Zarząd Lecha zły na system biletowy

Wczoraj rano awarii uległ system, zatem kibice Kolejorza albo nie mogli nabywać karnetów i biletów, albo też mieli problemy, by zakupić wejściówkę, bądź wyrobić sobie kartę kibica. Rozczarowania system produkcji angielskiej nie kryje więc zarząd Lecha Poznań.

System źle działał od wczorajszego poranka i dopiero dziś popołudniu udało się go w pełni naprawić. Rozczarowania faktem awarii nie kryje zatem wiceprezes Lecha Poznań. – „Mieliśmy problem z systemem za którego płacimy zresztą olbrzymie pieniądze. Jest to najlepszy system angielskiej firmy, z którego korzystają wszystkie kluby w Premiership. Niestety czasami nie daje on rady.” – oznajmił Arkadiusz Kasprzak.

Tymczasem niemal rok temu kibice Kolejorza mieli podobny problem, gdyż ciężko było nabyć wejściówkę na choćby pojedynek Ligi Europy z Austriakami. – „Jest to troszeczkę inna sytuacja, bo teraz mamy jeszcze tą kartę kibica z wizerunkiem. Jest jednak różnica między obsługą obecnego systemu, a tego, który obowiązywał rok temu przy okazji spotkania z FC Salzburg.” – tłumaczy rzeczniczka prasowa poznańskiego Lecha.

Natomiast od godzin popołudniowych każdy kibic, który chce wyrobić kartę kibica, kupić karnet lub bilet, bez przeszkód może już to zrobić. – „System już działa, tak więc bez przeszkód jest prowadzona sprzedaż biletów, karnetów oraz proces wydawania kart kibica.” – poinformowała Joanna Dzios. Dodajmy również, że mimo ostatniej awarii, jutro frekwencja powinna być całkiem niezła.

Klub sprzedał bowiem ponad 9000 karnetów, a oficjalną liczbę poda dopiero na początku przyszłego tygodnia. Ponadto fani Kolejorza wykupili już kilka tysięcy wejściówek na mecz z krakowską Wisłą, zatem jutro można liczyć, że na Bułgarskiej pojawi się grubo ponad 20 tysięcy fanów Lecha Poznań.

Źródło: inf. własna
Autor: Arkadiusz Szymanowski
Fot: KKSLECH.com

24 komentarze

  1. woo pisze:

    No w tych okolicznościach ponad 20 tys będzie sukcesem. Mam nadzieję, że się nie mylicie.

  2. KKSLECH.com pisze:

    Jeszcze jedna informacja, której tu nie ma, a jest istotna i w osobnym artykule pojawi się jutro. Wyrobiono łącznie 30000 kart kibica.

  3. zibi pisze:

    Niech nie pieprzą głupot. Stałem 5 godzin po kartę kibica. Co chwilę system się zawieszał.Obsłużenie 4 osób trwało średnio ok.15 minut. W miejscu wydawania kart kibica jest 6 stanowisk, z czego 2-nieczynne. Na jednym z 4 pozostałych sprawdza się dane klientów a na 3 pozostałych w miarę możliwości wydawano karty. Raz szybciej raz wolniej. Teraz o tym pieprzeniu zarządu. Kibol taki jak ja, „wyrabia” sobie kartę kibica bo bez niej nie kupi biletu. Chce wydać kasę i dać zarobić zarządowi i co? Zarząd ma go głęboko gdzieś uruchamiając kilka stanowisk w ramach „wronieckich oszczędności”. Śmiech na pustej sali, Panowie z zarządu. Komu mydlicie oczy narzekając na system? Trzeba było kupić droższy i mniej zawodny, czytaj bardziej dopracowany i do tego więcej licencji na większą ilość komputerów terminali. Tego jednak po tych panach spodziewać się nie można bo kibol to dostarczyciel kasy a nie partner. Wstyd. Dajcie sobie spokój z tymi głodnymi kawałkami o wadliwości systemu. Mniej ciągnąć kasy z klubu a więcej inwestować panowie z Wronek! P.S. Ciekaw jestem działania systemu na kołowrotkach w dniu meczu.

  4. darkoski pisze:

    9000 karnetów i kilka tysięcy biletów w 4 dni to ja ciężko widzę te grubo ponad 20000 kibiców w ciszy i spokoju oglądających jutro mecz. Jak się przy sporym obciążeniu system sypnie w polskich warunkach informatycznych będzie śmiech na cała Polskę.

  5. Markodi pisze:

    Ty ogolnie wiele spraw ciezko widzisz.

  6. apre pisze:

    Kartę kibica ja osobiscie polecałbym wyrobic juz teraz, nawet jak nie kupuje sie karnetu, nigdy nie bylo sie na meczu i nie ma zamiaru a jest sie choc troche kibicem Kolejorza. Zawsze jak nastaje chec wybrania sie na mecz mozna bez przeszkod zakupic bilet a nie xzalatwiac tego na ostatnią chwilę.

  7. zibi pisze:

    apre. Problem nie leży w sprawie zakupu biletu, tylko wyrobieniu sobie karty kibica. Uruchomiono 15 kas przy których nie ma ludzi oraz 3 słownie trzy stanowiska do wydawania kart kibica. To nie jest poznańska organizacja.

  8. zibi pisze:

    Jeszcze jedno. Nie chcę nawet myśli dopuścić o „wadliwości systemu” na kołowrotkach. Już teraz mogę przewidzieć co będą mówić panowie z Wronek. Panowie dostajecie nowoczesny ( nie ładny) stadion prawie za free, to chyba czas na ukłon w stronę kiboli?

  9. Nowy pisze:

    mam pytanie z innej beczki . czy w necie bedzie mozna zobaczyc wlke adamek – kliczko?

    Edycja, godz. 21:06 – Będzie można na meczenazywo.tv

  10. Nowy pisze:

    oki dzięki

  11. darkoski pisze:

    @Markodi doping na stadionie widzę świetnie zorganizowany tak jak sprzedaż biletów, ilość wejść na stadion, wyrabianie kart kibica, dojazd na stadion czy murawę piękną, zieloną która po raz kolejny rośnie i kraj w budowie
    Życie jest piękne:)

  12. ArekCesar pisze:

    Ten system to już im się zawieszał ze 2 tygodnie temu, ciągle awarie, braki prądu, naprawy napraw. I oni liczą na pełen stadion. Kpina. Do tego wieczne remonty wokół stadionu, brak parkingów i jeszcze straszenie blokadą na koła. Za te blokady na koła to powinni rachunki przynosić do klubu.

  13. woo pisze:

    A co ma klub do braku parkingów i remontów dróg. Strzelcie sobie baranka jeden z drugim, bo rzygać się chce, jak się czyta takie brednie..

  14. Fan pisze:

    Problemu by nie bylo gdyby wiara porobila sobie karty kibica wczesniej. Teraz nagle wszyscy chcà isc na mecz.

  15. zenek pisze:

    Mam pytanie o kartę kibica. Wypełniłem formularz na stronie i co dalej? Przyjdzie pocztą, mam sam odebrać czy jak? Nic nie piszą na stronie… żenada.

  16. luis pisze:

    Zenek czy Ty dopiero do Poznania przyjechałeś????
    Kartę należy odebrać osobiście.

  17. wiaduktor pisze:

    @fan formularz jeszcze na wakacje wypełniłem ale jakoś strasznie nie po drodze mi było na Bułgarską :P Fakt jesteśmy narodem lubiącym na ostatnią chwilę załatwić swoje sprawy :)

    @luis tu akurat @zenek ma słuszne pytania. Konkretnej informacji, jasnej i klarownej na stronie Lecha nie ma. Trzeba się nieźle naszukać aby dowiedzieć się że karty kibica nie musisz mieć, wystarczy posiadać kartę identyfikacyjną, a jak ją wyrobić to już inna bajka. Ja w każdym bądź razie nie znalazłem tam jakiejkolwiek informacji na ten temat :/

  18. dziki pisze:

    jaki system taki zarząd:)

  19. LoK pisze:

    Wam to sie cwoki jakos nic nie udaje. Stadion, transfery, infrastruktura, system sprzedazy czy tez… koncowe wyniki.
    A moze po prostu jestescie banda polackich nieudacznikow i cwaniakow? (bo kazdy pijus to zlodziej!)

  20. ArekCesar pisze:

    Lok to nie my jesteśmy nieudacznikami, tylko właśnie takie jak ty nieroby się zabierają za organizację czegoś o czym nie mają pojęcia. Potem jest wszystko zbabrane i trzeba to poprawiać. Jeśli dodać do tego warszawkę, która ma w d… cały zachód Polski to potem tak jest.

  21. tomek27 pisze:

    Wiadomo system zenada,ale swoja droga karte mozna wyrobic chyba od lutego ,wiec nie co plakac jak sie 2 dni przed meczem ja wyrabia

  22. tomek27 pisze:

    Ktos pytal o walke Adamka,mozna ja bez przeszkod obejrzec na niekodowanym RTLu,jest na kazdej kablowce ,cyfrze i polsacie.

  23. tomek27 pisze:

    Teraz ja mam pyatnie,czy jak zamawialiscie bilet przez neta ,to ktos dostal potwierdznenie tego biletu,chodzi mi o jakis papierek,tak jak kiedys przesylali bilet do wydruku w pdf czy cos takiego?

  24. LoK pisze:

    @ArekCesar: to my sie znamy? Jaka miales ksywe w pierdlu?