RB X-Fighters reklamuje się już w tv

Kibice Lecha Poznań którzy jeszcze do niedawna łudzili się, że po protestach Kolejorza uda się odwołać imprezę Red Bull X-Fighters, ostatecznie mogą nastawić się, że zawody motocrossowe w sobotę, 6 sierpnia jednak odbędą się zgodnie z planem.

Od poniedziałku, 20 czerwca trwa bowiem sprzedaż biletów na Red Bull X-Fighters, a organizatorzy tej imprezy zadbali już nawet o dobre reklamy, które od kilku dni możemy oglądać w telewizji. Tym samym zadowolone mogą być władze miasta Poznania mocno zabiegające o organizację tego turnieju po wycofaniu się Warszawy, w której wciąż niegotowy jest stadion Narodowy.

Władze stolicy Wielkopolski chcą przecież w możliwe jak najlepszy sposób promować Poznań oraz zbić na Red Bull X-Fighters jak największe pieniądze. Niestety to wszystko mocno dotknęło Lecha, który w nowym sezonie nie będzie grał w pucharach, a więc nie wypromuje Poznania w Europie oraz nie przyniesie takich zysków, jak w rozgrywkach Ligi Europy 2010/2011.

Ten fakt sprawił więc, że miasto nie wybrało tym razem klubu piłkarskiego, a motory na stadionie Miejskim, zatem Kolejorz do września będzie musiał rozgrywać swoje mecze na wyjazdach. Tymczasem niewiele całą tą sytuacją przejęła się firma, która w sobotę, 6 sierpnia zorganizuje na obiekcie przy ul. Bułgarskiej wspomniane wcześniej zawody motocrossowe.

Te jak na razie cieszą się jednak dużym zainteresowaniem, gdyż mimo dość wysokich cen biletów wahających od 119 do 199 zł, nie brakuje chętnych, aby obejrzeć w Poznaniu motocrossowe show. Ponadto organizator Red Bull X-Fighters 2011 przygotował nawet specjalne wejściówki dla vipów w cenie od 500 do 700 zł, a ten kto je kupi będzie mógł zasiąść w lożach między piętrami I i III trybuny.

Dodajmy również, że w tym roku odbyły się już łącznie trzy takie imprezy. Uczestników Red Bull X-Fighters 2011 gościły jak na razie Zjednoczone Emiraty Arabskie, Brazylia i wczoraj Włochy. 15 lipca kierowcy motorów zawitają natomiast do Hiszpanii, a w sobotę, 6 sierpnia przyjadą do Polski, by całą serię zakończyć turniejem w Australii dnia 17 września.

W tym roku, w turnieju bierze udział łącznie 20 kierowców, ale nie ma wśród nich żadnego Polaka. Na chwilę obecną liderem cyklu jest Nate Adams z USA (265 punktów), drugie miejsce zajmuje Norweg, Andre Villa (225 punktów), a na trzeciej pozycji plasuje się póki co Hiszpan, Danny Torres (145 oczek). Poniżej prezentujemy filmik z reklamówką imprezy Red Bull X-Fighters 2011 w Poznaniu, na którą można się natknąć oglądając tv.

Źródło: inf. własna
Autor: Arkadiusz Szymanowski
Fot: KKSLECH.com

20 komentarzy

  1. Nowy pisze:

    fajna impreza dobrze ze w poznaniu ale mogli ją zorganizowac pod koniec czerwca a nie w sierpniu

  2. Franky pisze:

    To bedzie ofiicjalny bojkot przez kibicow tej imprezy czy nie? bo cos slyszalem

  3. ... pisze:

    Super, że na miejskim stadionie nie tylko “nowa Barca” będzie grała…
    Jak czytam wypowiedzi nowego DyrSport. to nie mogę uwierzyć, że dopalacze zlikwidowali…

  4. mały pisze:

    nowa Barca bedzie czerpała z młodzieży której nie ma, plan oszczędnościowy wprowadzony przez rutka.W odrze wodzisław czy polonii bytom też mają iść tą drogą nie ma co jest z kogo brać przykład gdy zobaczą pustki na stadionie może pójdą po rozum do głowy choć wątpię na weszło jest ciekawy artykuł na ten temat

  5. angelo pisze:

    No to wreszcie gnida R. ma komplet błaznów równo pierdzących tak jak naczelna władza , król powiedział nie ma Lecha , od dziś jest Barcelona , szkoda tylko , że Freddie Mercury nie zaśpiewa na żywo na Naszym stadionie , nie mniej będzie ciekawie bo zaczynają się pojawiać coraz to ciemniejsze chmury i to nie ze względu na RB X-Fighters. Czy ktoś mi może bliżej określić kiedy skończy się ta błazenada jeszcze w Lechu.

  6. Janek Tomaszewski pisze:

    Podobno toczą się rozmowy aby Red Bull wykupiło nazwę stadionu!

  7. mały pisze:

    ciekawe z kim bo narazie nie ma operatora

  8. Janek Tomaszewski pisze:

    Czy ja napisałem z kim?Jakbym wiedział to zapewne,bym napisał!Czytaj ze zrozumieniem!

  9. mały pisze:

    więc prowadzą rozmowy z nikim ciekawe

  10. mike001 pisze:

    wie ktoś czy te zawody będą transmitowane w tv?

  11. darkoski pisze:

    a kto będzie się chciał kompromitować dając nazwie bublowi tysiąclecia??

  12. Adriero pisze:

    bedą transmitowane na orange sport info

  13. Sheep pisze:

    Bojkot ja tam ide na ta imprezę:)

  14. october rust pisze:

    trzeba byc totalnym debilem zeby uwazac weszlo za portal obiektywnie wypowiadajacy sie o Lechu srednio rozgarniety osobnik troszke orientujacy sie w sypatiach wie ze weszlo to portal legijny (a taka interia np obsadzona jest w wieskzosci przez wislakow) 99 % piszacych tam osobnikow to sypatycy legiuni ,warszawskie towarzystwo wzajemnej adoracji owszem ktos teraz moze odpowiedziec ?co ty facet pieprzysz legii tez dopier?? ? tak jak njabardziej ale jest dopier ?. i dopier ?. to tak jak ze stacja tusk vision network niby wszytko oki niby jestesmy profesjonalni ale wiadomo ze ten nasz moze liczyc na bardziej lagodne traktowanie tak wiec podsumowujac ogarnijcie sie piszacy tutaj i zacznijcie uzywac tego co macie w glowie bo stopien kretynizmu jest w waszych komentarzach porazajacy
    ps wiem ze to nie w tym miejscu powinno byc ale musialem dac upust emocjom

  15. Jacek R. pisze:

    i karnety kupowac!!!!!!!!

  16. abc pisze:

    nie ma czegoś takiego ja obiektywizm. jest tylko ewentualnie nie pisanie totalnej nieprawdy. tak długo jak istnieje autor to tak długo nie ma obiektywizmu.

  17. october rust pisze:

    do abc
    owszem masz sporo racji nie ma czegos takiego jak pelny obiektywizm piszacego bo zawsze jest to jakos przefiltrowane przez jego swiadomosc ale istnieje cos takiego jak intencja autora i chocby proba przedstawienia faktow w sposob obiektywny owa intencja przy pisaniu jest dosc wazna (daleko nie szukac np wypociny niejakiej zytnickiej ) jesli autor siada do kartki papieru lub klawiatury juz z pelnym zalozeniem gotowa tezą to nic sdobrego z tego nie bedzie

  18. do naiwnych pisze:

    ludzie czy wy slepi jestescie o co tu chodzi,przeciez czarno na bialym widac ze ktos chce sprzedac klub i dlatego nie wklada teraz kasy bo byc moz e za miesiac no gora listopad Lech zmieni wlasciciela no ale MARCELIN spolka bedzie operatorem stadionu i dalej bedzie trzepac kase ale juz od nowego wlasciciela.Uwierzcie mi ze w duzych miastach Polski w tym oczywiscie w Poznaniu idzie zarobic na pilce.jak np.macie sprzedac niedlugo swoje auto w ktorym jest do zrobienia np,wymiana oleju,albo rozrzad albo zaczyna rdza go lapać to pompujecie w niego kase czy dajecie ogloszenie w internecie i chcecie sie go pozbyc?logiczne prawda.Rutkowski juz sie pilka nacieszyl i ma dosyc.mistrza zdobyl,w pucharach Lech sie ladnie pokazal,mielismy naprawde fajna druzyne ale teraz wlasciciel albo sie znudzil albo ktos go przestraszyl ze albo kielbaski albo na kazdym meczu bedzie dym i nic itak nie zarobi bo mecze beda bez publicznosci.to tyle.

  19. rambo pisze:

    Interia za Wisła ? hahaha przeciez tam ma udzialy Filipiak ze sracovii zydowskiej

  20. do do naiwnych pisze:

    No i dobrze, że chce zarobić ja nie mam z tym żadnego problemu. Oznacza to że wlaściciel dąży to tego żeby klub funkcjonował jak najlepiej i miał jak najwyższą wartość. Mi z tym po drodze.