki, którzy tam mieszkają. Ale to, że repra tam gra jest tak oczywiste jak to, że Lech gra w Poznaniu zamiast robić tournee po WLKP.

    • El Companero napisał(a):

      nie świruj rakuda, na narodowym mogą sobie wystawę zwierząt domowych organizować. Jest więcej stadionów i mecze trzeba organizować również w innych miastach. Nie po to się je budowało.

  20. Siódmy majster napisał(a):

    Polska obrona to dramat.Ale nie martwmy się tym dopóki ofensywa więcej strzela niż obrona zawala.Jak każdy mecz wygramy 3-2, 4-3 albo 5-4 to będziemy mistrzem świata :) Mamy mundial więc cieszmy się i radujmy :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  21. bombardier napisał(a):

    Emocje opadają – Wiwat Polska!
    Bardzo ciekawa sytuacja zrobiła się w tabeli 2-ich miejsc.
    Otóż na 7 miejscu jest Słowacja – zakończyła eliminacje
    i ma 12 punktów.
    Dalej jest Walia – jeden mecz do rozegrania i na razie 11 pkt.
    Ostatnia, czyli odpadająca jest Chorwacja – też jeden mecz
    do rozegrania i też 11 pkt.
    Słowacja stosunek bramek 11-6
    Walia 7-5
    Chorwacja 6-4
    Walia gra z Irlandią. Remis daje nadzieję na premiowane
    barażem 8 miejsce.
    Chorwaci grają z Ukrainą, remis też daje nadzieję.
    Musi to być jednak remis większy o dwie bramki od
    Walijczyków – tzn. np. Walia remisuje 0:0, to Chorwaci 2:2 itd.
    Jeżeli jednak w tych dwóch meczach będzie wyłoniony zwycięzca,
    to wygrani będą w barażach.
    Odpadnie wtedy Słowacja.
    Walia – Irlandia, wygrywający ma 14 pkt. (Walia), Irlandia – 13 pkt.
    Ukraina – Chorwacja, wygrywający 14 pkt.
    Jeżeli Chorwaci odpadną to sami sobie winni – w meczu
    z Finlandią (6.10.2017) stracili bramkę w OSTATNIEJ MINUCIE.
    To jest tak jak LEKCEWAŻY się rywala.
    Analogia z naszą drużyną narodową BYŁA BARDZO BLISKO.

  22. tolep napisał(a):

    Od czasu naszego odpadnięcia z Ungmennafélagið Stjarnan Garðabær, reprezentacja Islandii awansowała po raz pierwszy do ME, gdzie wyszła z grupy a w 1/8 finału wyeliminowała Anglię, a teraz weszła również po raz pierwszy do MŚ.

    Taka ciekawostka. Najwyraźniej pokazaliśmy tym polawiaczom wielorybów, studentom i księgowym, że można.

    • robson napisał(a):

      Islandczycy już w eliminacjach MŚ 2014 grali dobrze, ale przegrali w barażach z Chorwatami.

    • Asdf napisał(a):

      Jak Rumaka mówił że islandzki futbol to powazny futbol to się śmiali z niego.
      Wszystkim nam brakuje pokory.

  23. baczewski57 napisał(a):

    Legia złożyła gratulacje reprezentacji . Wśród reprezentantów zEW korzeniami w legii wymieniono LEWANDOWSKIEGO ????????????

    • KKS napisał(a):

      Nawet weszlo juz to wysmialo…

    • leftt napisał(a):

      Nie pyskuj. Wszyscy grali w Legii. A jak nie grali to chcieli grać. A jak nie chcieli to Legia mogła chcieć. Taki Linetty na przykład. Albo Messi. A nie, czekaj, Messi to zły przykład, Argentyna ma problemy.

    • Bart napisał(a):

      Ale nie płyń z tymi problemami Argentyny. To nie ma znaczenia bo sprawa z Messim wygląda prosto: gdyby Legia rzeczywiście go chciała, to by tam trafił ;)

    • JR (od 1991 r.) napisał(a):

      Albo 7egia ich nie chciała i nie grają w reprezentacji :)

  24. KotorFan napisał(a):

    Fabiański, Bereszyński, Kędziora, Linetty, Peszko, Makuszewski, Kownacki, Lewandowski, Teodorczyk

  25. John napisał(a):

    Ja bym widział miejsce dla Kownackiego,już na nieudanych ME u21 wyróżniał się na tle reszty zawodników naszej kadry.Teraz oglądając młodzieżówkę jest tak samo,jest kapitanem i liderem tej kadry,coś jak Lewandowski w reprezentacji,widać straszną chęć do gry ,pokazuje się ,walczy ,wraca do obrony.Jego gra i postawa może się podobać,nie jest też klasyczną 9 ,wszędzie go pełno ,szuka gry.
    Warunek jest jeden musi grać. Stępiński na pewno nie jest lepszy,co do Wilczka też mam wątpliwości.
    Ciekawy jestem jak ci zawodnicy co nie grają regularnie się zachowają ,no jest szansa pojechać na MŚ.Co zrobi taki Kapustka,zmarnuje się chłopak kompletnie jak zaraz nie zacznie grać ,lata lecą.

    • Bart napisał(a):

      Hola hola, nie wybiegajmy aż tak do przodu. Kownacki niech najpierw zbuduje sobie jakąś pozycję we Włoszech, zacznie regularnie grać i strzelać w Sampdorii i wzbudzać zainteresowanie lepszych klubów.

  26. robson napisał(a):

    Według Henszela powrót Situma do zdrowia przebiega tak szybko, że być może już w piątek będzie gotowy do gry. :) Podobnie Kostewycz, który od jutra będzie trenować na pełnych obrotach, ale nie wiadomo jeszcze czy forma pozwoli mu na wyjście na boisko już w meczu z Jagą. Reha odzyskuje godność. :)

  27. Varane napisał(a):

    Teraz czekać aż ŁKS ŁÓDŹ doda taką liste z Paulinho ;D

  28. Coach napisał(a):

    Jeśli nie będą gotowi na 100% to nie warto ryzykować.Także z Jagiellonią pewnie obaj nie zagrają.

    • robson napisał(a):

      Pewnie nie, ale na betony będą już gotowi, a tego jeszcze niedawno nikt się nie spodziewał.

  29. KKS napisał(a):

    Redakcjo rzucam luzny pomysl. Chodzi o wsparcie Was finansowo paypalem. Czy moglibyscie przygotowac artykul w ktorym napiszecie jakim budzetem dysponujecie, jakie macie miesieczne koszty i ile Wam brakuje na zero lub ile brakuje na niezbedny rozwoj? Pewnie wielu zmobilizuje to, aby wspierac Was drobnymi kwotami co miesiac, bo aktualnie nawet nie wiemy na co Wam brakuje i jakie macie potrzeby.

    • KKSLECH.com napisał(a):

      – Miesięczny i podstawowy koszt utrzymania witryny to ok. 400-500 zł wraz z opłatami dla moderatorów
      – Zależy o jakim rozwoju mowa? Najlepsze dla rozwoju są częste mecze, a aktualnie jest pod tym względem najgorzej jesienią od 5 lat
      – Jeśli chodzi o rozwój w postaci np. materiałów z wyjazdowych meczów Lecha to wyjazd 1 osoby na mecz to koszt około 200 zł, a najczęściej jeździmy w 2-3, więc łatwo policzyć
      – W tej chwili priorytetem jest głównie samo utrzymanie techniczne witryny w dobrym stanie
      – Aktualnie nasza sytuacja finansowa nie jest zła. O wiele gorzej będzie od lutego do maja 2018, gdy nie będzie już kasy z lata 2017 (najlepszego od lat i trudno będzie je powtórzyć)
      – Można nas wspierać darowiznami na PayPalu: redakcja@kkslech.com oraz poprzez klikanie w reklamy raz dziennie codziennie

  30. Soku napisał(a):

    Jeśli ktoś z Was poniedziałkowo tęskni za piłką, to polecam przełączyć na Polsat Sport Extra, właśnie rozpoczęło się spotkanie Walia vs Irlandia, obie ekipy z szansami, wystarczy rzucić okiem na tabelę, będzie pot, krew i łzy.

  31. Bart napisał(a):

    Lewandowski dzień po awansie od rana na świeżości obronił pracę licencjacką z wyróżnieniem, a w międzyczasie Grosicki chwali się na twitterze że zachlał pałę. To są właśnie te detale przez które Lewy jest w tym miejscu w którym jest, a po takiego Grosika latem nie zgłosił się żaden klub.

    • Soku napisał(a):

      Robert to chyba obecnie abstynent? Nawet podczas Oktoberfest pozuje zawsze z pełnym kuflem z pianką … do golenia.

    • Bart napisał(a):

      Skoro jest na diecie bezglutenowej to i piwa pewnie też nie pije ;) Wszak słód jęczmienny chyba ten gluten zawiera. A cz jest całkowitym abstynentem? Trzeba by jego zapytać :)

    • Leftt telefon napisał(a):

      Za inteligencję Grosika nie cenimy.

    • rakuda napisał(a):

      podobno robia bezglutenowe piwa tez

    • aaafyrtel napisał(a):

      widziałem wódkę chopin z etykietką bezglutenowa, ale to nic wobec, co widziałem u rzeźnika, podobno parówki bezglutenowej… podobno bismarck mawiał, że społeczeństwo nie powinno wiedzieć dwóch rzeczy, jak się robi politykę i kiełbasę…

  32. 07) napisał(a):

    Jestem przekonany ze Kownacki mimo ze nie zagra w listopadzie w kadrze to do Rosji pojedzie. A jesli Makuszewski chce jechac to musi na wiosne byc turbomakim. Dosc wyraznie o skladzie reprezentacji wyrazil sie kapitan po wczorajszym meczu. I ma racje.

    • Varane napisał(a):

      Miejsc na mundial jest ograniczona ilość, a napastników jest w tej chwili przed nim 5. Lewy Teo Wilczek Stepinski i jeszcze wroci Milik ;)

    • robson napisał(a):

      Póki Dawid nie zacznie regularnie grać w klubie, wątpliwe by dostał powołanie.

    • Bart napisał(a):

      O czym to gadanie, póki co to Kownaś jest tylko rezerwowym w Sampdorii i bez regularnej gry ma niewielkie szanse na epizod w seniorskiej kadrze, a co dopiero na wyjazd na mundial. Najpierw niech sobie zbuduje jakąś pozycję w klubie.

  33. KKS napisał(a):

    Dziekuje za szybka odpowiedz. Mysle, ze to jasno pokazuje, ze calosc zgromadzonych srodkow jest regularnie przeznaczana na utrzymanie serwisu kkslech.com, a tworzacy je ludzie nie robia tego dla pieniedzy tylko prawdziwej pasji dla naszego Lecha. Jutro doloze cegielke od siebie.

  34. piotr06 napisał(a):

    Gol Paulusa dla Finlandii.

  35. John napisał(a):

    Lewandowskiemu nie ma co się dziwić.On się męczy staniem i nic nie robieniem.
    Mamy spokojne 2:0 ,gramy dobrze i zamiast grać swoje,nagle wszyscy stoją i nie mają zamiaru grać do przodu,a Lewy z przodu zastanawia się o co chodzi.Obudzili się nagle jak był remis i że to się jednak samo nie wygra.
    Nawałka też jakby nie potrafił w szatni do nich przemówić ,nie trzeba nie raz robić wiele tylko grać swoje.Też nie wyciąga wniosków ,bo 11 bramek straciliśmy w drugich połowach spotkań.
    To samozadowolenie powtarza się praktycznie w każdym meczu.
    Oby przed MŚ coś z tym zrobił,bo samo powtarzanie na konferencjach że musimy grać równo przez 90 minut nic nie da.
    Po przerwie naprawdę ciężko się to oglądało,można było zwolnić grę ale spokojnie grać atakiem pozycyjnym i czekać na sytuacje.
    A oni stali i przyglądali się na zegar.

  36. bombardier napisał(a):

    Wczoraj wielka radość w naszych domach,
    dzisiaj na pewno ogromną radość przeżywa Bjelica.
    Kto wie czy ślepy los nie sprawi, że w Rosji
    zmierzy się Polska z Chorwacją?
    Oby natchniony Bjelica z jeszcze większym entuzjazmem
    przekazał wszystko co najlepsze zawodnikom LECHA
    przed meczem w Białymstoku.

    • robson napisał(a):

      Chciałbym zobaczyć taki mecz. Oni mają więcej indywidualności, a my lepiej funkcjonujemy jako zespół. A że w naszej lidze nastała moda na Chorwatów, to byłyby dodatkowe smaczki…

    • Kegel napisał(a):

      Najpierw Chorwaci muszą przebrnąć baraże.

    • KKS napisał(a):

      Zawsze trzymam kciuki za Chorwatow, bardzo lubie ich jako ludzi i ich kraj, tak wiec zagrajmy z nimi w grupie:)

    • bezjimienny napisał(a):

      Mnie ciekawi czy w barażach zobaczymy derby…Irlandii. Północna i „południowa” mają więcej punktów niż Słowacja, więc taki dwumecz jest możliwy. Szansa jak 1:7.

    • bombardier napisał(a):

      W Kijowie zawsze trudno się grało drużynom przyjezdnym.
      Ukraina miała wielką szansę, ale jej nie wykorzystała.
      Można więc powiedzieć, że Chorwaci urwali się ze stryczka.
      Liczę, że w barażach sobie poradzą.
      Natomiast co do Irlandii Płn. i Irlandii – to chyba FIFA czy UEFA
      powinna je rozstawić.

    • ArekCesar napisał(a):

      Chyba nie zagrają ze sobą Irlandczycy. O ile kojarzę to będzie rozstawienie 4 drużyn według rankingu i 4 niżej będą dolosowane. A wtedy Irlandczycy będą dolosowani do np. Włochów czy Chorwatów.

  37. siwus89 napisał(a):

    Smokowskiego i Twarowskiego nie zobaczymy już od przyszłego weekendu a L+E mają poprowadzić Marciniak z Dembińskim.

  38. Byly napisał(a):

    Właśnie „Gajos” strzelił (w barwach Iranu) Niemcom na 3×0.

  39. xxx napisał(a):

    Jest gdzieś transmisja u-21??

  40. MichalRdm napisał(a):

    Tomczyk znowu brama na wejscie :)

  41. mr_unknown napisał(a):

    Tomczyk ładnie się pokazuje w młodzieżówce. Przy tym golu bramkarz mu sporo pomógł.

  42. 07 napisał(a):

    Ależ Czesław ma nosa. 2 -ch wchdzi i 2-ch strzela.

  43. ArekCesar napisał(a):

    Zaraz zaczyna się ostatnia seria el.mś. Oglądam Portugalia-Szwajcaria.

  44. ArekCesar napisał(a):

    Jeśli Francja zremisuje z Białorusią, a Szwedzi ograją Holandię to awans ma Szwecja, a Francja dojdzie do barażowiczów. Będzie ciekawie.

    • Tomek27 napisał(a):

      A jeśli Holandia wygra 7-0 ,Szwecji w ogóle nie bezie ,nawet w barażach 😀

    • Czlo napisał(a):

      Jak na razie Robben 2 Szwecja 0. Czyli jeszcze 5 bramek. No jednak wątpię, taki powrót to byłby jak finał LM Vive Kielce z Veszpremem. Generalnie po prostu takie rzeczy się nie zdarzają.

    • bezjimienny napisał(a):

      Był kiedyś taki mecz w LM, Lyon z Dinamem Zagrzeb…

  45. mr_unknown napisał(a):

    Pierwszy raz od dawna Lech jest faworytem bukmacherów do mistrzostwa.

  46. Siódmy majster napisał(a):

    A to się teraz Krysia zapłacze.Gola nie strzeliła i to Lewy jest królem strzelców eliminacji mundialu ;).Skądinąd Szwajcarzy wygrali 9!!! meczy pod rząd i przegrawszy jeden jedyny muszą grać w barażach.Trafią na takich np. Włochów albo topornych Irów i wtopa wielce prawdopodobna.

    • piotr06 napisał(a):

      Football, bloody hell :-))

    • Varane napisał(a):

      Szwajcaria jest rozstawiona wiec Wlosi odpadaja

    • Raul napisał(a):

      @Siódmy majster, co Ty masz z tym płakaniem i Krysią bo kolejny raz już to widzę? Gdyby wziąć ambicję od Ronaldo i podzielić równo między wszystkich naszych ligowców to i tak poziom ligi by się podniósł, bo w tajemnicy Ci powiem że u każdego z nich na ten moment ta wynosi okrągłe 0. Zresztą podobnie jest z Lewandowskim, gość ma ambicję, tego nie można mu odmówić. Z tym że akurat nie jara mnie to że to on jest królem strzelców, zupełnie mi to obojętne w sytuacji kiedy ‚lepiej’ według niego żeby Legła była mistrzem.

    • Byly napisał(a):

      @Raul – jemu chodzi dokładnie o to, co tobie… – paranoja; panienki noszą najdroższe gacie i to boli.

    • Siódmy majster napisał(a):

      Raul@-ja nie kwestionuję przecież ambicji CR7 ale z płaczliwą minką to lubi się obnosić jak coś nie idzie po jego myśli.Nie przeszkadza mi to uważać go za jednego z 10 najlepszych piłkarzy wszechczasów :) Tym bardziej należy więc docenić sukces Lewego, który wyprzedził taaaaakiego gracza!

    • Raul napisał(a):

      @Siódmy majster – patrząc pobieżnie na to co piszą o nim media to jasne, nażelowany płaczliwy grajek. Tylko że te same rodzime media twierdzą że legła to najwspanialszy klub piłkarski w kraju :D A jaka jest prawda to każdy siedzący w temacie wie.

  47. robson napisał(a):

    No to mamy sensację – Panama na mundialu kosztem USA! A w Ameryce Południowej Peru zagra w barażach i ma ogromną szansę powrócić na MŚ po 36 latach.

    • bombardier napisał(a):

      To maleńkie Trynidad i Tobago – grające o pietruszkę –
      pokonało wielkie USA 2:1.
      Natomiast Panama pokonała Kostarykę 2:1
      i zajęła 3 premiowane bezpośrednim awansem.
      Trzeba też pochwalić Honduras, który mimo, że przegrywał
      z Meksykiem dzielnie walczył i wygrał 3:2.
      Tym zwycięstwem zapewnił sobie udział w barażach.
      Wielkie Stany dopiero 5 miejsce!

    • bombardier napisał(a):

      Jeszcze pary baraży –
      Nowa Zelandia – Peru
      Honduras – Australia

    • Mary napisał(a):

      bombardier Tobago ok, ale reszta? Toż to jawna ustawka była. Wyczekali amerykańców prawie do końca i nagle zaczęli wygrywać :)

  48. tomasz1973 napisał(a):

    A Luis u nich jeszcze gra, czy już sportowa emerytura?

    Z tymi wynikami jest fajna ciekawostka, Meksyk wiedział, że wygrywając „wpuszcza” USA do finału, prowadził do przerwy, by w 6 min stracić 2 bramki w tym jedna samobójczą, na do datek mając jeszcze ponad 30 min meczu nie potrafił wyrównać, jakie są antypatie na linii Meksyk-USA nie trzeba nikogo przekonywać. Kostarykanie dali sobie strzelić w 88 min i sensacja stała się faktem. Gary Lineker, obecnie ekspert BBC napisał cos takiego „„Cholera jasna. Amerykanom udało się dokonać niemożliwego i nie zakwalifikowali się do mistrzostw świata ze strefy CONCACAF, więc mundial w Rosji obejrzą w telewizji. Trump będzie załamany”.
    Oczywiście Amerykanie mieli wszystko w swoich rękach i trzeba było pokonać ostatni, najsłabszy zespól i nie mieliby problemu, ale pozostałym zespołom, które przegrały, chyba nie bardzo „się chciało” walczyć, bo po prostu nie pałają sympatia do USA.

    • KotorFan napisał(a):

      Luis nie gra. Ma 35 lat. I tak już mnóstwo meczy dla Panamy zagrał, często Lech miał kłopot z obsadzeniem LO przez jego podróże.

  49. KKS1994 napisał(a):

    Ale wy widzieliście pierwszą bramkę dla Panamy? Przecież to jest kpina że sędzią nawet pomyślał by coś takiego zaliczyć, przecież do linii bramkowej jeszcze brakowało dobre z pół metra- jak by to powiedział Terlecki – ‚tu będą kontrowersje” . A Kostaryka pokazała jak grać by przegrać,te wszystkie przebitki gdzie oczywiście odpuszczali nogi,jakieś wybicia piłki,oczywiście nie za połowę tylko pięć metrów dalej tuż pod nogi rywala,cały mecz niby byli wolniejsi od Panamczyków. Żenująco to się oglądało

    • rakuda napisał(a):

      no bramka to kpina; ale powinien byc tam karny, wiec dla wyniki z grubsza neutralnie. Chociaz sedzia odwalil 2 wielblady w 5 sekund.

  50. robson napisał(a):

    Z kolei miano największego frajera eliminacji należy się bez wątpienia Paragwajowi, który utracił mundial po porażce u siebie z outsiderami z Wenezueli.

  51. bombardier napisał(a):

    Jankesi sami sobie winni. Mieli 2 punkty przewagi i wystarczyłby
    remis – mieli plusowy dorobek bramkowy.
    W tamtym rejonie nikt ich nie lubi. Wszyscy się cieszą, że
    przytarli nosa wielkiemu sąsiadowi.
    W tym przypadku na sędziów nie należy narzekać.
    Paragwaj jest biednym krajem, wyjazd do Rosji byłby
    dla nich zbyt wielkim obciążeniem – więc odpuścili.

    • bezjimienny napisał(a):

      Wyjazdy reprezentacji są na koszt FIFA…

    • JRZ napisał(a):

      nie no jasne pochwalajmy takie cyrki będzie fajnie. Dlaczego było tyle płaczu gdy Hamalainen strzelał nam z metrowego spalonego przecież „w tym przypadku na sędziów nie należy narzekać” bo przecież taki Pawłowski mógł dwa razy wybić piłkę gdziekolwiek. Czy gdyby Polska została wyruchana przez sędziego w ostatnim meczu z Czarnogórą i straciła awans na rzecz np. Danii tez byś pisał ze nie ma co narzekać na sędziów bo mieliśmy wszystko w swoich nogach a gdzieś w pewnym momencie chyba sześc punktów przewagi? Z tym Paragwajem to ci żart wyszedł.

  52. siwus89 napisał(a):

    Zmiana formuły programu jest związana z decyzją dotychczasowych prowadzących – Tomasza Smokowskiego i Andrzeja Twarowskiego, którzy postanowili zakończyć współpracę z nc+. W związku z tym od 22 października Liga+ Extra będzie obecna na antenie w nowej formule. Gospodarzem programu będzie Krzysztof Marciniak, a jego współtwórcami między innymi Daria Kabała-Malarz, Żelisław Żyżyński, Cezary Olbrycht, Filip Surma, Rafał Dębiński i Tomasz Lipiński. W Lidze+ Extra znajdzie się również miejsce na nowe formaty i nowych ekspertów…

    • jt10 napisał(a):

      …… Szkoda.

    • ww napisał(a):

      „W najbliższą niedzielę 15 października specjalne wydanie Ligi+ Extra ze stadionu Legii Warszawa poprowadzą wspólnie Krzysztof Marciniak i Rafał Dębiński.” Były piłkarz kurtyzany i legijny lizidupiec, miejsce debiutu chyba też nie jest przypadkowe;). Pewnie dobiorą sobie też nowego eksperta do kontrowersji, bo ten ostatni nie próbował nawet jakkolwiek podważyć decyzji o niedyktowaniu karnych dla wiadomo kogo.

    • robson napisał(a):

      Ciekawe co za desperaci będą to oglądać i cierpliwie wysłuchiwać „mądrości” Żyżyńskiego i Olbrychta. Niech już Polsat bierzę tę ligę, gorzej już chyba nie będzie.

    • roby napisał(a):

      Oby ktoś inny kupił prawa a nowa formuła , nc+ idzie na dno…

    • Michu73 napisał(a):

      Powiem Wam, ze ostatnio te programy oglądałem i tak tylko wtedy jak był interesujący mnie gość. Twaro i Smokowski byli fajni na początku, dawno, dawno temu (szczególnie Twaro i jego komentowanie PL) ale ostatnio to było równia pochyła. Rzeczywiście niech już ktoś kupi te prawa bo przydałby sie powiew świeżości. Z jakim efektem nigdy niewiadomo ale ja chętnie bym sprawdził.

    • Michu73 napisał(a):

      Żelek i Debinski, ale bedzie jazda 😂

  53. kksjanek napisał(a):

    45 godzin i wracamy do gry! Jak ten czas się dłużył, brakuje grania co 3 dni, te oczekiwania są męczące.

    • rakuda napisał(a):

      nie wiem co ma niby granie co 3 dni do przerwy na kadre…

    • kksjanek napisał(a):

      No teraz była kadra, ale tak to brakuje tych dodatkowych meczy czy w LE oraz PP, w kolejnych sezonach nie możemy sobie już pozwolić na brak awansu do fazy grupowej LE, czy tak szybkich odpadnięciu z PP. Teraz najważniejsze jest zdobycie MP!

  54. Bolek napisał(a):

    Dawać już ten mecz bo opiździeć można… akurat famuła do mnie zjeżdża na weekend i będziem oglądać Kolejowe wyczyny na podlaskim stepie.

  55. robson napisał(a):

    Z Jagą znowu posędziuje nam Marciniak.

  56. T... napisał(a):

    Nasze grajki ładnie strollowały Makuszewskiego na Instagramie. My do Białegostoku, a ty w Dubaju siedzisz :)

  57. Marcin1242 napisał(a):

    Dłuży Nam się czas do meczu Lech- jaga..więc postanowiłem urozmaicić troszkę czas Kibolom :)
    Wrzuciłem na swój kanał analizę meczu Lech Poznań – Machester City. Myślę, że dość unikatowy materiał, więc zapraszam do obejrzenia :) Stara dobra ekipa Kolejorza :)

    https://www.youtube.com/watch?v=B8Dr7iZpr8M

  58. babol napisał(a):

    Odliczanie czas zacząć, za dobę wracamy do gry i oby pozytywnie. Czas tę lokomotywę rozpędzić, a nie zaliczać co jakiś czas przystanek na podmiejskiej stacji. Mamy się zatrzymać dopiero na stacji zwanej majstrem.

  59. kksjanek napisał(a):

    Tak się to ułożyło, że w każdym spotkaniu grają bliscy sąsiedzi z tabeli, wiec każdy mecz o „6” pkt. Można się prawie poczuć jakby podział by już na grupę mistrzowską i spadkową.

  60. siwus89 napisał(a):

    Dobrze że gramy już jutro,bo niesamowicie dłużyła się ta przerwa na kadrę. Ciężko będzie się skupić w pracy.

  61. KKS napisał(a):

    Najwazniejsze to zaczac wygrywac mecz za meczem, seryjnie i bardzo powtarzalnie… Lech musi w koncu zdominowac polska lige!

  62. Bart napisał(a):

    Nareszcie dzień meczu. Pierdolca z powikłaniami można dostać od tych przerw na kadrę.

  63. liszka napisał(a):

    Już dzisiaj meczyk zobaczymy jak nasi zagrają z Jagą czy zostało jeszcze coś z wygranej z Legii .Trzeba walczyć o 3 pkt i przełamać się wreszcie w Białymstoku.

  64. siwus89 napisał(a):

    Leci w radiu piosenka „Pałac Kultury”

    Wsiadł do autobusu człowiek z liściem na głowie nikt go nie poratuje nikt mu nic nie powie tylko się każdy gapi
    tylko się każdy gapi i nic…
    Jakieś skojarzenia hehe?

  65. Wal Das napisał(a):

    Lecą liście,ale nie z drzew…

  66. LP napisał(a):

    2018 Rokiem Pamięci Powstania Wielkopolskiego!

  67. aaafyrtel napisał(a):

    na marginesie wczorajszego dołującego meczu, zżymamy się, słusznie, na to, że wygrywając przestajemy grać, ale podobnie gra przecież reprezentacja, było 2:0 z ormianami i nawet przegrać było można, gdyby nie sprint lewego z niemiec… coś w moim narodzie jest niedobrego, to jest minimalizm, w głowach siedzi, że jak jest 1:0, to jest wygrany mecz; z taką mentalnością jako naród daleko nie zajedziemy, będzie kolejny konzentrationslager i gułag jako nagroda, ciekawe jest, że tą naszą ułomną mentalnością nasiąkają też obcoplemienni, u nas będący na liście płac…

    • Mary napisał(a):

      Jak ja uwielbiam takie teksty o narodzie. Czterech Polaków z Lecha i trzech z Jagi na boisku. 7 na 22. Pada remis przez polski minimalizm. Dobre.

    • aaafyrtel napisał(a):

      tej Mary tak, mnie to też ciekawi, nasi obcoplemienni, żyjąc wśród nas, ten nasz minimalizm przejmują… masz jakieś tego wytłumaczenie…

    • Mary napisał(a):

      Dlaczego wszyscy pieprzą o jakimś polskim minimalizmie na przykładzie piłki kopanej? Wyzionęli ducha po prostu i tyle. Dlaczego mówisz o 1:0 a nie o tym, że Jaga do końca grała i zrobiła 1:1? Jaga to nie polski klub? Ba, powiem więcej, – Jaga wyrównała po wprowadzeniu czwartego Polaka :))

    • aaafyrtel napisał(a):

      odchodząc od klubowej kopanej, jest reprezentacyjna kopana… tam też odechciewa im się grać, gdy wygrywają i to od lat… tam pewno wszyscy nasi grają, stuprocentowi przecież…

      twój argument o jadze jest myślowo chybiony w świetle mojego wywodu… oni gonili wynik, lecz go nie „bronili”…

    • tomasz1973 napisał(a):

      Minimalizm w narodzie, hmm?
      To dlaczego zajeżdżamy się na śmierć w robocie, napierdalając najwięcej godzin, po Japończykach? Dlaczego cenią nas zagraniczni pracodawcy, dlaczego ciągle w domu robimy zmiany, upiększamy, chcemy dorównać (np. Niemcom), kupujemy coraz to nowsze sprzęty, samochody, na które znowu napierdalamy jak roboty!!!????
      Chcesz pisać o minimalizmie, zaznacz, że chodzi Ci o piłkę. A odpowiedź, czemu tak jest jest b. prosta-za duża kasa za prezentowane umiejętności i to zbyt pewna kasa, bo kontrakt rzecz święta, czy będzie majster, czy nie i tak dostanę swoje! A, że coś tam małymi literkami zapisali o premiach za mistrzostwo….co mi tam, po co będę się wypruwał i tak zarobię tu krocie w stosunku do swoich umiejętności. Przecież trafiając do Polski, co niektórzy wygrali los na loterii! Trening lekki, gram w I składzie, zimą zapakują w samolot i zawiozą do ciepłych krajów, klub organizacyjnie i „zapleczowo” tak jak u nas, albo lepiej (czytaj w Danii, Szwecji, czy innej Finlandii) robię tu za gwiazdę i gra gitara, więc…fajnie jest, lepiej nie musi być!

    • Mary napisał(a):

      A nie przyszło Ci go głowy, że oni są SŁABI po prostu? Jeden Lewandowski cud ma sprawić? I dlaczego uważasz go za Niemca? Piłkarzyki grają tam gdzie im kasę dają i tyle. Przenoszenie piłki kopanej na naród jest po prostu głupie.

    • aaafyrtel napisał(a):

      tomasz1973 14 października 2017 o 11:30

      zwracasz uwagę na nieco inne zagadnienie…

      tak, i dla mnie jest przykre, ze wielu z nas haruje ponad dopuszczalna miarę, zadowalając się ochłapami typu czterokółkowiec…

      wiesz, to też jest rodzaj minimalizmu, mentalność niewolnika, który coś, jakieś paciorki, ma z pańskiego stołu… to nasz kraj do niczego dobrego nie doprowadzi…

    • tomasz1973 napisał(a):

      Dziwny z Ciebie człowiek, dziwnie argumentujesz, a innym każesz pisać argumentując, pomimo, że to robimy. Widzę, że gdy te argumenty są „nasze”, a nie po Twojemu, to w Twoim przekonaniu są natychmiast niewłaściwe. Piszesz małymi literami, nie stosując interpunkcji, swoje myśli kończysz trzema kropkami, gdy nawet równoważnik zdania tak się nie kończy, a do ludzi, którzy Ci na to wskazują, odpowiadasz, pomimo powszechnie przyjętych zasad w tej „dziedzinie”, że wprowadzasz nowy sposób, bo język się rozwija…no cóż powiem tak-z dupy wyjąłeś te argumenty, z kosmosu zasady pisowni. Dla mnie chęć posiadania nie jest minimalizmem, a wręcz przeciwnie, a to, że jeb…emy teraz za trzech jest spowodowana między innymi zaborami, I wojną, II wojną i 50 latami komunizmu, które niewątpliwie miały wpływ na nasze zacofanie finansowe, teraz gdy pojawiła się wreszcie „normalność” chcemy za wszelką cenę dogonić to, co zachodnie cywilizacje z mniejszym wysiłkiem osiągnęły duuuuużo wcześniej.
      No i jak wystarczająco uargumentowane, czy zbyt daleko sięgnąłem, wmówiłem Ci, że była wojna i nie popisałem się znajomością kosmicznych zasad tworzenia nowej polszczyzny?

  68. aaafyrtel napisał(a):

    no aż tak słabi nie są… przecież udało im się wygrać grupę, pomimo tego co z duńczykami odstawili…

    lewy gra dla szkiebrów, więc musi być lepszy od szkiebra, żeby tam funkcjonować… mentalność folksdojcza…

    dla mnie piłka to odzwierciedlenie szerszej rzeczywistości, ona przecież nie jest oderwana od otoczenia… nie może być inaczej… bezrozumne jest myślenie odwrotne…

    • Mary napisał(a):

      Bezrozumne to jest traktowanie piłki kopanej, jakby nie patrzeć rozrywki dla mas, jako sprawy życia i śmierci i jakiegoś narodowego wskaźnika. Spora część ludzi ma w nosie uganianie się za kawałkiem skóry.

    • aaafyrtel napisał(a):

      masz drażniącą tendencję do imputowania mi rzeczy, których nie twierdzę… bardziej konkretnie argumentuj…

    • tomasz1973 napisał(a):

      Widzę gościu, że zaczynasz nie dość że odlatywać, to uważać się za wszechwiedzącego, a ci co mają inne zdanie względem Twoich dziwacznych teorii uważasz za bezrozumnych…no ciekawie się robi, kontynuuj ten tok rozumowania, a niedługo nie będziesz miał z kim polemizować.

    • aaafyrtel napisał(a):

      nie uważam się za wszechwiedzącego…

      to co piszę wynika z mojej analizy otaczającej mnie rzeczywistości…

      jest dla mnie nieistotne, czy ktokolwiek będzie ze mną polemizował…

      jak już zdecyduje się to robić, niech precyzyjnie argumentuje…

    • tomasz1973 napisał(a):

      „(…)wynika z mojej analizy”
      A wziąłeś pod uwagę, że Twoja analiza może z rzeczywistością mieć tyle wspólnego co ja z Ronaldem Reganem?

    • aaafyrtel napisał(a):

      nie, moja analiza rzeczywistości ma znacznie więcej wspólnego z rzeczywistością, niż ty z ronaldem reaganem…

    • tomasz1973 napisał(a):

      Wg Ciebie, a wg mnie jest oderwana od rzeczywistości, tak jak Twoja pisownia. Kto z nas dwóch ma rację?
      Koniec tej jałowej paplaniny, wreszcie fajna pogoda, nie wieje, nie pada, idę na świeże powietrze, i Topie radzę zrób tak samo…tylko nie analizuj tego za mocno, po prostu wyjdź.

  69. aaafyrtel napisał(a):

    jak decydujesz się na argumentację, nie mającą zresztą nic wspólnego z poruszanym zagadnieniem, odnoszącą się do mojej polszczyzny, zważ, że słownikowo pisze się pomimo że….

  70. KrewIHonor88 napisał(a):

    …………aaafyrtel, częstuj się kropkami, bo najwyraźniej bardzo lubisz je stawiać. Przecinków nie oferuję, ponieważ z tym znakiem przestankowym najwyraźniej Ci nie po drodze. Polacy to naród dumny i pracowity. Niemcy są leniwi i roszczeniowi. Wiem co mówię, mam podwójne obywatelstwo. Tworzenie jakichkolwiek analiz socjologicznych na podstawie głupiego kopania piłki to nic więcej, jak tylko wyciąganie zbyt pochopnych wniosków.

    • aaafyrtel napisał(a):

      załóżmy, że masz rację, to jak wytłumaczysz fakt, że tam jednak wiele rzeczy funkcjonuje, piłka jest przykładem pierwszym z brzegu, a u nas niestety nadal nie funkcjonuje…

      poza tym, po co ci to było, to podwójne obywatelstwo, jak oni są leniwi i roszczeniowi, a my dumni i pracowici… jakieś rozdwojenie jaźni???

      przypominam zresztą, że zastanawiamy się, dlaczego wielokrotnie prowadząc w takich czy innych meczach, nie potrafimy wygrać… a niemcy to jednak potrafią…

    • bezjimienny napisał(a):

      Dlaczego mają piłkę a my nie mamy? Bo mają portfele wypełnione Eurami, dzięki temu, że ponad połowy ich państwa nie spustoszyło 50 lat komuny, a do tego ktoś tam ciągle dba o to by rozwijała się ich własna gospodarka. „Ekonomia głupcze”.
      W takich czy innych meczach…zwłaszcza w ubiegłorocznych ćwierćfinałach LM. Rzucasz totalnymi ogólnikami, więc z łaski swojej uczyń chociaż jakieś statystyki na poparcie tego co piszesz.

    • aaafyrtel napisał(a):

      sformułowanie: dlaczego wielokrotnie prowadząc w takich czy innych meczach, nie potrafimy wygrać, to jest totalny ogólnik?! przykłady prosto z brzegu my-szwajcaria euro 2016, prowadzenie 1:0, odpadnięcie po karnych… my-jagiellonia zeszły rok prowadzenie 2:0, wynik 2:2, wczorajszy mecz prowadzenie 1:0, wynik 1:1, możesz to kontynuować…

    • aaafyrtel napisał(a):

      jeszcze z bardziej przykrych rzeczy, my-zagłębie tegoroczna 5. kolejka, prowadzenie 1:0, wynik 1:1…

      to nie nie tylko wina sowieckiego systemu nam narzuconego przemocą, może u tych szkopów mniej kradną z państwowego…. wiesz, ile u nas ukradziono z vatu według wczorajszych szacunków jednego analityka…

    • bezjimienny napisał(a):

      To już w ogóle nie wiem z jakiej perspektywy Ty piszesz, bo na pewno nie ogólnopolskiej, tylko wielkopolskiej. Myślę, że większość z ludzi którzy spojrzeliby na wyniki meczów Lecha, które wspominasz powiedziałaby najpierw, że ambitna i waleczna (polska!) drużyna podniosła się po niekorzystnym wyniku.

    • aaafyrtel napisał(a):

      wiesz, piszę z obu perspektyw… zresztą już o tym pisałem, bo to dla mnie właśnie przykład minimalizmu … wygrywając na początku, miewamy kłopot z wygraniem, jak się trafi na takich, którym odrobinę bardziej zależy…

    • Mary napisał(a):

      aaafyrtel Bayern mimo prowadzenie 2:0 remisuje z ogórkami, którym nie tak dawno sam Lewy 5 bramek władował w 9 minut. BVB dziś mimo prowadzenia 1:0 przegrywa 2:3 z Lipskiem. Portugalia remisuje na Euro z Węgrami, a Kadar na ławce w tym czasie odpoczywa, bo już ma awans. Francja remisuje z Luksemburgiem. Holandia na drugą imprezę z rzędu nie jedzie itd. Polski minimalizm.
      Facet odwal się od Polaków, bo mnie wk* mimo, że na długim spacerze byłam :)

    • Leftt telefon napisał(a):

      Warto również zauważyć, że w każdym meczu zakonczonym remisem 1-1 ktoś prowadził 1-0. W ogóle każdym remisem.

    • aaafyrtel napisał(a):

      tej mary, bezsensowne przykłady zupełnie bez związku z tym co chcę uwypuklić, zwłaszcza argument o holandii, która dwa razy z rzędy nie jedzie na mistrzostwa…

      to zresztą ciekawe, dlaczego zdajesz się nie dostrzegać istoty problemu… powiem więc prosto, przy początkowym prowadzeniu, czy to naszego klubu, czy reprezentacji wielokrotnie przestajemy grać, cofając się i licząc jedynie na utrzymanie wyniku, czego efektem jest strata wygranej… tak, to jest przykład, akurat z kopanej, naszego mentalnego minimalizmu… dla mnie to jest kluczowa przyczyna niepowodzeń…

      zdaje się, że byłaś na zbyt krótkim spacerze żeby tą prostą rzecz zrozumieć!!! alternatywnie nie chcesz sobie tego uświadomić, bo to zbyt bolesne jest, czyż nie?! lepiej zadowalać się tym niszczącym umysły: jakoś to będzie…

    • Mary napisał(a):

      Rzeczywiście bezsensowny argument użyłam – Bayern może spacerować i remisować, kto Niemcowi zabroni, a Lech już nie bo Tetteh Polak to minimalista. Próbujesz przenieś zachowanie małej, specyficznej grupki ludzi – piłkarzy, na cały naród i nawet nie przeszkadza Ci w tym fakt, że drużyna w większości zagraniczna. Dlaczego na Polskę nie przeniesiesz wyników np. Anity Włodarczyk. Co to za statystyka? Co to za badanie socjologiczne? Wiesz chociaż to, że większość Polaków nie ma ze sportem nic wspólnego? Napisz pan x jest złodziejem a nie, że Polacy to złodzieje. No nie, nie napiszesz, bo wtedy pan x Cie zniszczy w sądzie a na wszystkich Polaków pluć można bezkarnie. Koniec, idę na obiad. Gdzieżbym ja ciemny, minimalistyczny naród śmiała mieć inne zdanie niż taki otwarty umysł jak Ty.

    • aaafyrtel napisał(a):

      mam nadzieję że te twoje spacerki i obiadki, którymi próbujesz argumentować, dobrze na ciebie wpłyną i pobudzą do kluczowej refleksji, dlaczego od kilku stuleci nasz naród daje się, użyję tu kolokwializmu, dymać ościennym…

      uświadomienie sobie tego przez każdego z nas być może doprowadzi do dobrej zmiany…

      za moich czasów ten nasz minimalizm był powszechnie znany jako tumiwisizm… EOT

    • tomasz1973 napisał(a):

      Mary
      „Pełne olewactwo jego wpisów, wskazane tutaj jest”.
      Innej metody nie mam, wielu to zastosowało, gdy byli przekonywani do wyższości nowomowy z małą literą na początku i w nazwach własnych oraz z wielokropkiem na końcu i jak widać mieli rację. Ja od dziś dołączam do nich.

    • rakuda napisał(a):

      Myśmy ze Szwajcarią nie odpadli po karnych…

  71. niewojnie napisał(a):

    Rezerwy przegrały 1:2 z Wdą Świecie – źródło: 90minut.pl

  72. Marcinn napisał(a):

    Największy polew jest z co rundowych onanistow transferowych.
    Pamiętam jak przychodził Radut to skakali ze szczęscia jaki kozak.
    Jak przychodził Barkroth to znawcy z papci wyskakiwali, wciagnie lige nosem, mogł isc do legii a jest tu.
    A jak przychodził Gutjaker to znawcy transferowi wylecieli w kosmos
    A jak przychodzil Vuja, Rakels to juz nawet nie mowię

    Onanisci transferowi, znawcy, smiech na sali.
    A jak sie podniecali ze sprzedajemy zawodnikow, Kownackiego. Będziemy silniejsi….

    • Trik napisał(a):

      Tej znawców, które miejsce mieliśmy z Kownackim w składzie rok, dwa , trzy lata temu po 12 kolejkach? No jebany znawco, które?

  73. asdf napisał(a):

    No właśnie, zastanawiamy się tu dlaczego u nas grają przeciętni obcokrajowcy kosztem Polakow.
    A to nie do końca jest problem działaczów i trenerów, tylko to jest problem nas kibicow.
    Bo onanisci transferowi wręcz domagają się nonameow z zagranicy.

    • Trik napisał(a):

      Lepiej grać nonejmami z Polski droższymi dwukrotnie i dwukrotnie gorszymi i tylko po to żeby taki ktoś jak ty przestał pisać bzdury, albo mógł napisać później że klub żałuje kasy na zagranicznych graczy.

    • bezjimienny napisał(a):

      Nasze nołnejmy z Akademii są znacznie tańsze zarówno od Polaków z ligi, jak i zagranicznych. Z tym, że dwukrotnie gorsze to też bym powątpiewał.

    • Trik napisał(a):

      No to który z Akademii dorównuje Situmowi, Jevticowi, Dilaverowi, Nielsenowi i innym? No który? Może Gumny teraz i Jóźwiak ale z tym drugim to na razie bardziej kibiców wola niż fakt. Tomczyk to tez kawał drewna, który być może będzie wartościowym zawodnikiem a reszta to same nazwiska które ktoś wpisuje i stara się udowodnić że są, będą lepsi od tych zagranicznych kopaczy. Tyle że nigdy to się nie sprawdziło.

    • bezjimienny napisał(a):

      Situmowi w obecnej formie? Myślę, że taki Klupś ze spokojem.

    • WW napisał(a):

      Gdyby mieli grać sami Polacy to ilość drużyn w Eklapie powinna oscylować w granicach 4.Nie widzę więcej zawodników potrafiących kopnąć piłkę tam gdzie chcą.

  74. Trik napisał(a):

    Tej znawców, które miejsce mieliśmy z Kownackim w składzie rok, dwa , trzy lata temu po 12 kolejkach? No jebany znawco, które?

  75. andi napisał(a):

    Tańsze i gorsze, przegrały rezerwy u siebie!!! Tymi asami chcesz grać..bezjimiemny..drugiemu sodówka do głowy uderzyła, na kapitana go. Tacy jak Guma i Pawka mają miejsce w Lechu.

  76. Kwiat77 napisał(a):

    Prawda jest taka że na chwile obecną nie mamy nawet pół napastnika. Pawka nas nie zbawi,jedynie może pełnić role jokera po powrocie do Lecha.Cholernie zawiodłem się na Gytkim

    • sas napisał(a):

      Nie przesadzaj, jedna czy dwie zepsute sytuacje nie świadcza o tym że napastnik jest słaby. Ile setek zmarnował Ronaldo, Messi i inni świetni napadziorzy ia strzelają dalej. Raz się uda pięć razy nie.

    • Judi napisał(a):

      @sas musisz być niezłym idiotą porównując Tarzana do Ronaldo :)

  77. Trik napisał(a):

    Czyli Bjelica to idiota albo przynajmniej sabotazysta który wstawia słabszego kosztem lepszego i tańszego?

  78. John napisał(a):

    Spokojnie Gytkjear strzeli jeszcze nie raz i nie dwa.Zmarnował sytuacje, Lech zremisował ,trudno się mówi.

  79. andi napisał(a):

    Jóżwiak grał w rezerwach!!! Może to koniec hororu. Dla niego, przedewszystkim i Lecha.

  80. ArekCesar napisał(a):

    Podobno uległa z sosnowcem zakończyły przyjaźń, albo odwrotnie. Kurwy i ich przyjaciele i tak zostaną kurwami na zawsze.