Lechowy Śmietnik Kibica 2017/2018

Śmietnik Kibica – rozmowy o wszystkim, czyli tysiące komentarzy na różne tematy niezwiązane z polityką. Codzienna i ożywiona dyskusja setek kibiców Lecha Poznań. Przyłącz się do dyskusji o wszystkim. Nie tylko o futbolu!




>> Archiwum naszego Blipa na Wykopie (grudzień 2011 – 7 września 2013) <<
>> Archiwum pierwszego starego „Śmietnika Kibica” (08.09.2012 – 13.05.2013, 8678 wpisów) <<
>> Archiwum drugiego starego „Śmietnika Kibica” (13.05.2012 – 19.07.2013, 8661 wpisów) <<
>> Archiwum trzeciego starego „Śmietnika Kibica” (19.07.2012 – 29.10.2013, 7183 wpisy) <<
>> Archiwum czwartego starego „Śmietnika Kibica” (29.10.2013 – 23.06.2014, 19712 wpisów) <<
>> Archiwum piątego starego „Śmietnika Kibica” (23.06.2014 – 20.01.2015, 19481 wpisów) <<
>> Archiwum szóstego starego „Śmietnika Kibica” (20.01.2015 – 16.06.2015, 18073 wpisów) <<
>> Archiwum siódmego starego „Śmietnika Kibica” (16.06.2015 – 10.01.2016, 17668 wpisów) <<
>> Archiwum ósmego starego „Śmietnika Kibica” (10.01.2016 – 17.08.2016, 21896 wpisów) <<
>> Archiwum dziewiątego starego „Śmietnika Kibica” (17.08.2016 – 07.06.2017, 24150 wpisów) <<
>> Profil serwisu KKSLECH.com na Twitterze otwarty w połowie listopada 2014 <<

>> Dowiedz się czym jest i komu służy ŚMIETNIK KIBICA. Poznaj jego wszystkie możliwości <<




Komunikaty KKSLECH.com oraz moderatorów do użytkowników (17.09-03.10):

– Jeśli chcecie dokładać swoją cegiełkę w rozwój i utrzymanie witryny, które jest coraz większe możecie raz dziennie i codziennie korzystać z reklam na KKSLECH.com. Dla Was to chwila, dla nas wielka pomoc. Z góry dziękujemy wszystkim za wsparcie, które jest możliwe również przez przekazywanie darowizn na PayPalu. Adres: redakcja@kkslech.com
– Nie ma możliwości dodawania komentarzy jako „Anonim” i podpisywania się tym nickiem. Moderatorzy będą usuwać takie wpisy
– Prosimy komentować poszczególne sprawy w odpowiednich newsach, a nie pisać o tym w śmietniku. Śmietnik Kibica jest do rzeczy, których nie podajemy w newsach
– Śmietnik Kibica nie służy do dyskusji o polityce ani do wielbienia poszczególnych partii. Utarczki czy walki na ten temat nie będą tolerowane

Wkrótce na KKSLECH.com (17.09-03.10):

– Przeanalizujemy naszych najbliższych rywali – Śląska i Legię
– Regularnie będziemy przyglądali się sytuacji Kolejorza w lidze
– Przedstawimy materiał z Robertem Gumnym w ramach cyklu „Bliżej Klubu”
– Zajmiemy się kolejny raz zmianami w pucharach od przyszłego sezonu

Nie zabraknie też wielu innych newsów, artykułów czy tekstów na różne, czasem niezwiązane z Lechem tematy. Zapraszamy!

Kibicu, pamiętaj o tym (17.09-03.10):

– Trwa zamknięta sprzedaż biletów na mecz z Legią (niedziela, 1 października, godz. 18:00). 21 września o 9:00 rozpocznie się otwarta sprzedaż dla kibiców, którzy nie mają karnetów.

Ostatnia aktualizacja: 20.09.2017, godz. 10:44




*Vereist
    Dit is een vereiste vraag

komentarze 11 972

  1. aaafyrtel napisał(a):

    kontynuując… jeżeli chodzi o trenowanie młodych i najmłodszych, to tą robotę powinni wykonywać fachowcy najwyższej próby, żeby ich nauczyć piłkarskiego abecadła, wpoić odruchy… potem to już jest piąta woda po kisielu…

  2. MARCINzKalisza napisał(a):

    Ja obstawiam że kolejnym zwolnionym trenerem z Ekstraklasy będzie Mariusz Rumak.

    • JR (od 1991 r.) napisał(a):

      Podobno Baszczyński publicznie już się z tym wygadał… okraszając swą wypowiedź określeniem najczęściej padającym na polskich stadionach :P

  3. slavus napisał(a):

    Magiera był takim legijnym Rumakiem, który też na początek wyniki miał przyzwoite. Liczyłem, że będą go promować jeszcze przez co najmniej kilka miesięcy z korzyścią dla nas. Szkoda

  4. ArekCesar napisał(a):

    Proponuję wymianę trenerów na linii Legia-Termalica. Na Rumaku do Europy :P

  5. Mary napisał(a):

    A ten ich Vuko ma papiery? Może być pierwszym trenerem?

  6. Varane napisał(a):

    Podobno trenerem ma być Paulo Bento i mają go ogłosić dzisiaj o 15:30. Druga opcja jest jakis Romeo Jozak, ktory jest szefem akademii Legii

  7. RutekFan napisał(a):

    Dokładnie, dodałbym jeszcze dwa przyzwoite mecze z Ajaxem (druga drużyna LE). Zestawiając osiągnięcia Magiera vs. Rumak, ten drugi wypada bardzo marnie.

  8. JR (od 1991 r.) napisał(a):

    W obliczu niezłego kabaretu na wschodzie, niech nikomu nie przyjdzie do głowy wywalenie Nenada. Tylko stabilizacja i praca w spokoju może przynieść konkretne wyniki.

    • Bolek napisał(a):

      W końcu mądre słowa!

    • Bart napisał(a):

      Jeśli po drodze nie stanie się jakaś katastrofa, to Nenad powinien dostać czas na spokojną pracę do końca sezonu. A potem będzie można się zastanowić co dalej.

  9. Anonim napisał(a):

    E tam Magiera skorzystał z osiągnięć poprzednich trenerów,dzięki czemu Legia była rozstawiona w wszystkich rundach el.LM,do tego mega fart w losowaniu.Już z Trencinem mieli szczęście ,bo rywale byli mega nieskuteczni,będąc lepszą drużyną,Malarz ratował im dupę a z Dundalk też drżeli o końcowy wynik.
    MP wymodlił chyba przed ekranem, patrząc na wynik meczu Jagiellonia-Lech.
    U Borata na kwadracie dostali i uciekali tak szybko że jeszcze sheriff ich na koniec ukarał.

    • Bart napisał(a):

      Tej Anonim ale mylisz trenerów, do LM awansował Hasi a Magiera przyszedł później.

  10. John napisał(a):

    A tak się w Warszawie jarali ,madżik to madżik tamto,a madżikowi wyszła jedna sztuczka,okazało się że więcej nie potrafi.Tak jak wyżej napisane,no wygrał to MP ,wymodlił przed ekranem,oglądając mecz Lecha.Zremisował z Realem i wygrał ze Sportingiem przejmując zespół po Hasim , ale dołączył też do alei gwiazd odpadając a Kazachami i zespołem z Mołdawii.

    • werty napisał(a):

      nie pier… Janek. Ja bym sie chetnie z nimi sukcesami sportowymi i wlascicielem zamienil

  11. werty napisał(a):

    Jesli wlascicielowi klubu zalezy na sukcesach sportowych a nie na zamykaniu exela to sie robi tak jak w wawie. Mozna mowic o nich co sie chce ale ja im takiego wlasciciela zazdroszcze. A u Nas… pazerny rutkowski sobie poszukal krowe do dojenia. Zreszta szkoda niszczyc klawiature…

    • bezjimienny napisał(a):

      Że co? Przecież Mioduski właśnie zaczął robić dokładnie tak jak Rutkowscy. Jak Rutkowscy w 2010. Wzięli gościa, który nie ma pojęcia o trenowaniu seniorów tylko po to by im powiedział jak wygląda klub oparty na, tak, tak-na akademii. Jedyna różnica jest taka, że W Legii są może trochę bardziej świadomi przyczyn i skutków swojej decyzji, niż Lech wtedy.

    • robson napisał(a):

      Tak, Rutkowski wydaje w okienku 3 mln euro na transfery, bo nie zależy mu na sukcesach sportowych. Weź ty się zastanów nad tym co piszesz.

  12. tylko tyle napisał(a):

    Dokładnie tak jak pisze bezjimienny. Naopowiadał im „bajek” o szkoleniu na przykładach Barcelony i poszło. Może i z pozytywnym skutkiem dla naszej akademii ( na przestrzeni tych lat ) ale cierpiała na tym 1 drużyna i my kibole patrząc na nowatorskie roszady Jose ( czt. Semir w ataku – Braga )

  13. robson napisał(a):

    No to Legia idzie odwrotną drogą. U nas Rumak zastąpił Bakero, a u nich Bakero zastąpił Rumaka. :)

  14. xxx napisał(a):

    Kolego @werty idę o zakład, że ten właściciel Legii, chciałby mieć obecnie u siebie tak wszystko poukładane jak jest to w Lechu. Infrastrukturą i szkoleniem już dość daleko im Lech odjechał ( i nie ma tu znaczenia, że Lech nie wygrywa MP U-19 gdzie gra zawsze zawodnikami znacznie młodszymi) Różnica w budżetach klubów znacząco się zmniejsza, a koszty utrzymania zespołu ma Lech wiele niższe. Kadrowo już też wielkiej przewagi ( o ile jakąś ma ) Legia nie ma. Trener dostał od klubu materiał do odniesienia sukcesu i tylko od niego i zawodników zależy czy należycie to spożytkują, ale przynajmniej w teorii mając też na uwadze zawirowania jakie mają miejsce w Wa-wie to powinien być czas Lecha.

    • Boro napisał(a):

      Tylko legia wygrywa ligę raz za razem, grala w Europie 5 lat z rzędu, zdobywa MP a my ciągle ludzimy się że mamy stabilniejsza sytuację w klubie. Oni trofea my co chwile wtopy.

    • JR (od 1991 r.) napisał(a):

      Nikt nie twierdzi, że obecny stan posiadania w Lechu po stronie trofeów jest zadowalający. Wszyscy chcemy, żeby wreszcie przyszły sukcesy. Czy da się robić więcej? Da się i trzeba to więcej zrobić.

    • robson napisał(a):

      @Boro
      Narobić długów i zrobić sukcesy każdy potrafi tylko co potem?

    • robson napisał(a):

      Życie ponad stan zawsze musi kiedyś się skończyć.

    • Boro napisał(a):

      Tylko że oni wyjdą na swoje a my nadal będziemy żyli nadziejami ze może w ,,tym” sezonie się uda.

    • Pszczółka napisał(a):

      @robson no i co potem? Potem kolejne Mistrzostwo.Jakoś nie widzę od kilku lat w ległej jakiejś zapaści.Niby ciągle w długach a doskonale sobie radzą.

    • robson napisał(a):

      @Pszczółka
      Bo przyfarciło się im z tą LM i za kasę z niej sporą część długów spłacili. Jednak Cupiał takiego szczęścia nie miał i Wisła jest tam gdzie jest.

    • Pszczółka napisał(a):

      Wisła, zgadza się, ale czy wierzysz w to że ktokolwiek pozwoli na to żeby legła sięgnęła dna? Wątpię w to.Tam nawet daje się sędziego z Warszawy do prowadzenia meczu.

  15. wagon napisał(a):

    niech Bjelica tak zmotywuje na piątek piłkarzy że ci pokażą pełnię potencjału Lecha, bo jak nie przegrać po beznadziejnej grze już pokazali,

  16. Bart napisał(a):

    Jedno jest pewne: model klubu oparty przede wszystkim na szkoleniu to jedyna droga by gonić silniejsze ligi. Nie stać nas by sprowadzać najlepszych piłkarzy, zatem trzeba ich sobie wyszkolić. Fajnie, że w Lechu zrozumiano to najwcześniej. Dzięki temu już w tej chwili wyprzedzamy resztę o wiele lat, i gdy inni obudzą się że trzeba szkolić bo inaczej się nie da, u nas już wszystko będzie zbudowane. Efekty już przecież widać – MP z 2015 roku zdobyto z dużym udziałem wychowanków, w tym roku na sprzedaży wychowanków zarobiono niemal tyle co uefa płaci za awans do LM. A będzie jeszcze lepiej, bo to wszystko jeszcze „raczkuje” i najlepsze roczniki zaczną dopiero wchodzić.

    Lech w latach 2020-2025 z wracającymi bo fajnych karierach Kędziorą, Kamińskim, Linettym, Bednarkiem czy Kownackim i wpatrzonymi w nich jak w obrazki młodymi chłopakami z Akademii? Czemu nie, to jest realne :)

    • Pszczółka napisał(a):

      mówi Ci coś Bednarek??Wyszkolony, dobrze zapowiadający się i gdzie teraz jest??
      Jak tak ma wyglądać to szkolenie, że wybijającego się chłopaka od razu sprzedają, to mówiąc krótko ta akademia mi wisi.
      Bo ja chcę żeby nasi najlepsi wychowankowie pograli trochę dla mojego Klubu, a nie traktowani jak towar, sprzedani za kilka srebrników które trafiają do wiadomej kieszeni.

    • rakuda napisał(a):

      Odpal Rutkom jakis pierdyliard euro to bedzie tak jak chcesz. A jesli nie masz pierdyliarda euro, to sie ciesz, ze poszedl za TAKA kase, i trzymaj kciuki, zeby gral w EPL dlugo i dobrze, bo wtedy nastepni pojda tam za jeszcze wieksza. A wtedy nie bedziemy sprowadzac Rakelsow tylko Hamsikow.

    • Pszczółka napisał(a):

      hahahahahaha bez komentarza @rakuda :))

    • rakuda napisał(a):

      Nie wiem z czego lejesz, z własnej głupoty chyba.

  17. Anonim napisał(a):

    Mi się wydaję że powrót Jevticia może diametralnie odmienić grę Lecha.Sam Jevtić w Lechu ma różne momenty i lepszej i gorszej gry.Mówi się że nie ma piłkarzy nie do zastąpienia, ale Jevtić w formie jest nie do zastąpienia,przynajmniej nie 1 do 1 z piłkarzy w obecnej kadrze Lecha.
    Majewski ,Radut ,nie ten rozmiar kapelusza.

    • JRZ napisał(a):

      Wiadomo ze nasza ofensywa lezy gdy Darko nie ma na boisku. Widziałem gdzieś staty z poprzedniego sezonu i w przeliczeniu na minuty Darko wypadał lepiej od Ofoe i do tego indywidualnie tez na podobnym poziomie. Dla mnie jeśli chodzi o ofensywe to jest najwartościowszy piłkarz ligi.

  18. mr_unknown napisał(a):

    Tego Jozaka to mogą sobie w dupe wsadzić. Pierwszy klub w trenerskiej karierze, a jakby potrafił trenować to daliby mu szansę w Dinamie.

  19. JRZ napisał(a):

    Oni naprawdę muszą mieć straszna biedę. Zobaczymy co to wyjdzie z tego ale nie przewiduje większych zmian w ich grze a coś ostatnio moje przewidywania dość często się sprawdzają.

  20. Boro napisał(a):

    Tylko że oni wyjdą na swoje a my nadal będziemy żyli nadziejami ze może w ,,tym” sezonie się uda.

    • JRZ napisał(a):

      na swoje czyli?

    • Koler napisał(a):

      To obstaw swój dom u buka jak taki pewny jesteś/

    • PozyN napisał(a):

      jasne,oczywiście jak zwykle czarnowidztwo typowe dla kibiców Lecha.Przypominam że tam już nie gra Nikolić czy Ofoe tylko Pasquato i Sadiku.

    • Boro napisał(a):

      Na swoje czyli na MP, a wy wypisujcie te same bzdury jak co sezon i tak to nie zmieni faktu że tak grający Lech coś ugra.
      Czarnowidztwo? A może realne spojrzenie na to się dzieje. legia gra piach niesamowity ale jest tylko dwa punkty za nami, jedno spotkanie takie jak z Pogonią i jesteśmy za nimi. No ale przecież w ostatnich latach to Lech a nie legia zdobywal MP.

    • robson napisał(a):

      Skąd ta pewność? U niektórych naprawdę jest jakaś naiwna wiara, że skoro Legia w ostatnich latach zdobyła parę tytułów, to będzie je zdobywać co sezon już do końca świata. Jak spojrzysz na historię polskiej ligi, to każda seria kiedyś się kończy. Kiedyś i dla nich nadejdą chudsze lata i kto wie może teraz ten moment nadchodzi.

    • Boro napisał(a):

      A kto im zagraża? Lech Bjelicy? Bardzo bym chciał żeby tak było, ale ten nasz trener zamiast taktyki i dyscypliny na boisku uczy kopaczy ze cokolwiek zrobią on i tak będzie zadowolony i skupia się na przepychankach słowych z dziennikarzami.

    • bezjimienny napisał(a):

      A widziałeś może ostatnie mecze Legii? Spróbuj mi wmówić, że grali lepiej niż my nawet z tą nieszczęsną Pogonią, o Arce czy Piaście nie wspominając.

    • PozyN napisał(a):

      a skąd masz gwarancję że teraz Legia będzie wygrywać?

    • JRZ napisał(a):

      To skoro miedzy nami a nimi nie ma różnicy to na jakiej podstawie zakładasz ze to oni wyjdą „na swoje”. Na to swoje to mieli wyjść ostatnio ale coś nie poszło i nie ma nawet grupy LE a w dodatku doszła kompromitacja. Na ich miejscu to zamiast wychodzenia „na swoje” zacząłbym się obawiać o to czy za rok będą puchary bo w tej drużynie nie ma nikogo kto wybijałby się ponad ta ligę i zrobił im sukces jak to miało miejsce w poprzednich sezonach. Osobiście nie widzę tego żeby trener juniorów z doświadczeniem dyrektora sportowego dal im kolejne mistrzostwo no ale Polska liga jest strasznie nieprzewidywalna wiec może twoje czary mary i „realne spojrzenie” mogą się sprawdzić.

    • robson napisał(a):

      @Boro
      W tej formie to Legii zagraża jakaś połowa ligi.

    • Boro napisał(a):

      Wyjdą na swoje bo nie mają konkurencji. Bjelica u nas jest już rok , przegrał wszystko co mógł, drużyna nie ma żadnych schematów, taktyki. Nadzieje związane z zawodnikiem który w tym sezonie nie zagrał ani minuty wraca po kontuzji i zanim dojdzie do pełni formy to złapie następną albo będzie koniec rundy. U nas zabrakło Makuszewskiego i Majewskiego i juz płacz ze gramy oslabionym składem a legia gra bez wodoglowego, fatalnego i małego czarnuszka , Dąbrowskiego, Czerwinskiego czyli podstawowych graczy. Być może mają trenera który nie trenował seniorów ale my mamy gościa który nie umie nic wygrać. Obym się mylił ale kiepsko nas widzę.

    • PozyN napisał(a):

      jak dostaną w cymbał od Cracovii to też będziesz tak pisał?

    • JRZ napisał(a):

      Genialne :)
      Argument 1. My gramy mecze bez podstawowych ale oni tez graja bez podstawowych – Legia wyjdzie na swoje.
      Argument 2. Bjelica to chujowy trener i w ogóle wszystko przegrywa ale to oni maja trenera który co prawda być może nie umie trenować i NIC NIE WYGRAŁ- Legia wyjdzie na swoje.
      Argument 3. U nas żadnej taktyki i ogólnie gramy chujowo ale to Legia gra jeszcze większy piach- Legia wyjdzie na swoje.

    • JRZ napisał(a):

      a tak na serio to najbardziej rozjebało mnie ze „nie maja konkurencji” i gdybym nie znal ich wyników i nie widział jak graja to jeszcze bym uwierzył w twoje przepowiednie.

    • Boro napisał(a):

      Widzę że trzeba łopatologicznie jak chłopu na polu.
      U nas nie było jednego zawodnika podstawowego a u nich pieciu, no kurwa nie ma różnicy żadnej.
      Wiemy już że Bjelica przegrywa wszystko co ważne a tamten nie wiadomo jaki będzie więc waga przechyla się na ich korzyść.
      My gramy bez zadnego planu taktycznego chyba że naszą strategia sa wrzutki z boku jak to było za Rumaka a jak to pięknie wyeliminował Skorża ze swoją słabą Pogonią a legia być może a raczej na pewno będzie miała pomysł na grę inny.
      Od paru sezonów piszecie że legia ledwo zipie, za chwilę zbańczy a oni robia swoje i wala w nas w dupę bez mydła, a to mi sie nie podoba. Nawet teraz grając niesamowity piach są tylko dwa oczka za nami, podobnie jak to było pod koniec sezonu gdzie wygrali z nami i objeli lidera którego juz nie oddali.
      Możemy wygrać ligę tylko raczej nie z tym trenerem

    • robson napisał(a):

      „Wiemy już że Bjelica przegrywa wszystko co ważne a tamten nie wiadomo jaki będzie więc waga przechyla się na ich korzyść.”
      xDDDDDDDDDDD

      „Od paru sezonów piszecie że legia ledwo zipie, za chwilę zbańczy a oni robia swoje i wala w nas w dupę bez mydła”
      Na razie to ich walą w dupę takie trenerskie tuzy jak Rumak i Urban.

    • PozyN napisał(a):

      @Boro No to kogo znawco proponujesz?

    • Boro napisał(a):

      Nie. legia waliła i Rumaka i Urbana przez całe sezony a Ty sie podniecasz pojedyńczymi wygranymi? Brawo.

    • PozyN napisał(a):

      Kurwa,zrozum że liczy się to co jest teraz a nie to co było rok-dwa temu.W 2010 w Lechu grał Lewandowski i co z tego? Przypominam że Urban z Nimi już pare razy wygrał,w 2015,16 i teraz 17.

    • JRZ napisał(a):

      Sory koleś ale twoj tok rozumowania i logika to jakis matrix. Bjelica przegrywa wszystko i ogólnie chujnia z tym Lechem z kolei tamten mimo ze nigdy nic nie wygral napewno odmieni Legie która teraz będzie wszystkich klepac. Czyli gdyby za Bjelice przyszedl jakis trener od juniorów np. Partizana Belgrad to byłoby zajebiście bo przecież nie wiadomo czego sie spodziewać i ogólnie taki gość miałby jakiś pomysl na zespół i to na pewno lepszy. Piszesz ze Legia gra piach i jest tylko dwa punkty za nami to ja napisze ze mimo piachu jaki gramy nadal jesteśmy przed nimi. Pisanie o poprzednich sezonach w których mieli najmocniejszy sklad w lidze i podpinanie tego pod to co jest teraz to jakas ignoracja.

    • Alcatraz napisał(a):

      Patrzmy na Lecha i na to sobą reprezentuje. Ostatnio przegraliśmy mistrzostwo nie przez tirówkę tylko na własne życzenie chociażby w meczu z łęczną.

      Co do ruchu miodulskiego to wzoruje się na Lechu we wszystkich aspektach, także w kwesti zatrudniania trenera. Najpierw miał swojego „Rumaka” w postaci Magiery , a teraz ma swojego „Bjelicę”.

  21. roby napisał(a):

    Bjelica przy ich dyrektorze to fachman nad fachmany 😀, Situma pewnie zna… ☺️, ogólnie czas pokaże ale widać, że ich lokowany prezio w młodych widzi tylko szansę na utrzymanie tego klubu, pójdą drogą Lecha ale są teraz daleko za nami

  22. bombardier napisał(a):

    Padły słowa, że Jevtić może odmienić człapiącego LECHA.
    Może to i prawda, ale mając ponoć drugi budżet w lidze,
    warto zastanowić się nad kupnem drugiego Jevtića?
    Scouting chyba nie zapadł w sen zimowy?
    Audyt dowiódł, że finanse są, jest zabezpieczenie –
    może wziąć kredyt na zakup?
    Lista bardzo dobrych piłkarzy ze swoją kartą jest szeroka.

  23. JRZ napisał(a):

    Nie wiem czemu ale mam przeczucie ze ten gość to może być taki ich Adi Pinter :) Nawet czytałem ze dla faceta ważna jest psychologia czyli podobnie jak u Pintera :)

  24. siwus89 napisał(a):

    Wybiera się ktoś z Inowrocławia na mecz w piątek i ma wolne miejsce? Nakrecilem się bardzo a wypadł mi transport w ostatniej chwili.

  25. JR (od 1991 r.) napisał(a):

    Sądzę, że tani to on w eksploatacji nie będzie. Zgarnie na pewno większe pieniądze od Marika, a i procent z kokosowych transakcji ze szkółka Dinama tez weźmie.
    Nie ważne. W piątek mecz z Koroną!

  26. John napisał(a):

    Trener trenerem,każdy który by nie przyszedł do obojętnie jakiego zespołu opowiada o swojej wizji i tak dalej.Dobry fachowiec jest ważny,bardzo ważny, ale najważniejsi są chyba mimo wszystko piłkarze i to jaką jakością piłkarską dysponują.Trener jest w dużej mierze uzależniony i rozliczany z decyzji jaką na boisku podejmują jego zawodnicy.
    Dlatego też na Bjelicy teraz ciąży przegrany finał PP,jedna lepsza decyzja lepszy strzał a Lech mógłby być w innym miejscu.Potem kiedy wszystko powoli zaczynało funkcjonować kontuzji doznaje, chyba najważniejszy dla Lecha gracz,Jevtić,był w super formie.Z nim w składzie byłaby jeszcze większa szansa przejść Utrecht,z którym Lech pechowo remisuje przez pudła Nielsena w 1 meczu.No na takie rzeczy,kontuzje ,błędne decyzje trener wpływu nie ma.
    Tak samo sprawa ma się z Magierą ,mam przeczucie że dalej spokojnie byłby trenerem Legii gdyby nie odebrano mu najlepszego zawodnika jakim był Ofoe,wcześniej Nikolicia czy Prijovića,w innym miejscu mogła by być też cała Legia,ale to jak urat nie jest problem Lecha.

  27. Pozn napisał(a):

    w piątek wszyscy na stadion!! Będzie ogień i to dosłownie ;)

  28. Mary napisał(a):

    Bajzel w Azji zawsze cieszy. Ale trzeba uważać bo nowicjuszom czasami się coś udaje, a mecz z Julią już za chwilę. Na szczęście na pierwszy ogień idzie Cracovia. Panie Michale, kto jak nie Pan ma udowodnić wyższość polskiej myśli szkoleniowej :))

  29. tolep napisał(a):

    Wszystkim którzy narzekają na transfery „bezgotówkowe” polecam jedną liczbę z dzisiejszej depeszy PAP:
    =

    Rynek transferowy w zakończonym okienku osiągnął rekordowy poziom – poinformowała Międzynarodowa Federacja Piłkarska (FIFA). Między czerwcem a wrześniem 2017 kluby wydały w sumie 4,71 mld dolarów na zakupy nowych zawodników.

    To prawie tyle samo, co w całym 2016 roku – 4,79 mld dolarów. W ciągu tych czterech miesięcy pracodawcę zmieniło 7590 zawodników.

    Największe pieniądze zainwestowały kluby z Anglii, Niemiec, Hiszpanii, Włoch i Chin. Tylko przy 14,4 proc. wszystkich transferów kluby musiały płacić kwotę odstępnego, a przy 1,5 proc. wyniosła ona powyżej pięciu milionów dolarów.

    Podano również, że w 2016 roku o prawie 1000 wzrosła liczba transferów, 14591 piłkarzy postanowiło zmienić barwy klubowe.

  30. Boro napisał(a):

    Wyjdą na swoje bo nie mają konkurencji. Bjelica u nas jest już rok , przegrał wszystko co mógł, drużyna nie ma żadnych schematów, taktyki. Nadzieje związane z zawodnikiem który w tym sezonie nie zagrał ani minuty wraca po kontuzji i zanim dojdzie do pełni formy to złapie następną albo będzie koniec rundy. U nas zabrakło Makuszewskiego i Majewskiego i juz płacz ze gramy oslabionym składem a legia gra bez wodoglowego, fatalnego i małego czarnuszka , Dąbrowskiego, Czerwinskiego czyli podstawowych graczy. Być może mają trenera który nie trenował seniorów ale my mamy gościa który nie umie nic wygrać. Obym się mylił ale kiepsko nas widzę.

    • robson napisał(a):

      1. A co wygrał ten ich Chorwat? Bjelica to chociaż awansował do LM i miał awanse z Wolfsbergerem w Austrii, a tamten gość pierwszy raz w życiu będzie trenował seniorów chociaż jest prawie rówieśnikiem Bjelicy.
      2. No bo w Legii jest tyle schematów i taktyki że szok.
      3. Jevtić w tym sezonie zagrał w 4 meczach.
      4. A jak Czerwiński, Guilherme i reszta byli do dyspozycji to grali jakoś lepiej? Przecież oni wszyscy grali w tym sezonie w lidze i w pucharach. A brak Dąbrowskiego to raczej wzmocnienie, bo to parodysta jakich mało.

  31. Olo napisał(a):

    Luka Modrić, Mateo Kovacić, Dejan Lovren, Eduardo da Silva – wszyscy ci chorwaccy piłkarze grają lub grali w największych klubach na Starym Kontynencie. Real Madryt, Liverpool, Arsenal. Łączy ich także jeszcze jedno – są wychowankami akademii Dinama Zagrzeb, gdzie jeszcze kilka lat temu najważniejszą osobą był Romeo Jozak” Nie wiem jaki to trener bo jako dyrektor to najwyższa półka, ale najwięcej zyskali na cym sztabie szkoleniowym który przyszedł z nim do cwelki, kozacy tego ivana kepicije wiazano z Realem jest tez tam sos trener od przygotowania z dobrą marka ,jeszcze jedno otwiera im okno na ściąganie dobrej młodzież chorwackiej. Ale zanim to zatrucia to będziemy już majstrami.

  32. Olo napisał(a):

    Tani napewno nie byli czyli w okienku zimowym mogą mieć posuche a jeszcze Magiere muszą splacic:)

  33. babol napisał(a):

    Walić Legię i jej problemy. My mamy swoje, znacznie poważniejsze. Odpadnięcie z LE oraz PP na starcie sezonu. Fatalna postawa drużyny jeśli chodzi o grę bo wyniki są średnie jak na rywali z jakimi graliśmy. Patrzmy na siebie bo już chce się rzygać, jak u przyjaciółki jest bigos to u nas nikt tego nie potrafi pociągnąć w dobrą stronę.

  34. PozyN napisał(a):

    Czy niektórym się tutaj za przeproszeniem w dupie nie poprzewracało? Czytam o zwolnieniu Chorwata i pytam się was:KTO MA GO ZASTĄPIĆ? Jak słyszę o Bartoszku i Ojrzyńskim to aż mnie skręca ze śmiechu.Myślę że gdyby nawet był Mourinho czy Conte to byście narzekali.Na razie straciliśmy najmniej goli w lidze,przegraliśmy jeden mecz,a więcej goli strzelił tylko Górnik i Zagłębie.I przypominam że Bjelica ma kontrakt do końca tego sezonu więc zwolnienie go teraz jest niemożliwe i głupie.Za Skorży po remisach z Pogonią czy Górnikiem Łęczna też można było podobne rzeczy poczytać tutaj,a na koniec mistrzostwo.Aż czasem sam sobie się dziwie że czytam tą stronę,chyba tylko z przyzwyczajenia.

    • PozyN napisał(a):

      I jak to mówił pewien użytkownik,tak,wolę męczyć bułę z Arką i wygrywać 3:0 niż ładnie przegrywać jak w finale PP

    • Mary napisał(a):

      Zagłębie strzeliło o jednego gola mniej :)

    • sid napisał(a):

      Wiesz kurwa że jest kilka tysięcy trenerów na świecie? A może i więcej? Tylko ty wyjeżdżasz z Bartoszkiem i Ojrzyńskim bo każdy normalny kibic wie że jak już to trener z zagranicy.
      W zeszłym sezonie mieliśmy najlepszego bramkarza, obrone która pozwoliła strzelic najmniej bramek, króla strzelców ligi i Pomocników z lepszymi statystykami niz slynny Odiidia i co mam z tego przyszło? Trzecie miejsce, odpadnięcie w 3 rundzie LE. w pierwszej PP. Także jest sie o co bać i nie mówię o wyjebaniu Bjelicy teraz ale gdyby pod koniec rundy nasze miejsce w tabeli bedzie kiepskie tio wtedy juz tak.

  35. Jam napisał(a):

    Zmień przyzwyczajenia, albo pozwól innym mieć odmienne zdanie. Ewentualnie merytorycznie z nimi podyskutuj.

  36. John napisał(a):

    Tomczyk z kolejną bramką dla Podbeskidzia.

  37. asdf napisał(a):

    Ja nie jestem niepoprawnym optymista napewno.
    I myślę że nie patrze przez rózwe okulary na politykę Lecha
    I przez czarne na polityke Legii
    Ale obiektywnie Bielica jest lepszym trenerem.
    A u nich moment na zmiane jest jakiś fatalny i nieprzemyslany. Za 3 dni mecz, dopiero co była przerwa na repre. A tak to dostą jeden raz drugi w dupe u czar prysnie zanim zaczął działać.

  38. baczewski57 napisał(a):

    Dla tych co chcą wywalić Bielicę mam zmiennika MAGIERA , trener sprawdzony. W tym roku przegrał więcej niż Bielica.

    • Boro napisał(a):

      Ale z Bjelica wygrał trzy razy i zdobył mistrza. Jest lepszy czy nie?

    • Koler napisał(a):

      Dokładnie to raz wygrał – raz zremisował – raz wygrali mu piłkarze

    • robson napisał(a):

      To nie Magiera zdobył tego mistrza tylko Odjidja-Ofoe.

    • robson napisał(a):

      @Boro
      Jako trener lepszy na pewno nie jest. Z takim samograjem jaki miała Legia w poprzednim sezonie to żadna sztuka wygrywać. Kiedy odeszli Nikolić, Prijović i VOO to widać jakim trenerem jest Magiera.

  39. bombardier napisał(a):

    Od gdzieś tak 11-tej w Śmietniku jeden temat. Widocznie
    tym którzy zamieścili wpisy – BEZ KLUBU NA KIBLOWEJ –
    nie mogą żyć.
    Zupełnie tego nie rozumiem.
    Co z tego, że kogoś tam zwolnili, że zatrudnili -ch.. im
    w d…. Co nas to obchodzi?
    Tyle jeszcze można napisać o np. pierogach –
    Seniorka wcale się nie odzywa…
    Tomasz 1973 mógłby zdać relację z zagranicznego wyjazdu.
    Mary mogłaby napisać, czy łyka ossopan (wspaniale
    wzmacnia po urazach kości).
    Ktoś mógłby opowiedzieć jakiś kawał.
    No i jeszcze opowieści o dupie Maryni.
    Akceptuję też dysputy intelektualne, czy też dialogi
    na cztery nogi.
    ALE PRECZ i JESZCZE RAZ PRECZ z KIBLOWĄ!

    • Mary napisał(a):

      Obchodzi nas o tyle, że za chwilę z nimi gramy (to oczywiście nie jest powód, aby wypisywać pełne uwielbienia teksty niczym Boro). U nas i u innych nic się nie dzieje a Romeo i Julia to piękny dramat był :) Nie łykam ossopanu (co to w ogóle jest?). Dali mi w aptece jakiś inny preparat na kości, ale właśnie się skończył, więc co polecasz? Byle łatwe do łykania było :)

    • Boro napisał(a):

      Tej Mary , kto pisze z uwielbieniem o legii? Z uwielbienieniem to pisze robson o Bjelicy, ja stwierdzam fakty ze wszystko z nim przegrywamy ale jak ktoś ma klapki na oczach to potem pisze takie bzdury.

    • robson napisał(a):

      @Boro
      A gdzie ja piszę z uwielbieniem o Bjelicy? Ja tylko odnoszę się do głupich argumentów. To, że Bjelica na razie nic nie wygrał nie oznacza, że nie wygra nic w przyszłości. No chyba że masz przed sobą szklaną kulę i wiesz co będzie.

    • Mary napisał(a):

      Tej Boro, poczytaj sam siebie. To ja napisałam, że Legia nie ma konkurencji? Pewno dlatego przez 7 minut obgryzali paznokcie czekając na wynik w Białymstoku (piękny widok swoją drogą). To ja napisałam, że nieznany mi Romeo jest lepszy od innych trenerów? Wszystko co robi legia jest cacy i się sprawdzi, a to co robi Lech jest złe? I nie rozumiem jak kibic Lecha może napisać, że trzy razy przegraliśmy z Legią – nie, przegraliśmy 2 razy, raz przegraliśmy z Marciniakiem. Tak wiem, już na weszlo przeczytałam, że wygrana Magiery na Ł3 po golu ze spalonego, to wielki sukces tego trenera. Wolałabym tego nie czytać na stronach Lechowych. Sorry facet, jak tak Twoje wpisy odbieram a po reakcjach sądzę, że inni też.

    • Boro napisał(a):

      Argument z sędziami też przyczynia się do tego że będzie im łatwiej. W dupie mam legie, Magiere i Romea ale wiem z doświadczenia że im zawsze jest łatwiej i dlatego my chcąc zdobyć tytuł musi być lepsi nie o ,,centymetr” a przynajmniej o ,,metr”. Po roku z Bjelica w którym gra Lecha nie stała się lepsza wątpię w MP. Większość pewnie też. To tyle.
      Mam nadzieje ze się mylę bo wtedybędę mógł się cieszyć w maju.

    • Mary napisał(a):

      Wszyscy wiedzą, że im będzie łatwiej – wiadomo stolica. Ale Ty z tymi tekstami przeginasz. Nie masz w d* Legii, usiłujesz nam wmówić, że tylko ona może być mistrzem. Dajmy im tego mistrza już teraz, nich sobie Romeo ich szkoli w spokoju a Kucharczyk ma wolne weekendy. My z resztą powalczymy sobie o drugie miejsce.

  40. bombardier napisał(a):

    @Mary – Ossopan tabletki, wg mnie jeden z najlepszych
    leków na kości. Zapytaj w swojej aptece, jak nie sprzedadzą
    to poproś lekarza o receptę.

    • Mary napisał(a):

      Tej, a czemu to na receptę? Uboczne skutki jakieś ma?

    • bombardier napisał(a):

      Bo to jest lek, a nie jakiś suplement.
      Nie wiem co brałaś. Możesz wybić nazwę
      i wszystko przeczytasz.
      Nie wszyscy lekarze znają ten lek, dlatego
      nie przepisują.
      Poza tym istnieje inny sposób, aby wzmocnić kości.
      W mięsnym sklepie kupić stópki (spacerówki) i ugotować,
      a potem dokładnie obgryźć.
      Oczywiście nie raz. Kości stają się elastyczne, a nie kruche.

    • Mary napisał(a):

      Tej, te stópki to całkiem fajny pomysł (nie wiem co na to dietetycy, ale przecież dla zdrowia limit kalorii przekroczę). A galarcik mógłby być? Ja tam gotować nie lubię (i trudno by mi teraz było) ale jak powiem mojej mamusi, to mi ten specjał na pewno przygotuje :)

    • tomasz1973 napisał(a):

      Mary
      bombardier wie co mówi!
      Brachol parę lat temu miał poważny wypadek samochodowy, między biodrem, a kolanem miał 12 różnych złamań i odprysków kości, wyjeli z niego to co uznali, że sie nie zrośnie, wsadzili jakiś „gwóźdź” teraz nawet gra w siatkówkę ( amatorsko) nie ma śladu, ale Ossopan łykał. Do tego lekarz powiedział o 2 domowych sposobach, pierwszy to te stópki, a drugi skorupy jaj. Ale nie takie fermowe, tylko od wiejskich kur. Mama musiała je wysuszyć, później młynkiem do pieprzu mieliła na proszek, wymieszane z cukrem pudrem (chyba dawka 2-1) tak wcinał 3 razy dziennie po 2 łyżeczki, po 5 miesiącach wyciągali „nity” łączące gwóźdź z kością, a po 2 latach sam gwóźdź/ Poza bliznami pooperacyjnymi wszyscy zapomnieli, że miał tak skancerowaną gire.

    • Mary napisał(a):

      Te skorupy mnie jakoś nie przekonują. Wolę już te stópki i tabletki :) Tej no, nie załamuj mnie. Myślałam, że te śruby wcześniej wyciągają.
      Zrobiłam błąd, obejrzałam fotkę rtg. Ten ajzol w łapie nieciekawie wygląda. Po co mi to było :)

  41. John napisał(a):

    Nie wierze że o wyborze środowego meczu LM w TVP3 decydowało głosowanie kibiców.
    Tyle ciekawych spotkań ,a tu pokazują Real-Apoel masakra.

    • Mary napisał(a):

      Ronaldo przystojny jest, stąd tyle głosów :))

    • KKs7 napisał(a):

      tym bardziej, że kurski zapowiadał, ze mecze z Polakami będą pokazywane, słyszałem dzień wcześniej. W sumie lepiej, że nie pokazywali, bo z czystym sumieniem nie musiałem ogladać tvp

  42. babol napisał(a):

    Na chwilę obecną Bjelica nic nie osiągnął z Lechem. Nie zasłużył by go bronić gdy nie idzie, ganienie jest czymś normalnym. Pamiętam, że przed początkiem sezonu była chyba nawet ankieta i ludzie odpowiedzieli większością głosów, że wierzą w Bjelice, ale nie są jemu oddani w pełni. To tylko dobitnie utwierdza, że facet musi jeszcze sporo zapracować na uznanie kibiców. Jesteśmy obecnie liderem, ale niczego to nie zmienia! Mamy przed oczyma odpadnięcie z LE oraz PP. W kilka tygodni z wściekłości, nadziei do zdenerwowania i objętości. Takiej dawki emocji nawet najspokojniejsze duszyczki mogą nie wytrzymać. Trzeba zapieprzać i grać na całego. Ktoś tutaj napisał, że woli wygrać 3-0 i grać piach!? Pytam się ile takich meczów można rozegrać i wygrać? Jeden, może 2, no góra 3 i co dalej? Lepszy rywal czy dobrze przygotowany do meczu jak np. Pogoń i pozamiatane, a wcale to nie jest ekipa ze ścisłego top naszej ligi. Więcej chłodnego spojrzenia. Nic nie osiągnęliśmy, a już wiele przegraliśmy. Trzeba stąpać ciężko po ziemi i robić swoje czyt. ciężko pracować. Podchodzić do każdego spotkania jakby decydowało o wygraniu trofeum. Tego chcemy i będziemy oczekiwać!

  43. Koler napisał(a):

    Chciałbym coś zacytować, na koniec do tego się odniosę.

    Miejcie nadzieję! Nie tę lichą, marną
    Co rdzeń spróchniały w wątły kwiat ubiera,
    Lecz tę niezłomną, która tkwi jak ziarno
    Przyszłych poświęceń w duszy bohatera.

    Miejcie odwagę! Nie tę jednodniową,
    Co w rozpaczliwym przedsięwzięciu pryska,
    Lecz tę, co wiecznie z podniesioną głową
    Nie da się zepchnąć z swego stanowiska.

    Miejcie odwagę! Nie tę tchnącą szałem,
    Która na oślep leci bez oręża,
    Lecz tę, co sama niezdobytym wałem
    Przeciwne losy stałością zwycięża.

    Przestańmy własną pieścić się boleścią,
    Przestańmy ciągłym lamentem się poić!
    Kochać się w skargach jest rzeczą niewieścią,
    Mężom przystoi w milczeniu się zbroić.

    (…)

    Miejcie nadzieję! Nie tę lichą, marną
    Co rdzeń spróchniały w wątły kwiat ubiera,
    Lecz tę niezłomną, która tkwi jak ziarno
    Przyszłych poświęceń w duszy bohatera

    Czemu to zacytowałem? Ponieważ wieczne pisanie o tym, że „Bjelica nic nie wygrał” (teraz przechodzi to) w wszystko przegrał, „i tak nie zdobędziemy mistrza”, „zawsze gramy piach”, „jest źle” co następnie przeradza się w zwolnienie trenera i rozpoczęcia zabawy od nowa, zniechęca mnie do życia Lechem. Wiem doskonale, że nie jest dobrze, sam dostrzegam błędy i „plucie w twarz”. Rozumiem też wyrażenie o tym opinii, jednak gdy n-ta opinia sprowadza się do tego samego, a ktoś w każdym „tłicie” powtarza, że Bjelica nic nie wygrał ( wcześniej go wychwalając ), przypomina „pieszczenie się boleścią” i ja osobiście wolę w „milczeniu się zbroić” (czyt. ponownie się nakręcać). Mam też nadzieję aby, daj Boże, mistrz został „zwyciężony stałością” niż przegrany przez „lecenie bez oręża”. Szczerze mówiąc, słysząc przypadkiem ostatnio ten tekst w wykonaniu Jacka Wójcickiego, jakoś miałem wrażenie, że on był skierowany do mnie, usłyszałem go zaraz po porażce z Pogonią, i mam dziwne wrażenie, że jest w jakimś stopniu proroczy.

    Na koniec chciałbym wyrazić swoje życzenie aby piłkarze i trener pracowali nad sukcesem zgodnie z tym tekstem.

    „Przyszłych poświęceń w duszy bohatera.”

    „Lecz tę, co wiecznie z podniesioną głową
    Nie da się zepchnąć z swego stanowiska.”

    ^ co jak co, ale to Bjelicy by się spodobało :)

    A dla nas wszystkich kibiców

    „Do nas należy dać im moc i zbroję,
    By z marzeń przeszły w rzeczywistość .”

    • Koler napisał(a):

      Ostatnie zdanie trochę ucięte, miało być:

      By z (klubu) marzeń przeszły w rzeczywistość .

    • leftt napisał(a):

      Wiersz Adama Asnyka, Wójcicki śpiewał to w filmie „Ostatni dzwonek”.

    • Siódmy majster napisał(a):

      @lefft-nie pamiętam niestety tego śpiewu Wójcickiego ale film był przewykurwisty :)

  44. tylkoLech napisał(a):

    Brawo @Koler.
    Masz rację, że od tych ciągłych narzekań i powtarzania jak mantry tego samego można wpaść w depresję.
    Jak większość, widzę błędy i problemy, ale ciągle wierzę i mam nadzieję, że w maju będzie pięknie – Lech na ligowym szczycie, Lech w mistrzowskiej koronie.

  45. JR (od 1991 r.) napisał(a):

    Dobrze, że już czwartek. Szkoda, że nie piątek :D

  46. siwus89 napisał(a):

    Jeszcze niedawno były wielkie płacze,jak to Legia nam odjeżdża sportowo i finansowo a my ciągle jesteśmy za nimi, i zamiast wydawać miliony na transfery,bierzemy zawodników z kartą w ręku,a Rutki to sknery. Jak widać,nie wszystko złoto co świeci, jeden nieudany sezon i wszystko wpizdu.

    • kksjanek napisał(a):

      Tylko oni przez ostatnie 5 lat zdobyli 4 mistrzostwa, 3 puchary Polski jak się nie mylę i 4 razy byli w fazach grupowych europejskich pucharów, jak to się ma do naszych osiągnięć, czyli jedno mistrzostwo i 2 superpuchary oraz jedna faza grupowa LE?
      Obecnie mają tylko 2 punkty straty do nas, a my zamiast grać coraz lepiej za Bjelicy to gramy totalny piach, możemy nadal się pocieszać, że nie mamy długów itp. ale co z tego jak od paru lat sukcesów sportowych praktycznie brak.

      Dla nich brak pucharów to sezon nieudany, a dla nas to już normalność. Do tego oni jeszcze są w grze o PP, a my już nie, więc tu nawet szkoda gadać, bo ja i myślę większość ma już dosyć tego, żeby marnować ten potencjał jakim dysponuję Lech Poznań, w tym roku brak mistrzostwa będzie już totalnym frajerstwem z naszej strony.

    • JR (od 1991 r.) napisał(a):

      Wywalić Bjelicę. Zatrudnić Bartoszka! A najlepiej jakiegoś wybijającego się III trenera z II ligi albańskiej.

    • Koler napisał(a):

      A co jeśli myślisz krótkowzrocznie? I lata stawiania na młodzież za niedługo spowoduję realną siłę i dobre perspektywy.

  47. wagon napisał(a):

    strona kkslech.com to miejsce dyskusji o Lechu, jednak wielu traktuje je jak Kocioł- wszyscy muszą dopingować i śpiewać tak samo, wczoraj Bjelica robił porządek i przebudowywał kadrę, dziś pluje w twarz, kompromituje Lecha, jest wycieraczką Skorży, fajnym tego przykładem był artykuł „Na chłodno: Szczyt bezczelności”, rozumiałbym to gdyby Lech miał serię takich spotkań jak z Pogonią albo zaczął spadać w dół tabeli, teraz jest to dla mnie niezrozumiałe,
    dla przypomnienia Lech jest liderem ligowej tabeli już drugą kolejkę, słabe mecze będą się zdarzać szczególnie wtedy gdy nie zagra czterech piłkarzy napędzających ofensywę: Jevtić, Majewski, Makuszewski, Kostevycz można dodać jeszcze Gajosa, lepiej przemilczeć taki mecz niż się nakręcać, dla przypomnienia ostatni trenerski geniusz Skorża też miał wiele bardzo słabych meczy w drodze do MP2015, cel na ten sezon jest jeden Mistrz Polski 2018, Lech nie miał dawno tak dobrej sytuacji przed 9 kolejką,
    co do osłabienia Lecha w ostatnim meczu można porównać sytuację do problemów Magiery, gdyby nie brak Radovicia, Guilherme, Kucharczyka byłby dalej trenerem legi

    • werty napisał(a):

      Wagon, jak myslisz jak dlugo jeszcze bedziemy liderem – dwie kolejki? trzy? moze cztery. Ty naprawde widzisz swiartelko w tunelu bo jestesmy liderami od dwoch kolejek!?

    • JR (od 1991 r.) napisał(a):

      Taaa „Szczyt bezczelności”. Trzeba wylać wiadro pomyj na gościa, który gdyby nie to, że przydomek „Dyzma” został już zagospodarowany w 100% by na niego zasłużyć. Nie ma nadziei, trzeba go zwolnić!!! :D

    • JR (od 1991 r.) napisał(a):

      *zasłużył

    • endrjiu napisał(a):

      @ wagon
      Może Ciebie zadowala jeden celny strzał oddany na bramkę przeciwnika. Mnie zdecydowanie nie. Dlatego też nie dziwię się, że tyle osób narzeka. Odpowiada Ci styl gry Lecha w ostatnich spotkaniach? Przyjrzyj się tabeli dziś, spójrz z jakimi zespołami graliśmy dotychczas i spójrz z jakimi zespołami będziemy się mierzyć do półmetku rozgrywek. Widzisz to? Śląsk, legia, Jagiellonia, Lechia, Wisła a na deser Górnik. Sądzisz, że oddając celny strzał w meczu z tymi zespołami utrzymamy 1 miejsce? Obawiam się, że może być ciężko utrzymać się w pierwszej ósemce biorąc pod uwagę, że między 1 a 9 miejscem są TYLKO 4 punkty różnicy. Dlatego rozumiem obawy a nie malkotenctwo wielu użytkowników tej strony. Jutro tylko 3 punkty. Nie ma żadnych wymówek. Przyjeżdża Korona, którą należy wdeptać w ziemie.

    • Omnadrenowy Rycerz napisał(a):

      Zgadzam się w 100%. Mimo mojej sympatii do Skorży to też pamiętam z sezonu mistrzowskiego „grę-piach” jak np. w meczu z Zawiszą na wyjeździe (1-0 w plecy, marzec 2015), z Górnikiem Łęczna u siebie (1-0 po strzale życia Keity, październik 2014), czy z Podbeskidziem u siebie (1-1, listopad 2014). Jeszcze kilka innych meczów pewnie by się znalazło.
      Odnośnie kadry to mimo, że jest szeroka to potrzeba czasu na zgranie, zagraniczne transfery w Lechu pokazują, że potrzebna jest pierwsza runda aklimatyzacji – nawet Jevtić potrzebował trochę czasu, żeby zacząć grać na dobrym poziomie. No i teraz kilku zawodników (w dodatku zawodników, którzy nie przyszli do klubu na dniach, a grają przynajmniej od zimy 2017 jak Kostevycz) jest kontuzjowanych/wykluczonych z gry.

    • wagon napisał(a):

      werty czy pierwszy raz widziałeś taki mecz Lecha jak z Pogonią?,
      wracając pamięcią do zdobycia MP2015 gorszymi meczami były dla mnie: ostatni w sezonie mecz z Wisła 0:0, gdy cały trud sezonu wisiał na włosku, przegrana z Jagiellonią 1:3 na finiszu rozgrywek, to były dwa naprawdę słabe mecze które mogły mieć wpływ na końcowy sukces, nikt wtedy nie pisał „Probierz zrobił wycieraczkę ze Skorży”

    • werty napisał(a):

      @Rycerza A kiedy juz sie zgraja (jesli) to dwoch/trzech robioacych roznice odejdzie za kupe siana i ponownie znajdziemy sie w punkcie wyjscia… i tak kolko co sezon.

    • wagon napisał(a):

      kadra Lecha jest szeroka, jednak środek pola gdy zabrakło Jevticia a później jeszcze Majewskiego jest bardzo mało kreatywny, Trałka i Tetteh to typowe przecinaki, Radut dobry piłkarz tylko nie ma w sobie jakiejś charyzmy i kreatywności to był problem ze Szczecina,

    • werty napisał(a):

      @Wagon Tu mi nie chodzi tylko o mecz z pogonia a o caloksztalt bo takich meczy jak z nimi to bylo troche wiecej. Ja mysle ze to troche za dlugo ci Panowie graja ze soba (i jest ich naprawde wielu) aby mowic tu o problemach typu – brak zgrania, nie wyselekcjonowany pierwszy garnitor itp Cos jest bardzo nie tak o czym swiadcza wyniki i poziom jaki prezetujemy. Ps Nasze miejsce w tabeli jest bardzo mylne bo na pewno nie wynika z naszej sily sportowej

    • Bart napisał(a):

      Problemem środka pola jest też brak ósemki, i nie mam tu na myśli zawieszonego Gajosa, tylko tego że latem nie sprowadzono na tę pozycje żadnego piłkarza przy jednoczesnym pozbyciu się mogących tam grać Drewniaka i Serafina.

    • tomek27 napisał(a):

      Wagon tylko ,ze każdy mecz LEcha w tym sezonie w lidze wygląda tak jak ten z Pogonia .Tylko dlatego ,ze mamy troche lepszych zawodnikow niz Termalica czy Arka wygrywamy ,ale jaka w tym zasluga trenera? Generalnie człowiek czeka na mecz ,a po 20min nie chce się tego na trzeźwo ogladac

    • tomek27 napisał(a):

      Tak jeszcze apropos trenera , ogladalem wczoraj Totteham – Borussia , nie porównuje oczywiście poziomu czysto piłkarskiego , bo to nie ma sensu ,ale jedna sytuacja mi utkwiła w glowie . Cos ok 70min obronca Borussi podaje do swojego bramkarza z prawie połowy boiska , bez zastanowienia na sprincie rusza Eriksen , zastanowiłem się sam- po co ten biegnie , zabrakło mu sporo ,ale bramkarz zle wybil pilke i poszła kontra dla Tottenhamu . Wtedy sobie pomyslałem ,żeby tak naszym się chciała ,żeby tego ich trener nauczył. A nie 70min meczu z Pogonia ,a nasi grają na czas , no bo 0-0 tez dobry wynik ….

    • wagon napisał(a):

      Bjelicę i piłkarzy zadowalał ten jeden punkt to pewne, zobaczymy czy na koniec sezonu ten jeden punkt da MP2018 czy stracone dwa punkty dadzą wiceMP, przyszłości w piłce nożnej nie da się przewidzieć,

    • Tomek27 napisał(a):

      Ale co to jest w ogóle za podejście , czy ten jeden punkt starczy czy nie ? Oni to sobie mogą kalkulować czy remis sie opłaca jak bede grac z Legia na Łazienkowskiej po dwóch czerwonych kartach w 80min meczu , a nie z pogonią . Remis można przyjąć , ale nie po takim antyfutbolu

    • JR (od 1991 r.) napisał(a):

      Ja pamiętam szczyt kryzysu za Skorży (nie wiem czy to był już czas buntu) gdy Barry próbował wykonać rzut wolny i nie trafił w piłkę, waląc się na ziemie!

    • wagon napisał(a):

      jak nie jesteś pewny swojej siły zaczynasz kalkulować, „Pewność siebie” to problem Lecha,

    • rakuda napisał(a):

      To jest masakra co wiara tu wypisuje. Lech ma w tym roku najwiecej punktow, najlepszy atak (8 bramek wiecej niz Slask) i najlepsza obrone (4 bramki mniej niz legia).

      Kiedy Bjelica przychodzil Lech byl w dupie, a kopacze grali tak slabo, ze wiekszosci z nich nikt by nie chcial nawet za darmo. Po sezonie Robak zostal krolem strzelcow, Lech z 15. miejsca awansowal na 3. i gral w finale PP. Bednarek, Kedziora i Kownas poszli za wieksza kase, niz caly nasz budzet jeszcze niedawno.

      No ale trzeba wyjebac trenera bo Majewski nie trafil do pustaka na Narodowym, a Marciniak (i jego asystenci) nie ogarneli koncowki meczu z tirowka w wawie. Gdyby te dwie sytuacje poszly ciut inaczej to byscie sie nad Bjelica wszyscy spuszczali i opowiadali jaki jest genialny a jaki Skorza byl denny.

      Nie mowie, ze wszytsko jest ekstra i zajebiscie, bo oczywiscie nie jest. W tym sezonie za duzo juz razy grali piach. Ale do kurwy nedzy dajcie czlowiekowi szanse to ogarnac, zamiast wolac o zmiane trenera, bo zagral zbyt bojazliwie w jednym meczu.

    • Boro napisał(a):

      Rakuda – gdyby, gdyby, gdyby… co z tego jak tak nic z tego nie mamy? Powiem inaczej ze gdyby Bjelica nie spierdolil ze składem na legie i z taktyka go bylibyśmy mistrzami a że zrobił jak zrobił jesteśmy frajerami.

    • enow napisał(a):

      100 % racji.
      Łaska kibiców na pstrym koniu jeździ.

      Jestem pewien, że do końca sezonu będą okresy, że większość będzie chciała Bielicę zwolnić. Ale znajdziemy też okresy, w który większość będzie go wychwalała pod niebiosa.
      Nie piszę tak dlatego, że znam przyszłość, tylko dlatego, że znam przeszłość.

      Faktu są faktami: miejsce w tabeli, ilość strzelonych bramek, ilość straconych bramek.
      I to wszystko w okresie gdy Lech jest w naprawdę słabej formie.
      Będzie dobrze, więcej wiary wiara! :)

    • rakuda napisał(a):

      Chodziło mi tylko o to, że w tych akurat 2 przypadkach (plus kilku podobnych, których już nie pamiętam) Bjelica miał zerowy wpływ na to co się działo. I niezależnie od tego ile złych decyzji podjął wcześniej/później to mielibyśmy dublet. A wtedy byłoby spuszczanie się, mimo, że Bjelica byłby dokładnie taki sam i robił dokładnie to samo.

  48. wagon napisał(a):

    Skorża nie musiał zbyt dużo myśleć o taktyce na Lecha,
    skupić się na skrzydłach a środek pola Lecha nic nie wymyśli

  49. Pozn napisał(a):

    Kto jeszcze nie ma biletu na jutro to do kas! Ma być wielkie święto ultrasow i Lecha a narazie słabo to wygląda a na Legie pewnie wszyscy będą się bili o bilety !! Lech to My!!!

    • JR (od 1991 r.) napisał(a):

      Wiara bierzemy białe chusteczki i ostentacyjnie caly stadion czyści nos 😃

  50. Koler napisał(a):

    Bjelicy brakuję kropki nad i, często doprowadza do sytuacji, których nie potrafi wykorzystać, to jest fakt. Ale nie zapomnijmy, że to i tak jest dobry start dla Lecha, nie miał on drugiej szansy jak Skorża po odpadnięciu z LM, Skorża w LE trafił na węgierską kopie Lecha (zespół był w takiej samej rozsypce). Przeszedł po „przepięknym boju” Olimpie Grudziądz, zespół o półkę wyższą niż obecna Pogoń ;)… Błękitnych nie muszę przypominać. A mimo wszystko Skorża wygrał, piłkarze przegrali/zwolnili go. Zauważcie, że Nenad jest krytykowany za konferencje, a udało mu się zrobić to czeka chciał. Wszyscy zgodnie winy widzą tylko w trenerze, jest to u nas bardzo dziwne, nie pamiętał żeby u nas nie było głosów trener dobry/ źli piłkarze/ zarząd gorszy ; zły trener/ źli piłkarze/ zły zarząd ; zły trener/ dobrzy piłkarze/ bardzo zły zarząd. Na Bjelice spada cała odpowiedzialność, nie osiąga startu poniżej naszej średniej, a można odnieść wrażenie jakbyśmy aktualnie byli 8 a w poprzednim sezonie nie awansowali do pucharów. Jeżeli na horyzoncie nie będzie do wyboru sprawdzony fachowiec to chciałbym aby Nenad dostał na prawdę porządna szanse, i wcale nie pod warunkiem MP, a pod warunkiem, że wynikami i grą ten zespół będzie na niego zasługiwał.

  51. Varane napisał(a):

    Legia tak sie chwalila tym ze odjechala Lechowi,a teraz sie Legia na Lechu chce wzorowac stawiajac na akademie i zarabiajac na najlepszych xD

    • kibicinowroclaw napisał(a):

      tylko oni nie maja zadnej Akademii i kasy na jej wybudowanie a Rutkowski ma w planach budowe drugiej nowoczesniejszej bursy

    • Kolobrzeg napisał(a):

      No tak bo tylko jeden Lech na świecie ma Akademie piłkarską i tylko na nim może się wzorować Legia :D

  52. Telofis napisał(a):

    Jeszcze nowocześniejszej niz obecnie mamy? Niesamowite…

  53. kibol z IV napisał(a):

    Jeżeli zwolnić Bjelica to równocześnie należy żadać wypierdolenia zarządu. Lech jak na razie prowadzi w tabeli…gra piach ale prowadzi. I to jest na obecną chwilę as przetargowy Nenada na jakiekolwiek spekulacje odnośnie jego posady w Lechu.
    Bjelica nie zatrudnił się tu sam. Go zatrudnił zarząd. Jesli więc po raz kolejny zatrudnia nieudacznika to dlaczego ma ciągle powielać te błędy i funkcjonować w klubie. Od tego nalezy zacząć dyskusje nad tym czy Bjelica ma zostać czy nie. Tułamy się gdzieś na bocznicach Europy , w Polsce też nie ma szału. Gdzie nam teraz do równej gry z M.City czy Juve…Jeśli Lech znów w tym sezonie nic nie wygra…to należy chyba podjąc bardziej radykalne kroki nizli tylko zwolnienie trenera. Jaka jest pewność iż nowy będzie lepszy ? Lepszy już był , a teraz jest u śledzie i zapewne wiele wody w Warcie upłynie niż zawita do Poznania w roli trenera , o ile zawita jeszcze kiedykolwiek.
    Bjelica ma czas do końca sezonu , lub chocby do końca rundy. Jesli nie zdobędzie MP to naturalnym jest to iż należy go pożeganać…ale czy tylko on powinien opuścić Lecha ? Lecha który za panowania tego zarządu zdobył jedno trofeum !!! Coś mało jak na klub o wielkim potencjale jak na Polskę…coś mało jak na klub który wygrywał z M.City i eliminował Juventus ale tamte mecze to jeszcze zasługa starego zarządu…ten zafundował nam Stjernen i Żalgiris cały czas jest i ma się dobrze.

    • Tomek27 napisał(a):

      Myśle ze nikt trenera nie chce zwalniać . Każdy wie ze ma czas do końca rundy . Co nie zmienia faktu , ze krytyka mu sie należy . Lech gra piach , odpadał na dwóch frontach , do tego lider w lidze jest złudny , bo tak naprawdę mamy ledwie 4 pkt przewagi nad 9. Sandecja . Tabela jest bardzo płaska , lider w tym momencie sezonu niewiele znaczy

  54. WiernyKksiak napisał(a):

    LUUUUDZIE !!!
    Co jest z wami ! Jutro wszyscy do Kotła ! Musicie zobaczyć ten piorunujacy spektakl , to będzie najlepszy kibicowski mecz ostatniej dekady !!! Wszyscy do KOTLA ! Niech usłyszy nas cała Polska ! Auuuu Auu

    • endrjiu napisał(a):

      Żarówa to zawsze krzyczał WIAAAARAAAAA! Tak jak to sie w Poznaniu woła a nie luuudzie ;)

    • Y7 napisał(a):

      Ludzie to raczej woleli by obejrzeć spektakl na boisku. Wiara, w sumie w hymnie jest „Ludzi tłum….”

  55. JRZ napisał(a):

    Będzie 19,5 na więcej nie ma co liczyć.

  56. PozyN napisał(a):

    Przepraszam nieco za mój komentarz z wczoraj,ale czytając tą stronę można odnieść wrażenie że Lech jest ostatni w tabeli albo bankrutuje.Zastanawiam się czy na forach innych klubów jest tak samo.

  57. legolas napisał(a):

    Wiadomo kiedy zacznie się sprzedaż biletów na mecz z Legią? Tym razem chciałbym się załapać bo mecz pierwszego października, jak już będę na stałe w Poznaniu i dobrze byłoby zacząć nowy rozdział na stadionie :)

    • sas napisał(a):

      Nie wiadomo czy będzie to mecz z kibicami bo zapowiada się zadyma z Koroną i pfu, pfu żeby nam stadionu nie zamknęli.

    • pozn napisał(a):

      a na jutro masz bilet???

    • legolas napisał(a):

      No nie właśnie, bo na piątkowe mecze chodzić nie mam jak, a słyszałem że jakaś połączona akcja Korona+Legia była, ale nie mogłem znaleźć żadnego info na oficjalnej.

    • Olka napisał(a):

      od 18 września od 9:00 do 21 września do 8:59 potrwa sprzedaż zamknięta na spotkanie Lech – Legia dla posiadaczy karnetów na cały sezon 2017/2018 i jesień 2017, 21 września o 9:00 ruszy już otwarta sprzedaż biletów na mecz z „Wojskowymi”. Najdroższe wejściówki będą kosztowały 70 i 100 zł w zależności od strefy

  58. Giacore napisał(a):

    Człowiek sobie zrobił trochę przerwy wraca a tutaj teksty, że już trzeba zwolnić Bjelice.
    Jaki sens miałoby zwolnienie go w takim momencie? Zrobiliśmy transfery pod jego taktykę i wizję gry.
    I teraz nagle mamy go zwalniać? Przecież pucharów to nie wróci, a dopóki jesteśmy liderem i realnie walczymy o mistrza nie ma powodu go zwalniać.

    Nie będzie mistrza? Żegnamy się.
    Nie będzie już realnych szans na mistrza? Żegnamy się.

    Zwolnienie go teraz to czysta głupota godna Mioduskiego.

    • Pszczółka napisał(a):

      i to jest dobry komentarz .W pełni się z Tobą zgadzam.

    • KKS napisał(a):

      Osobiście nie popieram ruchu Mioduskiego z tym akurat „trenerem” bo to uczniak i praktykant, a nie doświadczony trener. Coś jak Rumak który przychodził do Lecha na wiosnę 2012. Inna sprawa to fakt, że równie beznadziejnego Magiere wyjebał dość szybko, a Rutkowski trzymał Rumaka latami z opłakanymi skutkami… Tak więc odważna decyzja, a co z tego będą mieli się okaże.

    • tomasz1973 napisał(a):

      Zgadzam się z Giacore. Rzadko, bo rzadko ale czasami mamy to samo zdanie. Poczekajmy i zobaczymy. Jak można zwalniać trenera lidera tabeli? Ma być mistrzem, jak nie niech spada!

  59. babol napisał(a):

    Można Bjelicę krytykować, ale nie zwalniać. Na dzisiaj jesteśmy liderem. Co innego gra zespołu i dorobek obecnego trenera. To już temat na inną rozmowę. Facet ma czas do lata. Cel jest jasny MP, ale tak sobie myślę, że nadrzędnym celem mimo wszystko powinno być zbudowanie drużyny. Bo jeśli nawet zdobędziemy MP, ale w bólach to co to nam da? Odpadniemy szybko z LM i dalej będzie degrengolada. Tutaj potrzeba takiego kopa jak za Sumdy. Czekam już prawie 10 lat na zespół, który narodzi się w podobny sposób. Tego chcę i tego powinniśmy oczekiwać!

  60. legolas napisał(a):

    Dzięki, ale ciekawy jestem czy załapię się na otwartą sprzedaż bo ostatnio było ciężko z tym :/

    • KKS napisał(a):

      Z taką grą Lecha jak obecnie kompletu nie będzie na pewno. Stawiam na max. 35 tys.

    • PozyN napisał(a):

      @KKS „z taką grą” a Lech jest liderem ekstraklasy,dlaczego nie ma być kompletu? XDDDDDD Jak był Urban i graliśmy źle to był komplet.

    • legolas napisał(a):

      A wg mnie komplet będzie bo przyjdą kolesie które mecze Lecha znają tylko po wynikach i miejscu w tabeli :P

  61. asdf napisał(a):

    Bielica mnie uspokoił tym, że cięzko trenowali w przerwie na reprezentacje.
    Pewnie dlatego słabszy mecz z Pogonią jeszcze biorąc osłabienia pod uwagę.
    Pewnie dlatego kontuzja przeciązonego Kostewycza.
    Ale cięzki trening się opłaci.
    Mam nadzieję, że już w piątek.

    • JR (od 1991 r.) napisał(a):

      Mi się mimo wszystko podobała gra zespołowa w defensywie. Widać było asekuranctwo, ale był w tym jakiś plan.

  62. Koler napisał(a):

    Redakcjo, przepraszam a gdzie jest info o nowym zawodniku Lecha? :) Jakby kto nie wiedział dziś na konferencji był pewien chłopak, który ma wykupiony jednodniowy kontrakt w ramach akcji „dumni z tradycji”.

  63. Tomek27 napisał(a):

    Wiara , nikt nie chce zwalniać bjelicy w tym momencie , skąd wami sie to wzięło w ogóle ? Krytyka na ten moment mu sie należy i tyle . Niech sie wezmą za grę , bo ludzie nie dają sie nabierać i juz ultrasi ryczą , ze oprawa im nie wyjdzie bi za mało ludzi bedzie

  64. Karczyna napisał(a):

    Dalej wiara jutro do Kotła żeby Ultrasi mogli zaprezentować wszystko co przygotowali!

  65. JRZ napisał(a):

    Niestety w Polsce jest tak że frekwencja na stadionach jest zależna od wyników i sukcesów. Słaba gra po pewnym czasie nie ma znaczenia jeśli są wyniki a dalej sukcesy.

  66. jero12 napisał(a):

    Jedziemy, udało się mamy bilety na mecz z Koroną. Mam prośbę, pytanie – czy parking jest czynny?

  67. Anonim napisał(a):

    Fajnie by było z marketingowego punktu widzenia gdyby Lech spróbował wziąć jakiegoś zawodnika znanego ,z nazwiskiem ,który najlepsze lata ma może za sobą ale chciał by jeszcze trochę pograć ,tak jak Legia wzięła Ljuboje.Taki Flamini , Ricki Lambert czy Diego Capel ,wszyscy bez klubu.

    • Mary napisał(a):

      Po co nam takie ogóry? Tylko Ronaldinho! :)

    • Varane napisał(a):

      Ronaldinho by ta lige wciagnal nosem, a powiedzial, ze jak jakis klub go wpusci na boisko bez treningu to z checia wroci do pilki ;D

    • Varane napisał(a):

      rok by mogl pograc, duza reklama dla Lecha w sezonie w ktorym Lech pewnie zostanie mistrzem i bedzie walczyl o Lige Mistrzow

    • robson napisał(a):

      Wzięcie takiego gościa to zawsze duże ryzyko. Nigdy nie wiadomo czy będzie mu się chciało jeszcze coś pokazać i zapieprzać na boisku czy tylko odcinać kupony i brać (niemałą) kasę.

    • Varane napisał(a):

      Mysle ze kibice by chetniej przyszli na stadion na Ronaldinho ;D bo kazdy kibic pilki noznej lubi obejrzec zawodnika ktory potrafi cos wiecej zrobic i oczekuje sie jakiegos zagrania ktorym oczaruje publicznosc a u nas takiego dawno nie bylo

    • Mary napisał(a):

      robson Wszystko psujesz. Taki Ronaldinho mógłby sobie popijać z NBN i robić za maskotkę klubową. Fotki, gadżety, popisy w przerwie i te sprawy. Na mecz z Legią wychodzi w podstawowym, a bilety za tysiaka. Zarobiłby na siebie i może na Ronaldo by jeszcze starczyło :)

  68. baczewski57 napisał(a):

    Gdyby można było zakontraktować do LECHA na jeden mecz dowolnego zawodnika i znalazł by się na to sponsor nie ograniczający siana to kogo na ten jednodniowy kontrakt i dlaczego ?

  69. John napisał(a):

    Na pewno kogoś z trójki Messi,Neymar,Ronaldo w tej kolejności,wiadomo dlaczego,najlepsi we współczesnym futbolu a Messi z Ronaldo pewnie będą albo i już są jednymi z najlepszych w historii piłki nożnej.

  70. KKS napisał(a):

    Niezle jaja. Boruc z Fonfara maja kupic sosnowieckie golebie. Dawac tam Rumaka na trenera, on idealnie tam pasuje… ;-)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.