Wypowiedzi trenerów po meczu:

Wypowiedzi obu trenerów, Jacka Zielińskiego i Jozefa Chovanca na pomeczowej konferencji prasowej po pierwszym, wyjazdowym spotkaniu III rundy kwalifikacyjnej do elitarnej Ligi Mistrzów w sezonie 2010/2011, AC Sparta Praga – KKS Lech Poznań 0:1 (0:0).

Jacek Zieliński (trener Lecha): – „Uważam, że w pierwszej połowie zagraliśmy poprawnie i wcale nie uważam, że zagraliśmy bojaźliwie. Przypominam, że to jest dwumecz i wszystko jest do odrobienia w rewanżu. Na pewno nie jest to jeszcze ten zespół, co grał na wiosnę, ale z meczu na mecz powinno być z naszą grą coraz lepiej. Kibice stworzyli dziś świetną atmosferę i szkoda, że nie osiągnęliśmy dla nich dobrego wyniku. W rewanżu postaramy się jednak o niespodziankę.”

Jozef Chovanec (trener Sparty): – „Na początku meczu przeważał Lech, a poznaniacy grali tak jak się spodziewaliśmy. W pierwszej połowie było trochę nerwowej gry, ale po przerwie nieco lepiej to wyglądało. W końcówce dopisało nam szczęście i zdobyliśmy zwycięską bramkę. Cieszę się z wygranej i dziękuje kibicom za dobry doping.”

Wkrótce na łamach serwisu KKSLECH.com także obszerna fotorelacja z dzisiejszego meczu Lecha Poznań. Zapraszamy!

Źródło: inf. własna
Fot: KKSLECH.com

komentarzy 28

  1. cez pisze:

    nie wiem panie trenerze, czy da sie sprawic niespodzianke tak defensywna taktyka i 33-letnim graczem w ataku ;/

  2. alessio pisze:

    za tydzien trzeba natychmiastowo siasc na sparte od poczatku tak jak z interem ale w odroznieniu od razu strzelic gola na poczatku meczu

  3. Franky pisze:

    cez – kazdy mniej naiwny kibic ze sie nie da! jak oni maja awansowac skoro nie umieja strzelic gola??? przeciez to jest nie normalne

  4. Gorio pisze:

    Wyniki Lecha sa na razie fatalne a troche winny temu wszystkiemu jest wlasnie Pan na zdjeciu bo znow DEFENSYWNA taktyka Lecha jak z Bruggia rok temu

  5. duch pisze:

    next time 3-0

  6. krejzol pisze:

    do gorio – wez sie odpie… od zieliny! to wina rutkow za ta porazke przez brak transferow i oszczedzanie kasy!! maja swoje

  7. 07 pisze:

    Zielinski jest dobrym trenerem na polská ligé. Na puchary najlepszy jest Franc!!! Powiem krótko – KONIEC ZARTÓW!!!! KIBICE SÁ WSCIEKLI I MAJÁ DO TEGO POWÓD! Do tej pory bronilem Zarzádu.Koniec. Jesli mecz rewanzowy zakonczy sie odpadnienciem z L.M. to naprawdé nie chce byc w skórze zarówno pilkarzy jak i trenerów i zarzádu….( ilez mozna ??? – najpierw zbagatelizowane porazki w sparingach czyli niby kubel zimnej wody, potem Inetr Baku i ostrzezenie – to ku..a co ma jeszcze sie wydarzyc , aby w koncu cos wygrali? )

  8. Xchalibór pisze:

    jesli odpadniemy z LM i awansujemy do LE, to ok, ja nie bede mial osobiscie zadnych pretensji

  9. scooby pisze:

    w Play Offach Ligi Europy czekaja nas 2x trudniejsi rywale niz w drodze do LM wiec o czym ty w ogole mowisz??

  10. Markodi pisze:

    ostatnio zielina mowil cos o karnych i byc moze je wykrakal bo mimo wszystko 1:0 w rewanzu to bardzo realistyczny wynik

  11. qbik12 pisze:

    Zgodzę się z alessio, tak defensywną taktyką Lech daleko nie zajedzie. Wichniarek jest może i dobry, ale już nie na tyle by grac jako jedyny napastnik w takim meczu. Brakowało właśnie kogoś z przodu kto wykończyłby te kilka dobrych akcji drużyny. Może w parze z jakims drugim napastnikiem byłoby lepiej ale to już problem trenera.
    Przyznam szczerze że i tak od początku nie byłem zadowolony z tego, jak prowadzi drużyne pan Zieliński. Wydaje mi się że musi coś natychmiast zmienić bo Lech zaczyna grać tak jak dawniej Wisła w pucharach, z każdym meczem nowego sezonu w pucharach coraz gorzej, a przecież to nasz Lech i tak być nie może. Nie chcę znowu słyszeć że otrzymaliśy kolejną lekcję futbolu od bardzo dobrego zespołu bo to nie jest prawda, Spartę można spokojnie przejści co pokazała I-sza połowa meczu. Oby się udało…..

  12. kbic pisze:

    absolutnie nie zgadzam się z tym że Wichniarek nie powinien grac sam z przodu, przeciez on w najlepszych latach swojej kariery grał jako jedyny wysunięty napastnik w dużynie nastawionej na obrone (Arminii) ,czekający tylko na podanie i wykończenie akcji, natomiast problemem jest to że nie miał mu kto podawać bo Stilic w meczu z takim rywalem i ze swoim podejściem i zaangażowaniem jest bezużyteczny , nie wiem dlaczego Zieliński uparcie na niego stawia i dlaczego go wypuścił w ogóle na drugą połowe… zamiast np zmienić go na Wilka i ten niech lata z lewej strony a Krivets przejdzie do środka,bo marnowanie tego chłopaka na skrzydle jest karygodne ….

  13. qbik12 pisze:

    Przyzman że faktycznie zapomniałem o Stilicu pisząc komentarz. Masz razcje, tak jak powiedzieli komentatorzy podczas meczu – zawiódł, nie był widoczny, co mogło mieć znaczący wpływ na grę Wichniarka. Nie oszukujmy się jednak, Arur na pewno nie jest złym zawodnikiem, ale najlepsze lata ma już za sobą.. Co do Krivetsa to też bym go wystawił za w środku, to mogłoby się udać.

  14. woo pisze:

    Ja dziękuję zarządowi wzmocnień. Faktem jest, że drużyna nie funkcjonuje jak należy i to jest wina trenera. Ale gdyby w składzie Lecha były te obiecane wzmocnienia (przygotowany napastnik, defensywny pomocnik i lewe skrzydło) to Sparcie wczoraj bramkę byśmy strzelili.
    Przecież to jest niepoważne, żeby w tak ważnym meczu musiał debiutować Drygas. Zagrał dobrze, ale nie oszukujmy się, gdy nam obecnie nie pociągnie.
    Teraz wychodzi nieudacznictwo i skąpstwo panów z Wronek. Won z Lecha!

  15. 07 pisze:

    Podzielam Wasze zdanie odnosnie Stilica. Macie racje, ale … i tutaj uwaga – mimo to bédzie promowany , bo jak go zima nie sprzedamy to w czerwcu odejdzie za free. ;(, chyba ze podpisze jak Manu nowy kontrakt z Lechem w co wátpie.
    Ps. Rozmowy w sprawie nowej umowy dla Manu maja sié rozpoczác ju teraz o czym mówil juz Pogo. Na Semirze bédá chcieli choc troché zarobic…

  16. zz pisze:

    szkoda ze porazka, 0-0 byloby lepsze, nawet po grze defensywnej, ale jakos polskie kluby nie potrafia ostatnio osiagac remisow w meczach z mocniejszymi rywalami

  17. FARXXX pisze:

    GDZIE TE WZMOCNIENIA ZAKUPY ZA PÓŁ MLN. EURO TO NIE WZMOCNIENIA!!!
    ZARZAD KPI SOBIE Z KIBICÓW!!! W WYWIADZIE W POLSACIE SPORT WŁASCICIEL MÓWIŁ ZE PODEJMIE RYZYKO DA NA TRANSFERY BO PRZY AWANSIE TO SIE ZWROCI I COO?? ZROBIŁ ?? GÓWNO!!! SKNERUS!!!

  18. Mały błąd:P pisze:

    Do adminów: kolo nawzwiska Zieliński powinno być trener lecha a nie sparty:P chociaz moglo to tak troche wczoraj wygladac;) hehe

  19. Pszczółka pisze:

    Redakcjo Jacek Zieliński nie jest trenerem Sparty poprawcie jak można.pozdro

  20. ŚredniKKS pisze:

    Do Redakcji! Jest mały błąd przy nazwisku Jacka Zielinskiego – Zielinski nie jest trenerem Sparty. Pozdrawiam.

  21. BeeGoss pisze:

    Czyli jeśli, nie daj Boże, przegramy u siebie ze Spartą. To trafiamy do IV rundy eliminacji LE?
    Jak przejdziemy dalej. To nawet jak odpadniemy w IV rundzie LM, to trafiamy do fazy grupowej LE? Zgadza się?

  22. ŚredniKKS pisze:

    Tak, zgadza się.

  23. BeeGoss – zgadza się. Na poprawienie humorów powiem, że jakiś kolo ma na testy dojechać (pomocnik). Nic jednak na chwilę obecną więcej nie wiem, dlatego proszę mnie nie męczyć pytaniami i snuć domysłów.

  24. ŚredniKKS pisze:

    Długi popraw te byki przy nazwiskach trenerów! Pozdro

  25. Ok, już poprawiłem

  26. wozin pisze:

    wierze w Lecha jeżeli inter baku odrobił jednobramkowa stratę to dlaczego Lech by nie miał tego odrobić wierze w Lecha jest Wielki :) a przypominam ze inter na wyjeździe odrobił stratę a Lech będzie grał u siebie według mnie Lech uratuje awans do 4 rundy w ostatnich minutach :)

  27. pedro pisze:

    a ja mam nadzieje że po 10min bedzie 1-1 w dwumeczu

  28. bocian pisze:

    1:0 W REWANŻU.W DOGRYWCE 00 I KARNE.BĘDZIE DORZE.