Wojewoda na razie zamknął stadion na 8 meczów

Podczas poniedziałkowej konferencji prasowej wojewoda wielkopolski, Zbigniew Hoffman poinformował o zamknięciu Inea Stadionu mieszczącego się przy ulicy Bułgarskiej 17. Za wczorajszy protest kibiców Lecha Poznań przeciwko nieudolnym działaniom zarządu klubu nasz obiekt będzie początkowo zamknięty na 5 meczów ligowych w sezonie 2018/2019 oraz 3 w europejskich pucharach.


Kara zamknięcia stadionu na 5 meczów ligowych i 3 pucharowe jest karą na ten moment. Między innymi ze względu na zbliżające się wybory kara zapewne i tak zostanie zmniejszona lub zamieniona na inną jak to bywało już w przeszłości. Warto dodać, że w czwartek, 24 maja zbierze się jeszcze Komisja Ligi, która wlepi Kolejorzowi dodatkową karę.

Przypomnijmy, że Lech Poznań w zeszłym sezonie miał najwyższą średnią frekwencję w lidze, która przekroczyła 20 tysięcy ludzi na mecz. Mimo sporego wsparcia kibiców Kolejorz był dopiero trzeci na koniec Ekstraklasy 2017/2018. Nie popisał się również w rozgrywkach pucharowych odpadając m.in. z Pucharu Polski już na etapie 1/16.

null

> Śmietnik Kibica – (komentuj nie na temat) <







152 komentarze

  1. woo pisze:

    No i git!:)
    A potem powinien pójść bojkot, do skutku, tj usunięcia obecnego zarządu.

    • dario pisze:

      hmmm tylko co po nich… pamiętasz czasy przed fuzją, pamiętasz jak każdy z piłkarzy od kogo innego otrzymywał wynagrodzenie??

    • fanfanfan pisze:

      Później Kulczyk i wchodzimy do Europy ma pełnej kurwie, bo z tymi z tych z Wronek to możemy co najwyżej o trzecie miejsce powalczyć w polskiej e-klapie.

    • Karakoz pisze:

      Tak a Seba Kulczyk tylko czeka by odkupić Lecha. Jakby go chciał to już dawno by go miał. Ale on piertoli ten bajzel.

    • Glos pisze:

      Kulczy tak jak ojciec jest tylko slupem powaznych interesow. Za cienki jest by o czyms samemu decydowac.

    • Michu73 pisze:

      Dario, tak pamietam czasy przed fuzja i pięć MP! LECH to MY!

  2. Adwokat pisze:

    No to gruuubo!

  3. tomek27 pisze:

    No tyle jeśli chodzi o puchary w tym sezonie ?

    • inowroclawianin pisze:

      😉

    • kolejorz242 pisze:

      a po co nam puchary??? rutkowskiemu są potrzebne puchary a nie nam. Co z tego że będziemy grać np w lidze europy jak będziemy na 15 miejscu w lidze, ja chce być mistrzem a nie grać w pucharach, jakoś pieniędzy na moim końcie nie przybędzie od tych pucharów

  4. Pulek pisze:

    Bardzo się cieszę żadnej padaki nie będę oglądał się cieszę że rutki nie będą zarabiać puchar Maja grali padake niech im sześć punktów wezmą i tak za rok mistrza nie będzie i do 2021

  5. hester pisze:

    Ja nie mogę zrozumieć, jak można tych troglodytów nazywać „kibicami”…

    • chabeta pisze:

      Wypierdalaj

    • Siódmy majster pisze:

      @hester-Nie możesz zrozumieć nie tylko tego .Niczego nie umiesz zrozumieć.Pomyślałeś trochę,przeczytałeś te kilkaset najnowszych postów po tym pogrzebowym meczu?Jeśli nie, to przeczytaj,jeśli tak i nadal niczego nie rozumiesz to idź kibicuj grze w warcaby.Ci „troglodyci” w akcie ostatecznej desperacji postanowili zaszkodzić swemu klubowi bo go…kochają i nie moga patrzeć jak zdycha.My ,kibice Lecha jesteśmy w sytuacji takiej jak gromada zwierząt, która musi np.zagryźć i zjeść jakiegoś osobnika ze swego stada aby całe to stado przeżyło.To jest ZŁO,ale zwierzęta wybierają ZŁO dla ratowania gatunku.My, kibice także musimy poprzez ZŁO wyrządzone własnemu klubowi uratować go od śmierci.Tak, nie wahajmy się użyć tego strasznego słowa.Kolejorz umiera na naszych oczach i albo nadal będziemy owijać go bandażami i posypywać rany talkiem,albo kurwa bez znieczulenia odrąbiemy zgangrenowane członki powodując ból nie do zniesienia ale konający pacjent-klub ożyje,powstanie z upiornego snu-śmierci i ŻYĆ BĘDZIE!

  6. tomekmec pisze:

    No i dobrze. Niech teraz najlepszy księgowy przeliczy co się bardziej opłaci i może ktoś oprzytomnieje i przestaną robić kibiców w ch… bo jak widać kibole też ich mogą zrobić.

    • Glos pisze:

      Dokladnie to samo pomyslalem. Niech Gargamel jako dobry z matemy przedstawi staremu Rutkowskiemu saldo z zyskow i strat spowodowanych chytroscia w czasie przerwy zimowej.

  7. Mpz pisze:

    Dopóki ten zarząd będzie pierdział w swoje stołki i tak nie mam zamiaru bywać na B17 więc mi to tito.Pewnie pograją we Wronkach,trochę od siebie odpoczniemy,dobre dla zdrowia:)

  8. radpoz pisze:

    Jeżeli chodzi o zbliżające wybory, to są to wybory samorządowe, a wojewoda jest powoływany przez rząd, więc bezpośredniego przełożenia nie ma.
    Premier powiedział „Oczekuję zarazem od stosownych służb podjęcia zdecydowanych działań wobec stadionowych chuliganów.”, a wojewoda się posłuchał i może nie ustąpić:/

  9. Maja pisze:

    No UJ ,one kiedyś się skończą a my dalej swoje albo robicie w Poznaniu klub który walczy o trofea albo zabierajcie swoje zabawki z piaskownicy i wyp….. z Poznania nikt nie będzie robił z nas głupców, tyle siana przytulic i taki szrot zatrudnić.

    • Banda Cygana pisze:

      Do tego bojkot zakupu pewnych produktów firmy, której nazwy nie wymienię

  10. oko pisze:

    Skoro przewinienie było dokładnie takie samo jak piasta Gliwice, kibice wbiegł na boisko dlaczego kara jest skrajnie inna? Czyli każdy klub jest karany inaczej? Pewnie połowa tutaj się cieszy jest tak jak chcieliście brak kibiców na meczach zobaczymy w praktyce jak to pomoże Lechowi.

  11. mr_unknown pisze:

    Kara jest wysoka na początek żeby było z czego zejść. W każdym razie dobrze, że stadion będzie zamknięty bo Rutkom należy się bojkot, a inaczej pewnie sporo pożytecznych idiotów i tak by przyszło.

  12. slash pisze:

    Czyli wojewoda przyłączył się do bojkotu. Zero kasy dla Rutka.

  13. klaus pisze:

    We mnie nie ma tyle radości co w niektórych tutaj. Osłabiamy klub a to nic dobrego nie przyniesie

  14. Leftt telefon pisze:

    Piąty mecz w kampanii wyborczej wypada.

  15. El Companero pisze:

    oj zabolało tęczowych , ze nie mogli świętować w Poznaniu to podcierają się łysym półinteligentem , byłym wojewodą kujawsko-pomorskim. I tak nie wierzę że w LE będzie taka kara, bo łysy ukarał normalnych kibiców a nie tych co są winni. Pewnie znowu ktoś mu nasra na wycieraczkę…

    • Poznaniak pisze:

      Jak to nie świętowali, jak świętowali! A że nie widziałeś…
      A teraz idź i nasraj na wycieraczkę.

  16. poz pisze:

    Jak klub mniej zarobi – i to znacząco – to myślicie, że wtedy kupi lepszych grajków? Ciekawe myślenie. Zróbcie jeszcze bojkot. Wtedy może Rutkowski w ogóle sprzeda klub jakiemuś Wojciechowskiemu i będzie wesoło. Patrzcie na Lechię i cieszcie się z obecnego właściciela.

    • MaPA pisze:

      Chodzi o to aby właściciel wreszcie pojął że jego synek z głównym księgowym nie mają pojęcia o co chodzi w piłce.Tu nie ma miejsca na wronieckie podejście do sprawy.Dotychczas klub zarabiał dobrze a grajków kupował że pożal się Boże.Otwiera się za to szansa dla młodzieży która chyba nie jest gorsza od tego szrotu zagranicznego.

    • Maja pisze:

      To wezmą pożyczki jak robi to większość markowych klubów którym zależy na trofeach.

  17. Kbic pisze:

    Księgowy pewnie przeliczy że klub jest w plecy koło 12 mln i letnie wzmocnienia będą musiały być odlozone w przyszłość

    • WhiteStar pisze:

      Nic tylko stawiać na Akademię. Ponoć najlepsza w Polsce, a piłkarzom serca do gry nie zabraknie.

    • fgh pisze:

      I tak byśmy wydali z milion euro i przyszedłby sam szrot lub co najwyżej jeden średni zawodnik jakbyśmy mieli fuksa. Czym to się różni od Amiki?

  18. fana pisze:

    Przy dobrym układzie w pucharach z kibicami zagramy za 4 lata , jak będziemy odpadać co roku po pierwszej rundzie.

  19. Michu87 pisze:

    Ciężko powiedzieć czy ten bojkot coś zmieni, życie pokażę.

  20. 07: pisze:

    Klimczak ! Co ? Nie zarobisz nawet złotówki. Warto było?

  21. mr_unknown pisze:

    Mieli pełen stadion to pluli kibolom w twarz. Zobaczymy co zrobią teraz

  22. Sławek pisze:

    Znając źycie będzie odwołanie i skończy się na 3 meczach ligowych i jednym pucharowym ( chyba że nas wyjebią z el LE ) A powinni stadion na pół roku zamknąć, wtedy może Rutki sprzedaliby klub.

    • mroczek pisze:

      Komu? Kto kupi klub w którym dymią kibice i stadion jest na kilka meczy zamknięty? Każdy nowy właściciel chwyci to wszystko krótko przy ryju i nie będzie giętej od firmy zbliżonej do kiboli…

  23. Grimmy pisze:

    Tak sobie myślę o tym wszystkim, czytam argumenty jednej i drugiej strony i nie mogę oprzeć się wrażeniu, że jest to sytuacja, gdzie nie ma zwycięzców, wszyscy wczoraj przegraliśmy.

    • Ryś pisze:

      Tak, ale z każdym dniem przegrywalibyśmy jeszcze więcej.

    • J5 pisze:

      My przegraliśmy już dawno, kilka lat temu. Oglądamy ten syf od ośmiu lat z przerwą na jeden tytuł koncertowo szybko spartolony. Nareszcie przegrali oni, wronieccy minimaliści którzy oklamywali nas już tyle lat. Nie wiem co będzie dalej, ale ten spartolony zarząd musi odejść, bo ja już nie chcę oglądać tego syfu

    • Grimmy pisze:

      @Ryś,
      Nie wiem czy przegrywalibyśmy jescze więcej, ale na pewno właściciele uskutecznialiby dalej swoją politykę względem Lecha, która była optymalna jedynie dla sakiewek włascicielskich. Jeśli jakieś zmiany, to tylko kosmetyczne (pudrowanie syfa), a frustracja nawarstwiałaby się dalej.

  24. kibol z IV pisze:

    Do tego doprowadziła polityka tego zarządu. Jego nie poszanowanie kibiców. Jego lekceważące podejście do klubu któremu prezesują. Mamona to Bożek któremu hołduje ten zarząd. Bożek straci na jakiś czas swą moc. Nie spłynie nowym hasłem , nowym karnetem , nie wpłynie z bankomatów zwanych kibicami.Konto się wyczerpało. Bojkot zarządu zaczął wojewoda…Klimczak i Rutek jr czujecie smak porażki ? My czujemy ją co rok , po tym co robicie z Naszym klubem.

    • MaPA pisze:

      Ale zgodzisz się że lepiej aby Lech nie był zadłużony.Natomiast cały ten skouting to potłuc o kant dupy.Sprowadzani zawodnicy prezentują poziom niegodny nawet naszej 1 ligi.To samo dotyczy zarządu.Tu nie Wronki.Tu kibice nie muszą się podlizywac aby nie stracić roboty w kuchenkach.Czas najwyższy by zmienić stosunek do własnego klubu.Być może brak wpływu z biletów zetrze ropę ze ślipiów właścicieli.

    • Glos pisze:

      MaPa: policz ile rutki sa jeszcze do przodu z poprzednich transferow. Nic za nie nie sprowadzli. Gdzie jest to siano? Teraz moga je wykorzystac by bylo na 0.

  25. Ryś pisze:

    Bez ustawienia Lecha jako klubu kibicowskiego w stylu Barcelony na ten moment nie widzę przyszłości kluby po takiej indolencji właścicieli licencji.

  26. pat pisze:

    Jeszcze jak Komisja Ligi odejmie nam 4pkt. to nie zagramy w eliminacjach LE, a skoro tak to zakaz stadionowy będzie się tyczył również za rok..świetnie..teraz tylko czekam na pierdzącego żabojada przez „L” zamiast „R”, że w związku z powyższą sytuacją musimy ciąć koszta aby „Zbilansować budżet”!!!!

  27. piotr06 pisze:

    A najbardziej cieszą się ci, którzy w ogóle na mecze nie chodzą.

    • stowoda pisze:

      Brawo…..trafiłeś w punkt. Pisza ci co nie potrfiliby kierowac mioskiem z gazetami. Tacy zdalni kibole. Już widze jak ktos i.nwestuje w Lecha po takiej rozrobie jak pchaja sie do kasy szejkowie z bejmami. Jasne tu sami milonerzy z ekstra receptmi na sukces. Pilnujcie biznesu zamiast kibicować Kolejorzowi.Najlepiej po prostu rozwiazac klub…wyrwać chwasta. A jak bedzie brak Wam mijsca by zjeść gietą to Warta awansowała do 1 ligi

  28. Max Gniezno pisze:

    W zaistniałej sytuacji czuję że transfery się zaczną i skończą na skislaku.
    Przecież budżet musi się bilansować.

    • Glos pisze:

      Max: a jak myslisz kogo by sprowadzili. Pewnie jakiegos kontuzjowanego ktory przez rok by sie u nas leczyl albo drugiego wypalonego Szweda? Kolejnego wspanialego obronce co sie nie lapie do podstawowego skladu w Jadze a u nas ma sie odbudowac i byc podpora obrony? A jeszcze pewnie rzuciliby nowe haslo i powiedzieli ze tylko przez kupno karnetu damy szanse kupna na zime kolejnych paralitykow za wszawe 250 tys. To juz przerabialismy, nawet kilkakrotnie.

    • JR (od 1991) pisze:

      Jest przecież Rogne. Juz zadebiutował w rezerwach. Czas na pierwszy zespół.

  29. andi pisze:

    Co niektórzy z was to na rozumie siedzą!!!i w taki sposób go używają. Nie tylko dla was Lech gra…ale dla innych kibiców, dzieci i całych rodzin!!! Jeszcze Ivanowi się dostanie i będziecie dumni, za takich kibiców to dziękuje.A swoją drogą co o waszym zachowaniu myśli Ivan??Pewno dowiemy się jutro. Reasumując: pewno skończy się to zakazami, ale nie tak srogimi, karami finansowymi, oby nie odjęciem punktów na przyszły sezon. Ivan musiał by to gonić. O wronieckich nie martwcie się!!! Na czynsz im starczy, a młody i tak stanowiska nie straci. To ich klub, kibic jest tyko niewielkim elementem tej układanki. Ivan…masz problem!!

    • Wal Das pisze:

      Jakby dla nich kibic był tylko niewielkim elementem układanki, to by do dziś siedzieli we Wronkach. Ze względu na kibiców tu się przenieśli…

    • Lala pisze:

      Gdyby nie kibice nie byłoby klubu.

  30. wagon pisze:

    na Wartę będzie można pójść

  31. asdf pisze:

    Ja rozumiem wsciekłość na brak wyników ale już to przekracza granice absurdu u niektorych. Mieliśmy ostanio ogromnego pecha. Zarząd część rzeczy robi źle a cześć dobrze. Wyrzuciliśmu to z siebie w niedziele bo kumulowanie byłoby jescze gorsze.
    Ale idziemy dalej.

  32. jaskoff pisze:

    Kochani, nareszcie jest!! Tomasz Cywka według oficjalki Wisły, zawodnikiem Lecha Poznań!! Jest pierwsze wzmocnienie i to Polak!!! Rutki to jednak potrafią szybko reagować byleby zmienić temat!

    • kolejorz242 pisze:

      wow, to nic jak iść na majstra, właśnie takiego kreatywnego pomocnika nam trzeba było a jak jeszcze jest polakiem to już w ogóle, to może lepiej przeprosimy tego rutkowskiego

  33. środa wlkp pisze:

    Stadion nie będzie zamknięty za protest kibiców przeciwko zarządowi, tylko przez bandytów na trybunach.

    • Niepyra pisze:

      Winą zarządu klubu jest to, że długi czas tolerowane byłu ekscesy tych bandytów na stadionie, media nie chciały się tym zajmować, bo kibole politycznie powiązani byli w narodowcami i partią rządzącą, wielokrotnie sam widziałem, jak przed meczami zbierali podpisy na listach poparcia dla kandydatów z tych partii. Wina leży też po stronie PZPN – przed meczem z Jagiellonią, kibole Lecha w zmowie z kibolami Ległej, którzy jednocześnie przeprowadzili podobny „protest” w Warszawie, kilkakrotnie przerwali mecz, rzucając na murawę papierowe race. Zgodnie z przepisami, po 3 krotnym przerwaniu, mecz winien być odwołany – sędzia jednak dopilnował, aby się odbył. Kibice mogą protestować przeciwko zarządowi (trenerowi) klubu, w ramach dozwolonych prawem, a nie poprzez bandyckie akty wandalizmu. Nie popieram decyzji wojewody, bo jest drastyczna. Jednakże co ma on robić, jak klub przez 10 lat toleruje złą organizxację bezpieczeństwa na stadionie, notoryczne wnoszenie i używanie pirotechniki, wystawianie nacjonalistycznych a nieraz i haseł o zabarwieniu faszystowskim na banerach. Zarząd, oficjele, goście, dziennikarze, kibice – wszyscy to widzieli, nie reagowali. Robili sobie selfie na tle wybuchających rac. A teraz g..o się wylało na wierzch. Czy uważacie, że takie miasto jak Poznań, może pozwolić sobie na reklamę w Europie, tworzoną przez stadionowych zadymiarzy? Jeśli władze i klub nie radzą sobie z grupą kilkuset chuliganów stadionowych, to nie lepiej ograniczyć ambicje sportowe do rozgrywek I lub II ligi? Odpadnie ryzyko związane z organizacją meczów 'ryzyka” z Legią, a można także będzie je organiuzować we Wronkach.

    • Ned pisze:

      masz z głową? Chodzisz na mecze, siadasz na trybunach? Cały stadion bił brawo wiarze z Kotła. Może i to mało fajne rzucanie rac, świec dymnych czy wlot na murawę, ale to oni urzeczywistnili to co czuje większość. To oni zrobili to co większość chciałaby tak naprawdę zrobić. Gdyby wywieźli Rutkowskiego na taczce na środek boiska to byłyby brawa na stojąco.

    • kolejorz242 pisze:

      nie widziałem żadnych bandytów tylko sfrustrowanych kibiców, wczoraj to nie była żadna zadyma tylko protest, dużo dymu i hałasu i to wszystko, nikomu nic się nie stało

  34. Bolo pisze:

    To jest jedno wielkie gówno a nie sport.

  35. WW pisze:

    grunt to odpowiednie wsparcie kibiców dla Ivana.

  36. Kemir pisze:

    Tak, tak wyjebać Rutków, bojkot, ujemne punkty, nałożyć klątwę i spuścić na nich plagi egipskie.
    Ludzie, opamiętajcie się!!! Na pewno wiecie czego chcecie? Ktoś widzi wielką kolejkę z kupcami na Lecha z Kulczykiem na czele? A może długą kolejkę szejków, multimilionerów, ruskich oligarchów i chińskich mandarynów? Nie? To czego kuźwa chcecie? Zrobić z Lecha drugiego Zawiszę i tułanie się okręgówce? Tak ma być? Czy wyobrażacie sobie w Poznaniu Rutki zrobią rywala dla Barcelony i PSG?
    Fakt, ten zarząd nie radzi sobie sportowo na miarę zapowiedzi i oczekiwań, ale trochę umiaru i trzeźwych ocen nie zaszkodzi – Lech nie spadł do I Ligi, jest 3 miejsce, jest gra w Lidze Europy.
    Na tle innych miast ( Szczecin, Kraków, Wrocław, Gdańsk, że o Łodzi nie wspomnę) to na razie marzenia nie do osiągnięcia. to w końcu jest tylko sport, ktoś przegrywa ktoś wygrywa. Upokorzenie i wstyd z tego sezonu przebija wszystko , ale to nie Rutkowski biega po boisku i nawet nie trenuje tych, co biegają. Zmiany są potrzebne, co do tego nie ma wątpliwości, ale to , do czego wy nawołujecie to już czyste samobójstwo. Sprzedać Lecha to na pewno dla Jacka Rutkowskiego żaden problem – sprzeda za pół ceny jakiemuś tygodniowemu milionerowi. pozbędzie się kłopotu i zabawki dla synalka. Tyle, że za czas jakiś będziecie jęczeć jaki to był fajny klub za Rutków.

    • kazan pisze:

      wiele prawdy

    • Marian pisze:

      ???

    • Glos pisze:

      Kemir: a Ty wogole zrozumiales o co chodzi? Jakos nie kojarze Cie z tych stron. Skad sie urwales?

    • C-3PO pisze:

      Nieliczny głos rozsądku szacun

    • klaus pisze:

      Mam podobne zdanie.Fakt, że ośmieszamy się od kilku sezonów, ale to ośmieszanie się to 3 miejsce w lidze.Pisałem już wcześniej, że tu nikt nie wysypie 300mln PLN nie biorąc z tego nic z zyskiem dla siebie. Mam po tym i poprzednim sezonie mega kaca, ale nie chcę wracać do czasów, kiedy utrzymanie w lidze i zdobycie licencji było sukcesem.Zwyczajnie zacząłem szanować to co mam.Czy to minimalizm-nie wiem, ale panicznie boję się powrotu dawnych czasów…I nie piszcie proszę, ze wtedy było swojsko, świetnie i co nie tylko-było nas po 4000-5000 na stadionie i słychać było wiatr….

    • bloodybucket pisze:

      Ja się zastanawiam jak można być tak głupim by srać do własnego gniazda. Chcecie bojkotować to sobie bojkotujcie – ja nie rozwalam stadionu w żużlowego bo np ktoś sprzedał mecz. Po prostu od tego czasu na szlakę nie chodzę. Robić burdy by Rutkowscy odczuli na własnej skórze jacy jesteśmy niezadowoleni…. kurwa genialne. Zostań w domu za te 25zł zaoszczędzone na bilecie kup sobie piwko i nie odbieraj jeden z drugim innym przyjemności w kibicowaniu swojej drużynie.

    • Adwokat pisze:

      Cała prawda – ci co krzyczą najwięcej mają zajebiste pojęcie o prowadzeniu firmy (klub to także firma)

    • robbie pisze:

      Bo Ci „kibole” pobili by własne dziecko, że nie jest najlepsze w klasie, a ma przecież potencjał..

  37. Damian pisze:

    Wiara! musimy się w końcu zebrać i przedstawić plan ostatecznego rozwiązania kwestii wojewody.

  38. Dima pisze:

    Nowy sezon straciny. Ciekawe czy Djurdjevic zrezygnuje?

  39. lesiu pisze:

    Hoffmanie łysolu kto cie wybral na to stanowisko? widac ze sie na nie nie nadajesz

  40. Bronks pisze:

    Dzisiaj wojewoda pokazał jaki jest twardziel, a za miesiąc pokaże jaka władza jest wspaniała i daruje kary. Niezły PR sobie robią. Inna sprawa to komisja ligi i PZPN ci to dopiero odwalają cyrk. Kolejorz walkower bo wbiegło na boisku 20 chłopa a w tym samym czasie na boisku Białymstoku wbiegło parę setek i cisza w eterze. To może nas oświecą mądrale z wa-wy kiedy kibole mogą a kiedy nie mogą wbiegać w trakcie meczu na boisko. I o jakich to ujemnych punktach pier…… te azjatyckie pismaki? Czyżby za takie samo przewinienie każdy klub był traktowany inaczej ? Ciekawostka, bo Piastowi nikt punktów nie ujął za mecz z Górnikiem

  41. mr_unknown pisze:

    Nie zależy mi na tym żeby Rutki sprzedali Lecha. Chciałbym po prostu żeby od słów przeszli do czynów i zaczęli poważnie traktować walkę o mistrzostwo. Nie muszą nic dorzucać od siebie, nie wymagam żeby inwestowali z własnej kieszeni jak w czasach Amiki, kiedy przecież klub zarabiał zaledwie ułamek tego co było wydawane na pensje, premie i oczywiście sędziów. Teraz wystarczy żeby zainwestowali sensowny % tego co wpływa m.in. z transferów. Bo w sytuacji w której przy 20 mln euro zarobionych przez 2 lata, Lech wydaje w tym samym okresie 1,5 mln euro (+prowizje) to nie można wyciagnąc innych wniosków jak te, że zrobili z Lecha dojną krowę.

    • Kemir pisze:

      Zgadzam się z Tobą. A tym co im się marzy nowy właściciel Lecha – najlepiej bogaty filantrop z pasją do piłki nożnej, kochający Poznań i Lecha :-)))), proponuję zimny prysznic. Ktokolwiek by Lecha nie kupił… zwyczajnie będzie chciał zarabiać, w końcu każdy bogaty chce mieć dojną krowę. Najgorsze, że może doić bardziej łakomie niż Rutki !

    • mr_unknown pisze:

      Ja za to się nie zgadzam bo pierdolisz głupoty. Jakoś ani obecny właściciel legii ani poprzedni nie doili klubu, a inwestowało zysk, nie dokładali od siebie po prostu co zarabiali to wydawali. Jedyne co to spłacili dług legii wobec iti z pieniędzy zarobionych w lm ale na takich warunkach kupili klub.

    • kolejorz242 pisze:

      nam się marzy lech walczący skutecznie o mistrzostwo, nie ma znaczenia czy to będzie rutkowski czy ktoś inny, ma Nas poważnie traktować, ma walczyć o mistrzostwo, nikt nie mówi że właściciel Lecha ma nie zarabiać na klubie, niech zarabia ale jakąś część zysku zainwestuje, rutkowski zapomniał że Lech to również my

  42. Bronks pisze:

    Dzisiaj wojewoda pokazał jaki jest twardziel, a za miesiąc pokaże jaka władza jest wspaniała i daruje kary. Niezły PR sobie robi. Inna sprawa to komisja ligi i PZPN ci to dopiero odwalają cyrk. Kolejorz walkower bo wbiegło na boisku 20 chłopa a w tym samym czasie na boisku Białymstoku wbiegło parę setek i cisza w eterze. To może nas oświecą mądrale z wa-wy kiedy kibole mogą a kiedy nie mogą wbiegać w trakcie meczu na boisko. I o jakich to ujemnych punktach pier…… te azjatyckie pismaki Czyżby z a takie samo przewinienie każdy klub był traktowany inaczej? Nie pamietam, żeby Piastowi odjęto punkty za mecz z Górnikiem

  43. Patryk21 pisze:

    Stary oprzytomniej! Gdyby nie protest, zarząd dalej by Nas dymal i robił transfery pokroju Termaliki. Teraz myślę, że dotrze do nich, że lepiej wydać kasę na transfery czy konkretnego dyrektora sportowego niż na kary po kolejnym bojkocie.

    • babol pisze:

      Faktycznie dotarło! Tomasz Cywka w Lechu! Tak to ten sam piłkarz, z którym Wisła nie chciała przedłużyć umowy i kibice mieli go dosyć.

      Ten transfer powinien być zablokowany, ale jest bezgotówkowy więc cisza i akceptujemy to bo w exelu się wszystko zgadza! W lecie będzie masa takich kwiatków bo przecież musimy odchorować brak wpływów do klubowej kasy z tytułu wpływów z dnia meczowego itd.

  44. Pawel68 pisze:

    Nie byłem zwolennikiem takiego rozwiázania sprawy jak wczoraj.Co to da-nic!Trzeba było zbojkotować następne mecze,karnety i wszystko na czym zarabiajá właściciele.A teraz nas wszyscy karają za kogo?Dlaczego policja nikogo nie aresztowała.Dlaczego jest odpowiedzialność zbiorowa!Dlaczego w Polsce nie można sobie poradzić z paroma zamaskowanymi bandytami?Chcieliśmy zmian-mamy…

  45. CzyWyMacieZgorem? pisze:

    Tak qurwa od razy Rutki się wycofają a klub zbankrutuje …. ha ha ha ha.
    Jak czytam takie pożal się Boże komentarze to mnie szlak trafia.

    1. Kto zrezygnuje i odda kurę znoszące złote jajka..? Podpowiedź od przyjaciela dla wolno czających- ile w ostatnich 2 latach Lech zarobił milionów euro ze sprzedaży zawodników?
    2. Nawet jak zamkną ten stadion na 8 meczy ile straci klub z dnia meczowego ?
    25 tysięcy frekwencja (zawyżona) razy średnio 50 zł za bilet bo są droższe tańsze. Daje nam wyniki 1 250 000 zł.
    Tak tylko 1, 25 miliona złotych za mecz.

    Po dzisiejszym kursie 4.28 złotego za euro dodaje nam 292 tysiące i 56 Euro za mecz.

    Drodzy kibice nawet za 8 meczy to w porywach stracą ok 2mln Euro. Przy założeniu że będzie non stop 25 tysia ludzi i średnia cena biletów dla wszystkich to jest 50 złotych bez wyjątku.

    Więc nie ma co pierdolić farmazonów. Strata finanoswa dla klubu nie jest ogromna – bardziej strata wizerunku Lecha dla sponsorów itd.

    Niech ruszą wreszcie chociaż 25% z tego co otrzymują za wychowanków w inwestycje i transfery do pierwszej drużyny.

    A my mamy już pierwsze wzmocnienie Cwyka ZA DARMO …

    • 1971 pisze:

      I bardzo dobrze napisane, przede wszystkim do tych co teraz płaczą co się wczoraj wydarzyło. Szkoda że żaden z tych płaczków nie pisze ile za Cywkę Lech zapłacił- z tym zapłacił oczywiście jest to żart. Pierd… gargamel z młodym rutkiem .

    • asdf pisze:

      Chyba na głowę upadłoś gościu. 2 miliony euro to jest ogromna strata dla Lecha Poznań. Na szczescie widzę że masz nierówno pod sufitem i grubo przesadziłes bo nie liczysz kosztów organizacji spotkań

    • Kemir pisze:

      Tiaa… a Stadion mają od miasta za free, gaz, wodę i prąd też za darmo :-), Oczywiście podatki też mają darowane 🙂
      Kura znosząca złote jaja? Jasne , najlepiej się liczy nie swoje pieniądze. I dziwne, że jakoś na te kury znoszące złote jaja ( kluby piłkarskie ) chętnych nie ma – wolą po stokroć inne biznesy: wiesz może dlaczego? To Ja ci powiem: Bo koszty utrzymania klubu piłkarskiego są ogromne ( zwłaszcza przy posiadaniu Akademii), a zyski małe i niepewne, chyba że jest w TOP 10 Europy. Lech ma budżet 100 mln PLN – czyli 1/4 wartości np. Neymara – to są te kuźwa złote jaja? Czy może zysk 20 mln Euro za transfery – niech do prywatnych kieszeni Rutkowskich wpłynęło cirka 10 % ( w co wątpię) – czyli około 8 mln złotych. czyli góra 2- 3 roczne pensje dyrektorów banku albo prezesów bogatych spółek: to są te złote jaja? Jaja to są Twoje wyliczenia. A tak nawiasem pisząc za te Twoje wyliczone 2 mln Euro , można by było nabyć dobrego piłkarza, ale cóż… lepiej zrobić gnój i liczyć złote jaja…

  46. MZac pisze:

    Gratulacje dla Kotła

  47. foxi85 pisze:

    Super , BRAWO , wojewoda przyczynił się do bojkotu rutków – może takie , niespotykane dotychczas tąpnięcie da męczyworom coś do myślenia – albo poważnie zaczniecie traktować ten klub , region i kibiców albo spierd…. cie budować potęgę na wzór klubów z Bundesligi w Niecieczy lub w co najwyżej Suwałkach. Wszystkie przydupasy rutków – nie martwcie się , Lech da sobie radę.

    • asdf pisze:

      To już zaszlo za daleko. Jakieś rozwiązania oprócz pustych haseł. Może mają kupić Lewandowskiego?

    • stowoda pisze:

      Rozumiem kandydujesz na Prezesa klubu. Rozbijasz świnkę i kupujesz WSZYSTKIM piłkarzykom oranżadę.

    • foxi85 pisze:

      stowoda, nie nie kandyduję, ale mam prawo wypowiedzieć swoją opinię , tak jak Ty i dziesiątki setki innych osób. Hipotetycznie gdybym kandydował, wypier… bym 3/4 drużyny (sabotażystów), może Ty byś poszedł z tymi psitami ogolonymi na łyso na piwko , orenżadę w nagrodę za wspaniały sezon… ja nie. asdf – rozwiązanie na początek – pisałem, jasna deklaracja: albo biorą się poważnie za prowadzenie klubu albo niech szukają gdzie indziej frajerów (proponuję małe miejscowości im mniejsze tym lepsze max. do 50 tys. mieszkańców, większe mogą ich przerosnąć), aby wciskać swoje banialuki o potędze.

  48. You pisze:

    glos- faktycznie to jest istotne, że gość nie pisze tu codziennie.

  49. andi pisze:

    Rutki dadzą sobie radę….ty się nie martw, zabawkę im nie odbierzesz…a tobie zabrano…masz się z czego cieszyć….brawo…brawo!!!!

  50. JRZ pisze:

    Co by nie mówić to kara z dupy i nieadekwatna. Zobaczcie sobie kary jakie dostała Legia za wjazd na sektor Jagiellonii czy Cracovia za derby i Piast za mecz z Górnikiem (ta sama sytuacja). Komisja Ligi pewnie również będzie chciała się popisać karą a prawda jest taka ze zestawiając wczorajsza akcje z dymami i burdami sprzed lat to wczoraj tak naprawdę nie wydarzyło się nic szczególnego.

  51. foxi85 pisze:

    Adekwatna czy nie , jakie kary poniosą lepkie cipki na błazenadę z przekroju paru poprzednich sezonów i tego obecnego? Wezmą dupy w troki i na urlop, a w następnym sezonie niech dostaną nie 48 godz. a 72 godz. wolnego po przegranym meczu. Jakie kardy dla zarządu , za zatrudnianie szrotu, robienia kibiców w ujaaa, robienia z Lecha pośmiewiska na całą słabą jak leszcz piłkarską Polskę. Miłościwie zarząd zgodził się na zmianę ustawienia drużyny nowemu trenerowi? Brawo są wspaniali – kasa się zgadza – dotychczas… Dla przydupasków rutów – kij wam w oko, wielbiciele dobrego napierania na tylną część ciała.

  52. arek z Dębca pisze:

    Wisi mi to prawdę mówiąc. Czy będą kary czy nie i tak sukcesów nie będzie. Walczymy o podium. Cel na następny sezon: obrona trzeciego miejsca. Będzie strasznie ciężko.

  53. wagon pisze:

    jest częściowe rozwiązanie sytuacji akcja Lech na Landach,

  54. JR (od 1991) pisze:

    Czyli bojkot tez jest nieok! Bo przecież każda złotówka i jej strata może rozsierdzic Rutkowski i odejda ze swoimi milionami. I nie będzie tych transferów za 1 i 2 mln euro i Lech nie zdobędzie jednego z tych licznych trofeów, o ktore tak skutecznie walczył do tej pory.

  55. Tomekk pisze:

    Super kara myślę że najbardziej by ucierpiały jakby zlikwidować Lecha Poznań. Ale bym się cieszyl.

    Jesteście porąbani. Kto poniesie straty? Rutkowski?

    Nie Rutkowski nie podniesie żadnych strat.

    Straty poniesie Lech Poznań

  56. kudi pisze:

    A wystarczyło by zarząd z każdego transferu 50 % a nie 2% przeznaczył na prawdziwe wzmocnienia (nie 200-400 tys juro )…. a drugą połowę na ich zabawkę czyli akademię. I założę się że dziś byśmy się cieszyli i mieli daleko w d…pie resztę drużyn z ekstraklasy…
    Dzięki chytrości teraz mają efekty swoich bilansów w słupkach i następnych rekordów w tabelkach.
    Zaznaczam nie popieram tego co się wydarzyło wczoraj mimo iż też miałem już serdecznie dość tej bylejakości.Wystarczyło nie kupować karnetów i nie uczestniczyć w kilku meczach i gwarant ze by zrozumieli że z wężem w kieszeni nic zdziałają.

  57. Pawelinho pisze:

    W sumie to spodziewałem się surowszej kary niż tylko te osiem meczów.

  58. foxi85 pisze:

    kudi , tak masz rację w tym co piszesz, ale namów wielbicieli miernoty do protestowania przeciwko niej, są tacy co są zauroczeni byciem wiecznie 3, 4 , lubią oglądać śmierdzący zad szmiry z wawy, uwielbiają być co roku upokarzani
    lubieją być pośmiewiskiem całej piłkarskiej Polski, no przecież w innym wypadku możemy być tylko tam gdzie obecnie Polonia, tam gdzie kluby z Łodzi…

  59. tom62 pisze:

    Kara jest za mała, żeby Rutka zabolało powinien być pusty stadion do końca roku. A tak na poważnie to wojewoda doje..ał karę zaporową żeby komisja ligi podeszła z litością. Potem minie trochę czasu wojewoda karę złagodzi a komisja drugi raz za to samo nie będzie mogła karać.
    Tak to widzę. A wypełniaczy łażących po galeriach i kebabach po nocach trzeba gonić w piz..u.

  60. Michał pisze:

    100 osób zrobiło zadymę ukarani wszyscy z kar zrobił byś transfery extra ale podniecenie się czy nikt nie widzi że sponsorów w poznaniu nie ma kiedyś piłka nożna ręczna kosz hokej na trawie a dzisiaj tylko rutkowscy jeszcze chcą bawić się w sponsora kluczyków chciała browar to Olimpię spowodowała a potem pomyślcie zanim tylko słowa nie zawiści piszecie poznania nikt nie lubi i teraz zrobią pokazówkę itd

    • foxi85 pisze:

      Może sponsorów nie ma , bo widzą tę mizerię w wprowadzeniu kluby. Kto by ze sponsorów chciałby być kojarzony z wiecznymi frajerami , które spierdzielą wszystko co da się tylko spierdzielić i jeszcze cioty się uśmiechają na ławce rezerwowych jak kibice „kur… mają dość”. Mają na celowniku nowy cel , skompromitować nasz z jakimiś ogórami z drugiego końca Europy lub Azji, znając ich determinację i konsekwencje cel osiągną. Dlatego sram na ich preeliminacje do Pucharów i płakać nie będę jak tych wypełniaczy koszulek, błaznów w tych preeliminacjach zabraknie.

  61. RobertLech!!! pisze:

    Ale sie tutaj nalazlo wynajetego szrotu od Rutka, nie da sie tego czytac.

  62. Ekstralijczyk pisze:

    Z czasem pewnie zmniejszy się kara do 3-5 meczów ligowych bez udziału publiczności albo jakimś cudem dojdzie do otwarcia stadionu tylko, że bez kotła.

    Co do meczów el.do LE to także mogą zmniejszyć do 1-2 bądź kara zostanie zawieszona.

  63. El Companero pisze:

    hehe oni zawsze przy pustych trybunach wygrywali… Jeszcze nam psikusa zrobią…

  64. Robi 66 pisze:

    100%racji Kemir, gwarancji na „dobrą zmianę” nie ma żadnej.
    Wszystkim, którzy choć trochę interesują się Lechem i choć troszkę mają go w sercu dziś chce się wyć z bólu i wstydu.
    Czas nas troszkę wyleczy, zejdzie ciśnienie i trzeba zapierdalać.
    Duże zmiany są potrzebne, nowy właściciel – Kto ???????????????
    Akademia funkcjonuje super, mam nadzieję, że sukcesy przejdą na tych dorosłych nie piłkarsko lecz ekonomicznie wykształconych !
    Przed nami i naszym Lechem trudny czas, mam nadzieję nie stracony.
    Hej Lech !!!

  65. andi pisze:

    Robi 66…rozumie ze przejmujesz klub!!!! I jesteś poważnym gościem, bo byś takich bzdur nie wypisywał!!!

  66. viper posen pisze:

    za zadymy odpowiedzielny jest zarzad klubu i kopacze….doprowadxili do takiej flustracji latami klamstw….musialo do tego dojsc….nowy prezes…trener i pilkarze…won gajosy…tralki..ijevtice…majewski.itd…won

  67. Majka pisze:

    Może ją mało wiem, może mało się tym interesuję, ale jeżeli i w stolicy byly burdy, jeżeli tam mecz bym przerwany na dużo dłużej, zniszczenia nawet w okolicy dachu, to jak to jest z karami?? Poznań w każdej postaci karany bardziej?? Dlaczego? Tylko bez wulgaryzmów proszę, jeśli oczywiście ktoś potrafi. Też jestem zadziwiona i chyba rozgoryczona..

  68. Tyrningada pisze:

    Miejsca Lecha w lidze od czasów Rutkowskich:

    2006/2007 – 6/16
    2007/2008 – 4/16
    2008/2009 – 3/16
    2009/2010 – 1/16
    2010/2011 – 5/16
    2011/2012 – 4/16
    2012/2013 – 2/16
    2013/2014 – 2/16
    2014/2015 – 1/16
    2015/2016 – 7/16
    2016/2017 – 3/16
    2017/2018 – 3/16

    Jest jednak zawsze górna tabela i walko o mistrza/podium. Przed fuzją też lubiłem chodzić na Lecha, ale problemy finansowe starego Lecha mogłyby w końcu uniemożliwić otrzymanie licencji w lidze, a to mogło oznaczać degradację i błąkanie się po niższych ligach jak wiele niegdyś wielkich klubów: Widzew, ŁKS, Polonia Warszawa, GKS Katowice, itd. Wiadomo nikt nie jest idealny i Klimczak oraz Rutkowski też tacy nie są, ale w porównaniu do na przykład Wojciechowskiego oraz Osucha są dużo lepsi. Polonia jest teraz w III lidze (4 poziom rozgrywek), a Zawisza gdzieś w A-klasie. Wolałbym, żeby Rutkowscy zostali w Lechu, teraz można mieć dużo pretensji do nich zgadzam się, ale jak kiedyś nadejdą gorsze czasy (mam nadzieję, że nigdy) to będziemy ich pozytywnie wspominać, te mistrzostwa i grę w pucharach.

    • RobertLech!!! pisze:

      Piekna laurke wystawiles swoim zleceniodawcom, powinni dodac Ci jakies bonusy – chapeau bas. Tylko niestety jestes do obalenia w minute z swoja teoria dobroci i wspanialosci obecnego zarzadu. Porownac potencjal kibicowski Zawiszy i Polonii Warszawa do Lecha Poznan – czyli klubu z najwyzsza frekwencja w Polsce, to strzal w kolano. ,, to będziemy ich pozytywnie wspominać, te mistrzostwa i grę w pucharach” – przezabawne. Mistrzostwa za kadencji Rutkowskich w glownej mierze sa zasluga glownie trenerow, ktorzy ze swoimi kadrami jakim dysponowali ukrecili wynik ponad stan. No wpierdole i kleski w pucharach beda wspominane zapewne wiekami, bo tych bylo wiecej niz sukcesow i byly druzgocace, nie wspominajac o wpierdolach w PP. Ty i twoi zleceniodawcy nie kumaja, ze kibice rzygaja juz minimalizmem i walka o podium, tymi samymi mialkimi haslami bez pokrycia. Ten klub i jego kibicow stac na wiecej, nie na gorna tabele i walke o 3 miejsce – Jaga nam uciekla. Przekaz to dalej i przestan wypisywac takie pierdoly, powinienes sie wstydzic.

  69. Mpz pisze:

    Widzę że dział PR Lecha zrobił pełną mobilizację …Umiecie kuźwa odwracać kota ogonem. Nikt kuźwa nie mówi że Rutkowscy mają sprzedać klub,wystarczy że zatrudnią ludzi którzy czują się emocjonalnie związani z Lechem i Wlkp ,czyli łopatologicznie ,MUSI powtarzam MUSI być nowy zarząd który da nowe otwarcie i ma JAJA! Tylko tyle i aż tyle !

    • Tyrningada pisze:

      Wczoraj słyszałem z Kotła – „Rutkowski! co? wypie***laj” więc nie wiem czy kibice chcą, żeby byli czy nie. Jeżeli pojawiłaby się lepsza opcja to ok, ale jakby zostawili Lecha na lodzie to będziemy mieli walkę o utrzymanie, brak pieniędzy na akademię itd.

  70. Tyrningada pisze:

    Przed fuzją też lubiłem chodzić na Lecha, ale problemy finansowe starego Lecha mogłyby w końcu uniemożliwić otrzymanie licencji w lidze, a to mogło oznaczać degradację i błąkanie się po niższych ligach jak wiele niegdyś wielkich klubów: Widzew, ŁKS, Polonia Warszawa, GKS Katowice, itd. Wiadomo nikt nie jest idealny i Klimczak oraz Rutkowski też tacy nie są, ale w porównaniu do na przykład Wojciechowskiego oraz Osucha są dużo lepsi. Polonia jest teraz w III lidze (4 poziom rozgrywek), a Zawisza gdzieś w A-klasie. Wolałbym, żeby Rutkowscy zostali w Lechu, teraz można mieć dużo pretensji do nich zgadzam się, ale jak kiedyś nadejdą gorsze czasy (mam nadzieję, że nigdy) to będziemy ich pozytywnie wspominać, te mistrzostwa i grę w pucharach oraz to, że jednak zawsze graliśmy o mistrza do ostatnich kolejek.

    • Poznaniak pisze:

      Żaden kibic Wielkiego Lecha nie wspomina i nie będzie wspominał tych minimalistów w Wronek.
      Ich bilans sukcesów do klęsk i upokorzeń jak i potencjału klubu jest porażający!!!
      Ja w przeciwieństwie do Ciebie wolał bym by klubem zarządzali ludzie którzy dążą do sukcesów Lecha i którzy zatrudniają kompetentnych ludzi we wszystkich obszarach w których są konieczne
      Wolał bym by klub zainwestował w doświadczonego dyrektora sportowego z sukcesami, zamiast wynajmować armię studentów i pijarowców do wypisywania propagandy w sieci.

  71. robson pisze:

    Hahahah. No na pewno będziemy mile wspominać Żalgiris, Stjarnan, Lecha XVI jesienią 2015, geniuszy trenerskich pokroju Bakero, Rumaka, Urbana i Bjelicy, kopaczy zwalniających Skorżę, finał PP 2017, wpierdole w PP (Szczecin, Stargard, Grudziądz, Legnica), rundę finałową 2018. No kurwa garść pięknych wspomnień.

    • Tyrningada pisze:

      @Robson te mecze, która napisałeś to wiadomo, ale te mecze z Austrią Wiedeń, Udinese, Bragą, City, Juve, Dnipro, Fiorentina, Deportivo, Salzburg to jednak przeszły do historii pozytywnie.

  72. alvaro9 pisze:

    Ja bym sie skupil bardziej na odpowiednio kompetentnych skautach anizeli zarzadzie. Kasztan kosztowal bodajze 650 tys euro, a nie pokazal totalnie nic, wiec jaki sens wydawac np 2 mln euro na kogos wytypowanego przez tych samych ludzi, wiec zapewne niewiele lepszego? Skoro takich graczy jak Dilaver czy Carlitos mozna bylo wylowic za darmo to lepiej zainwestowac w ludzi, ktorzy trafnie ocenia potencjal takich zawodnikow a nie aby wydac miliony na przereklamowanych zawodnikow. Zarzad swoje zrobil, szeroka kadra byla, nie ich wina, ze skauci wytypowali nieodpowiednich zawodnikow, zarzad ich co tydzien nie ogladal.

    • Grucha pisze:

      No właśnie. A kto jest szefem tych skautów? Piotruś więc powinien wyjechać razem z nimi.

  73. kk pisze:

    Są pierdolonymi minimalistami, bez ambicji mistrzowskich, i tyle w temacie. Bajki sprzedają kibicom, którzy oglądają jak zespół się kompromituje!

  74. Robert pisze:

    Odpowiedź jest taka, że . . .
    Rutkowski Senior jest OK, ale niech wypierdoli synalka. Krótko i na temat.

    • JRZ pisze:

      Przy wypierdalaniu rutka juniora weźcie pod uwagę ze rutek senior może mieć jeszcze drugiego synalka 🙂

  75. Michu73 pisze:

    Do tych wszystkich co się tak martwią o straszą „co będzie jak Rutkowski sprzeda klub” – LECH był jak Rutkowskiego jeszcze na świecie nie było, LECH osiągał największe sukcesy jak Rutkowskiego nie było w naszym Klubie, i LECH dalej będzie jak Rutkowski się zwinie. LECH to MY! LECH to Kibole! LECH to duma całej Wielkopolski! Jak Rutkowski tego nie rozumie to niech sie pakuje! Przekaz wczoraj był jasny. Teraz piłeczka po jego stronie. Czekamy.

  76. Robert pisze:

    JRZ ale zawsze jest nadzieja 🙂

  77. Adwokat pisze:

    Ale jeśli decyzja wojewody zostanie utrzymana, jeśli Djuce uda się poskładać zespół, jeśli jednych chwyci za ryj, a innym (młodym) da szansę i jeśli w trzeciej rundzie eliminacji LE trafimy np na Arsenal (nie wiem czy to możliwe) to będzie mi po prostu żal, że kupuję karnet dla siebie i dzieciaka przez kilka lat i nie będę mógł zobaczyć takiego spotkania jak z Juve czy MC, a jeśli przez pierwsze 5 meczów będziemy mieli szmatę u siebie to także będzie mi żal, że nie mogę pomóc Djuce

    • foxi85 pisze:

      Bez wyrzucenia 3/4 kiepów z 1 drużyny , to nikt nikogo za ryj nie chwyci , prędzej leppkie cipki zwolnią kolejnego trenera i Ivan wyleci z odciskiem buda na dupie. Pewnie wnioski po kolejnym, seryjnym już blamażu powinien wyciągnąć zarząd wraz z obecnym lub nowym sztabem szkoleniowym – niestety to jest obca praktyka dla sterników klubu , którzy lubią trzymać łapę nad poczynaniami trenera.

    • CzyWyMacieZgorem? pisze:

      Nie możliwe Arsenal już jest w grupie.

  78. MaPA pisze:

    No cóż,stało się.Zamknięto stadion i na to nic nie poradzimy.Natomiast wqrwia mnie ogólnopolski nacisk dziennikarzy na Komisję Ligi aby odebrać nam punkty i nawet wskazując niekiedy ile ich odjąć.Uważam że PZPN,ekstraklasa i Bóg wie kto jeszcze powinni ustalić w przepisach taryfikator kar za wykroczenia.Myślę że teraz panuje pełna dowolność w osądzaniu i karaniu.Niekiedy to samo przestępstwo boiskowe jest różnie rozpatrywane i stwarza to podejrzenia o stronniczości Komisji.

    • ketjow1978 pisze:

      Zważywszy na kary jakie dostał Piast za podobne przewinienie, a jakie dostajemy my, trudno nie przyznać Ci racji. Inna sprawa, że rok bez pucharów i spokojne przygotowanie się do ligi, mogłoby nam wyjść na dobre

  79. Dyżurny elektryk pisze:

    Dymienie na stadionie to absolutny skandal. Nie ma tego na żadnym innym stadionie w Europie Zachodniej. Wojewoda słusznie nałożył kary. Jeszcze Ekstraklasa odejmie punkty w nowym sezonie. Klub powinien wprowadzić wyłącznie karnety, bez pojedynczych wejściówek. Ceny karnetów w górę aby dokonać selekcji. Z 50 zakazów stadionowych to absulutna konieczniość. oiekawe czy Djuka jeszcze bedzie chciał być trenerem po takiej zadymie.Na mecze chodzę od pierwszego majstra za Łazarka.

    • Poznaniak pisze:

      W doopie byłeś i goowno widziałeś!
      Europa zachodnia – Niemcy – Rok 2018
      Puchar Niemiec, piro przed rozpoczęciem.
      Ostatnia kolejka Bundesligi, mecz HSV
      i wiele wiele innych…

  80. CzyWyMacieZgorem? pisze:

    Do Pieniaczy z uwielbieniem patrzących na zarząd.
    Już jest wyliczenie na wirtualnej że Lech straci 3 miliony zlotych za zamknięcie stadionu na 8 meczy.
    Czyli ok 700 tysięcy euro. Ja napisałem komentarz o 2 mln z mocno zawyżonymi danymi.
    700 tysięcy to jest mniej niż kasa ogarnięta za Teteha i trzynana w kasie.

    Albo nastąpi zmiana polityki i lepsze transfery albo nie wyjedziemy do pierwszej czwórki w następnym sezonie.

    Zrób sobie screen shot i przeczytaj ten komentarz za rok.

    Pisałem w styczniu było Jechanie na mnie.

    Pisałem we wrześniu 2017 było samo.

    Niektórych moich komentarzy redakcja nie publikowała.

    Nawet niektórzy za Was nie macie pojęcia jaki jest Syf w zarządzie Lecha.

  81. B_c00L pisze:

    Do Redakcji – jaki jest powod, ze nie dopusciliscie mojego ostatniego posta? Przez to, ze uzylem slowa kurwa (w jakiej odmianie juz nie pamietam) czy przez niepopularne na tej stronie opinie? Pytam tylko dlatego, ze jesli tak to wyglada, ze nie mozna sie swobodnie tytaj wypowiedziec tylko isc z pradem przekonan wiekszosci to przestane sie udzielac.

    Rozmawa/dyskusja ma sens tylko wtedy kiedy spotykasz sie z odmienna opinia. Lizanie sie po fiutach jest zabawne tylko przez chwile i (przynajmniej dla mnie) o wiele bardziej stymulujace jest zetkniecie sie z innym niz swoj punktem widzenia. No chyba, ze poszlismy juz tak daleko, ze kumatych nie mozna prowokowac nawet w internecie 🙂

  82. Anonim pisze:

    Mam nadzieje że Lech nie będzie musiał zapłacić kary tak jak w 2016 ponieważ Lech nie odpowiada za swoich kibiców.