PP: Lech – Polonia 0:1 + 52 zdjęcia

W pierwszym meczu ćwierćfinału Pucharu Polski, piłkarze poznańskiego Lecha przegrali u siebie z warszawską Polonią 0:1 (0:0). Jedyną i samobójczą bramkę w 54. minucie gry zdobył dziś obrońca Kolejorza, Manuel Arboleda.

52 zdjęcia z meczu:

> Fotorelacja z meczu PP: Lech Poznań – Polonia Warszawa 0:1 – Fot: Krzysztof Krause

Przedmeczowy raport NA ŻYWO:

14:30 – Witamy z Bułgarskiej! Na razie śnieg tylko lekko prószy, więc póki co bez przeszkód możemy prowadzić nasz raport!

14:31 – Murawa po meczu z Bragą wygląda średnio.

14:33 – Na stadionie jest na chwilę obecną około tysiąca kibiców. Mimo to, dziś na Bułgarską powinno zawitać około 20 tysięcy fanow.

14:33 – Prognozy synoptyków się nie sprawdziły. Jest pochmurno, coraz mcniej zaczyna padać śnieg.

14:39 – Za chwilę mały bonus dla Was…

14:42 – Na naszym kanale, Na Blipie pojawiło się zdjęcie murawy na kilkadziesiąt minut przed meczem.

14:46 – Kibiców powitał właśnie spiker.

14:50 – Na dachu zalega spora warstwa śniegu…

14:50 – Bramkarze Lecha są już na rozgrzewce…

14:51 – Dziś będzie bronił Kotorowski.

14:53 – Niebawem podamy pełny skład…

14:54 – Rozgrzewają się już też bramkarze gości.

14:56 – Na rozgrzewkę wyszli gracze Polonii.

14:59 – Są już także lechici powitani głośnym okrzykiem Kolejorz!

15:00 – W pierwszym składzie zagra m.in. Kiełb, Stilić, Arboleda.

15:05 – Po rozgrzewce udało nam się ułożyć poniższy skład.

15:07 – To jednak nie jest jeszcze oficjalne zestawienie.

15:11 – Oficjalny skład poniżej.

15:17 – Poniżej również oficjalny skład Polonii.

15:19 – W kadrze meczowej nie ma dziś Bandrowskiego, Wilka, Golli, Możdżenia, Wojtkowiaka, Djurdjevicia i Zapotoki.

15:21 – Kocioł na razie zapełniony w 75 procentach.

15:23 – Na murawie trwa występ dziewczyn z KG.

15:25 – Stadion powoli się zapełnia. Spora grupa kibiców na pewno dotrze już po pierwszym gwizdku…

15:28 – Kibice Kolejorza odśpiewali hymn.

15:30 – Najwięcej kibiców na II trybunie, słabo na III…

15:32 – Piłkarze jeszcze nie wyszli na murawę.

15:33 – Chcemy zwycięstwa! – krzyczą kibice Lecha.

15:34 – Na meczu są też fani Polonii.

15:36 – Mecz zacznie się z opóźnieniem. Dopiero teraz wyszli piłkarze.

15:37 – Lech w strojach w pasy, Polonia na czarno.

15:45 – W przerwie meczu kolejny bonus dla naszych użytkowników…

16:30 – Na Blipie pojawiło się kolejne zdjęcie prosto z Bułgarskiej!

Raport z wydarzeń na boisku (aktualizacja co kwadrans):

1 – 15 minuta

W pierwszym kwadransie mecz był bardzo wyrównany. Obie jedenastki grały niezwykle szybko, ale mimo to, brakowało groźnych sytuacji podbramkowych i przede wszystkim celnych strzałów na bramkę.

16 – 30 minuta

W kolejnych minutach meczu tempo gry nieco spadło, a gra toczyła się głównie w środkowej strefie boiska. Przy piłce trochę częściej utrzymywali się goście, lecz niewiele z tego wynikało.

31 – 45 minuta

W 31. minucie na czystą pozycję wyszedł Kikut. Gracz Lecha był faulowany, ale sędzia zawodów nakazał grać dalej. Do końca pierwszej połowie nadal atakował Lech i to często całą drużyną. W 43. minucie na uderzenie z dystansu zdecydował się Kiełb, ale jego uderzenie było niecelne. Ostatecznie w pierwszej połowie goli nie zobaczyliśmy.

46 – 60 minuta

Druga połowa rozpoczęła się podobnie co pierwsza. W 54. minucie niestety, niefortunnie wślizgiem we własnym polu karnym interweniował Arboleda, który wpakował piłkę do swojej bramki.

61 – 75 minuta

W przedostatnim kwadransie meczu Lech bił głową w mur, nie umiejąc zbytnio konstruować akcji ofensywnych. W dodatku z każdą minutą pogarszał się stan murawy, co jeszcze bardziej przeszkadzało lechitom.

76 – 90 minuta

W ostatnich minutach spotkania atakowali już tylko i wyłącznie lechici. Niestety poznaniakom ciężko było się przebić przez obronę Polonii i w ogóle oddać strzał.

KKS Lech Poznań – KSP Polonia Warszawa 0:1 (0:0)

Bramka: 54.Arboleda – sam.

Żółte kartki: Sobiech, Rachwał, Tosik, Trałka

Sędzia: Hubert Siejewicz (Białystok)

Widzów: 16000 (40 kibiców Polonii)

KKS Lech: Kotorowski – Wołąkiewicz (66.Mikołajczak), Bosacki, Arboleda, Henriquez – Murawski, Injać – Kikut (46.Krivets), Stilić (77.Kamiński), Kiełb – Rudnevs.

Rezerwowi: Burić, Mikołajczak, Ubiparip, Gancarczyk, Krivets, Kamiński, Ślusarski.

KSP Polonia: Przyrowski – Tosik, Jodłowiec, Sadlok, Cotra – Rachwał. Trałka – Mierzejewski (89.Gancarczyk), Smolarek (64.Adamović), Bruno – Sobiech (90.Gołębiewski).

Rezerwowi: Gliwa, Gancarczyk, Kokoszka, Gołębiewski, Brzyski, Wszołek, Adamović.

Trenerzy: Jose Maria Bakero Escudero – Theo Bos

Pogoda: -7°C, pochmurno

Źródło: inf. własna
Autor: Arkadiusz Szymanowski
Fot: KKSLECH.com

komentarzy 275

  1. Dymas89 napisał(a):

    Panowie co wy gadacie Pogorzelczyk mówił że skrzydłowego nie trzeba bo jest Mikołajczak.Ten tekst mnie wtedy rozwalił he.

  2. siara napisał(a):

    na łeb upadliscie? transfery to juz temat zamkniety w tym oknie mamy swietnych skrzydlowych Kielb,Wilk,Slusarz,Mikolajczak wiec to musi starczyc,a jak kasa nie bedzie sie zgadzac z braku pucharow na przyszly sezon,to przeciez mozna bedzie upchnac rudiego za pare mln,za stilica wyciagnac jeszcze troche,a i moze za liverpool jeszcze z milionek wpadnie

  3. siara napisał(a):

    moze mnie zaklniecie,ale marze by w czwartek przygoda z pucharami sie zakonczyla

  4. dziki napisał(a):

    Jezus maria nie spieprzył tylko jednego, przygotowania fizycznego, bo za to nie odpowiada…..niech na skrzydłach grają parol-mikołaczak i parol-wilk,ale nasz trener ustawi ich inaczej, inteligentnie, nowatorsko, parol-wilk, któremu prawa noga słuzy do podpierania oczywiście zagra na prawym skrzydle, a paraolimpyjczyk Mikołajczak, któemu lewa noga służy do podpierania oczywiście na lewy skrzydle…i do tego w ataku Kamiński z Arboledą, a przepraszam, tylko Kamiński, przecież ten wielki trener nie potrafi sam niczego wymyślić i tak samo jak wuefista stawia na to co drużynę nauczył Smuda…..

  5. dziki napisał(a):

    nie dość, że gramy bez skrzydłowych to jeszcze taktyką w której skrzydła odgrywają jedną z kluczowych ról, dla mnie to jest szczyt głupoty i nieprofesjonalizmu…

  6. jaro: napisał(a):

    tom masz rację !!! Barany już beczą, dotyczy to niestety dużej ilościi osób piszących na tym forum. Ale spokojnie wystarczy jedno spektakularne zwycięstwo i te same barany będą piały z zachwytu (do następnej porażki rzecz jasna). Pozdrawiam wszystkich normalnych.

  7. Mata26 napisał(a):

    Słuchaj mnie jaro nie barany tylko ludzie którzy płacą za bilety na Lecha przyjeżdżają nie jednokrotnie z dość daleka i widzą Lecha grającego piach i trenera który robi jakieś nie zrozumiałe zmiany bo nie powiesz mi chyba że Kamiński za Stilicia czy Mikołajczak za Wołąkiewicza to były świetne zmiany?.Ja nie chce zmiany trenera bo przygotowanie fizyczne jest dobre tylko niech ten człowiek się troche opamięta i przestanie robić jakieś eksperymenty i może przejdzie się do Pogo i mu wyjaśni że bez skrzydłowych to ciężko będzie wywalczyć awans do pucharów na koniec tego sezonu więc pomyśl trochę człowieku!

  8. dziki napisał(a):

    baranem nazywaj swoich kolegów, jak nie potrafisz w sposób normalny dyskutować to wypier…….zespół jest dobrze przygotowany nie za sprawą Jezusa tylko Villaroel’a bo to fachowiec z najwyższej półki i w przeciwieństwie do bakera jest ceniony jako trener (oczywiście przygotowania fizycznego) także w Hiszpanii….zobaczymy w czwartek jak będzie, tym razem nie będzie zganiania winy na śnieg i murawę….oba mecze w wykonaniu Lecha były słabe, z tym, że w tym meczu z Braga jakies tam przebłyski były no i dopisało szczęście i to, że Brazylijczycy i Portugalczycy nie potrafią grać na śniegu.

  9. kks napisał(a):

    I tu nie chodzi o konkretnie o wynik w meczu z Polonią bo mogło równie dobrze zakończyć się po taki samym błędzie piłkarza Polonii jeden zero dla nas ale o to co widzimy gołym okiemto jego błędy co wcześniej czy później przełoży sie na wyniki a powtarza się niezależnie od przeciwnika i wyniku. a eksperymenty Bakero było już widać w zeszłej rundzie w zasadzie jak tylko zaczął pracę. Obroni go tylko wynik czyli minimum awans do pucharów. Moim zdaniem było błedem jego zatrudnienie ale jak wypełni plan minimum i przejdzie Bragę to powiem że się myliłem chociaż to nie zmienia nic w kwestii że jego roszady tworzą chaos w grze bo to widać gołym okiem.

  10. siara napisał(a):

    no i z widzewem ostatni raz zagramy na tym klepisku,bo maja polozyc nowe rolki,a w maju wymiana podloza

  11. Nowy napisał(a):

    narazie nie ma co narzekac na bakero pomomo ze przegrali mecz z polonią jest jeszcze rewanż który nalezy wygrac . prawda jest taka ze LECH zawalił runde jesienną a wystarczyło wygrac z arką z zagłębiem oraz z polonią w i legią (przegrali wygrany mecz) i mozna by było olac PP i grac o mistrza bo pierwsza 3 była by napewno. bakero dobrze ze robi rotacje ale na najblizsze mecze powinna wyjsc optymalna 11 i walczyc ambitnie oraz skutecznie a nie jak to miało miejsce w niedziele

  12. Bumbum napisał(a):

    tom i jaro powiem wam waszym językiem prosto z waszej świątyni, czyli Kotla: nie podoba sie to wypierdalac na Malysza. My chcemy PROGRESU naszej drużyny. Ten klub wyglada ładnie i pięknie ale niestety tylko w opakowaniu. Według mnie Lech zrobił wielki krok do przodu w momencie zatrudnienia Smudy( nie oznacza to ze za nim tęsknię), kupnie Peszka, Lewego i Stilica. Od tego czasu drepczemy w miejscu, moze z jednym małym wyjątkiem jakim są starty w pucharach. Powiedz mi jaro i tom, ba wymien mi nazwisko jednego dobrego skrzydlowego w Lechu Poznan? Dupa. Możesz myśleć pól nocy i do niczego nie dojdziesz! Nikt nie narzeka na grę, ani przeciwko Bradze, ani przeciwko discoJWpolo! Na tej murawie nawet orliki mogą wygrać nawet z wielka Barcelona! Na tym forum poza kilkoma wyjątkami miedzy innymi tacy jak wy, ludzie piszą naprawdę mądre rzeczy, a wy jak Te barany powtarzacie to co uslyszycie w waszej świątyni! Nie podoba sie to wypad na forum WL, tylko tam pewnie tez nie zaistniejecie!
    Dlaczego nie ma operatora stadionu? Bo żaden chcący zarobić przedsiębiorca nie będzie płacił grubych milionów za stertę betonu, stali i płótna lotniczego!!! Wiesz jeden z drugim gdzie wasi kumple odpowiadający za oprawy trzymają swoje klamoty!? Gowno wiecie! Na stadione nie ma na to miejsca, bo albo wszystko stoi w wodzie, albo już zaczyna gnic!
    Bakero eksperymentować moze z paraolipijczykiem podczas sparingow, a nie w meczu gdzie ważą sie losy być, albo nie być w pucharach w przyszłym sezonie! Powtórzę raz jeszcze 600 tys euro centów powinno grać, a paraolimijczyk w pizdu do Poloni Bytom!
    Aha. Zauważyłem u Jakuba Wilka nowy tatuaz. Tym razem na karku. W zeszłym sezonie kreowal sie na Krystynke Ronaldo, a w tym sezonie chce być jak gladiator z MMA.

  13. Matizzo8 napisał(a):

    Ludzie o czym wy wogole mowicie trener to tylko 10% sukcesu druzyny reszta to zawodnicy bo oni sa druzyna i oni musza sie motywowac do zwyciestwa a bez odpowiedniego podejscia gowno sie osiagnie , trener dobrze przygotowal druzyne fizycznie co bylo jego glownym zadaniem(nawet gazety z portugali o tym pisali ze kondycyjnie wygladalismy dobrze)a co do mikiego do zagral dobrze na prawej obronie zreszta w sparigach tez tak gral, moze bez rewelacji w odbiorze ale kilkaa pojedynkow 1 na 1 wygral a raz prawie bramke jebnal z glowki sklad na polonie byl dobry tylko zawodnicy dali dupy zreszta polonia to dobry zespol a na takim boisku to ch*j a nie gra wiec poczekamy do czwarkju tam murawa bedzie jak dywan wiec zobaczymy:D

  14. jaro: napisał(a):

    Bumbum – całkowite pudło, w kwestii Kotła i WL. A tak przy okazji – to że piszesz obie te „nazwy” z dużej litery świadczy o pewnym szacunku dla adwersarza. Pozdrawiam.

  15. piter napisał(a):

    Nie pamiętam tak słabego sezonu LECHA !!

    RAZEM we wszystkich rozgrywkach jak do tej pory

    32 mecze 13 Z 7 R 12 P Br-Bs 37-28

  16. piglus napisał(a):

    A ile masz lat??10??

  17. Anonim napisał(a):

    Moim zdaniem Lech powinien wrócić do ustawieni 4-3-2-1
    Kotor- Panama, Bosy, Maniek, Kiki – Dima, Muraś, Krivets – Semir, Ryba – Rudi
    No bo po co nam szkrzydla które nie funkcjonują?
    Lepiej wykorzystać srodek pola…
    Mam też takie pytanie co Długi sądzisz o ostatnich meczach, bo ty zawsze wprowadzałeś nutke optymizmu.:)

  18. kks napisał(a):

    Moim zdaniem jeżeli nie uda się zakontraktować skrzydłowego z prawdziwego zdarzenia a na to nie ma co liczyć to chyba pozostaje zmienić taktykę ale to powinno nastąpić na zgrupowaniu a nie teraz. Chyba nie ma wyboru. Ewentualnie może liczyć że Kiełb będzie bardziej przebojowy i Krivec powróci na lewą stroną. Innych opcji które mogą okazać się skuteczne w dłuższej perspektywie nie widzę.

  19. El Companero napisał(a):

    beton i stal? A w Gdansku i Wrocławiu to stadionik będzie z plasteliny i g…? Opanujcie sie ludzie.

  20. kaj napisał(a):

    mozecie mowic co chcecie, ale w tym momencie przydalby nam sie mega szybki Joel na prawa strone…wszystko w temacie…smutne, ale prawdzwe….:/

  21. Bumbum napisał(a):

    Oczywiście, ze mam szacunek do WL i Kotla. Robią dużo dobrej roboty, ale nie zawsze idzie to w parze z tym co np chce ogół… Głośno krzyczeli chcemy trenera…, a dostali Bakera. Miałem nadzieje, ze jednak maja coś do powiedzenia w klubie. Do Bakero na początku nic nie miałem, ale stracił u mnie dużo w oczach poprzez zmiany i skład jaki wystawił w dwóch ostatnich meczach. Dla mnie mecz z Polonia i Braga będzie testem jego umiejętności bądź nieumiejetnosci „bycia dobrym trenerem”… Nie wyeliminowanie Bragi, odpadniecie z PP z discoJWpolo i niewygranie meczuu z Widzewem oznacza koniec sezonu dla nas. Musimy wygrać wszystkie trzy mecze i wtedy będziemy w gazie.

  22. Bumbum napisał(a):

    Tak el Companiero. Beton i stal. Nic wiecej… Ten stadion „żyje” tylko podczas meczu…Po jego zakończeniu pozostaje tylko bezuzyteczna bryła stali i betonu… Nie jest ani trochę funkcjonalny. Ok jest jeden a w zasadzie DWA punkty handlowe. Sklep i Kasy!!! Choć ten sklep bardzo kieepsko zaopatrzony, a poza tym coś im tam chyba z sufitu runelo ;). Wyobrazasz sobie ludzi na EURO stojących w kilemetrowej kolejce, żeby kupić zimna kelbase, pepsi i wydać ponad 20zl ;)? Zauwazyles jakieś dogodne miejsce, aby postawić porządny bar z miła obsługa ;)? Ni ma i nie będzie… Bo nie ma gdzie postawić… W zasadzie to nawet nasz stadion nie jest wiec nie ma co sie martwić ta sterta stali i betonu.

  23. Anonim napisał(a):

    4-3-2-1 to stare ustawienie Smudy, póki był Pan Peszko to działało chociaż jedno skrzydło, to odciążało Kriwca czy Semira i to lewe skrzydło też jako tako działało, obecnie nie ma Pana Peszki nie ma prawego skrzydła, nie ma w ogóle skrzydłowych..i wygląda to jak wyglada..ale jak kurr.. widzę wilka, mikołajczaka czy slusarza, albo wspaniałe roszady naszego mega szkoleniowca to normalnie mnie krew zalewa…trzeba było wziąść chociaż za śrubki tego Wróbla….po jaką cholerę był nam teraz Murawski??? ilu mamy def.pomocników : dima,bander,iwan,kriwiec,mozdżeń, wołąkiewicz i kamiński też moga tam grać…po co był nam teraz Murawski za tyle kasy?? na Kiełba nie liczyłem bo wiedziałem, że nie udxwignie presji, poza tym to inny typ piłkarza niz Pan Peszko, na skrzydle jest potrzebny mały szybki pener taki jak wróbel, albo ktoś juz sprawdzony przebojowy, trzeba było wydać ta kasę co poszła na Murasia na Grosika, wielcy kurr.. znawcy palant pogo i pijak kadziu, ”po co nam skrzydłowy jest tomek mikołajczak” kurr.. ludzie co oni widza w tym mikołajczaku, on sie niemógł przebic w polonii b.

  24. dziki napisał(a):

    sory nie podpisałem sie powyzej:)

  25. kks napisał(a):

    Primel mówi że bramkarze daliby radę i w obronie i ataku.Jeżeli tak to może jest coś na rzeczy i bedzie ich można wykorzystać na skrzydłach byłoby w sam raz Kasprzik na prawym a Buric na lewym. Przynajmniej byłoby śmiesznie.

  26. Bumbum napisał(a):

    Najbardziej podoba mi sie powiedzenie „mały pener” hehe. Moze do Rysia Peji zadzwonić? On by tam wszystkich powymiatal! W naszej karnej lidze na chwile obecna jest tylko jeden skrzydłowy i jest to Malecki. Był Grosik i oczywiście centus Peszko.

  27. kks napisał(a):

    Małecki nie dziękuje i nie dlatego że milicjant. Grosicki tak ale podbno nie chaciał a po drugie L na piersi i długi na mieście w Warszawie. Ale umiejetności posiadał.
    Nikt z polskeij ligi się nie nadaje żeby grać na srzydle w Lechu. Wszystko to śa teamty na co najwyżej jedną udaną rundę przy dobrej formie. W Poslce to są łamagi, które są w stanie zagrać dobrze co najwyżej kilka spotkań na dobrym poziomie ekstraklasy. Te wszykie Wróble Pawłowskie i inne..

  28. kks napisał(a):

    Trzeba szukać nie jednego a dwóch bo tylko te pozycje wymagają wzmocnienia. I do tego przewietrzyć szatnie z graczy obciążających budżet klubu. Mają pół roku na udowodnienie kto może ostać się na ławkę i nadawać na rezerwowego. Jak nie to out nie można kogoś ciągnąć za uszy przez pół życia.

  29. W(L)KP. napisał(a):

    kks. a co ty z tym L na piersi? Profesjonalista daje z siebie wszystko niezaleznie od klubu w ktorym gra. Sentymenty odchodza na bok. U was tez macie kibica Legii-Jacek Kiełb sie nazywa,jednak nie sadze zeby mecze z Legia odpuszczal,jest wrecz przeciwnie podwojnie sie na takie mobilizuje.

  30. dziki napisał(a):

    czytałem wywiad z Grosikiem, mówił, że były zapytania a nawet jakies rozmowy, ale trójka drombo z wronek sie bała go zatrudnić….co do Małego to on jest napastnikiem a nie skrzydłowym z reszta sam tak o sobie mówi…..i mimo wszystko uważam, że lepsi Pawłowski Wróbel czy Małkowski, niż nic. Nazywasz ich łamagami to jak nazwać Mikołajczaka, Wilka, czy Ślusarskiego?

  31. tomasz1973 napisał(a):

    No tak,teraz biadolenie „po co nam Murawski”,a jak ważyły się losy jego transferu,to 99% piszących na tym forum zaklinała zarząd,żeby aby nie spieprzył tego i jak najszybciej dogadał się z Murasiem.Co do Wróbla,to Dziki poczekaj może niech najpierw coś zagra,a potem napiszemy,czy szkoda,czy nie ,że go nie mamy.Skrzydłowy jest potrzebny i to nie ulega wątpliwość,wszyscy to wiemy i widzimy,no chyba po za zarządem…

  32. kks napisał(a):

    Grosicki ma L na piersi tak jak Małecki jest wiślakiem i oni w Lechu grać nie będą nie tylko dlatego że nie chcą ale nikt tu nie chce ich widzieć z tych co bardziej w tematach piłkarsko-kibicowskich są zakorzenieni. Co nie zmienia faktu że większość klasę sportową Grosickiego docenia w przeciwięństwie do Małeckiego i nie chodzi o jego charakter a wyłacznie umiejętności i niech się nazywa nawet obrońcą ale piłkarzem na miarę obecnego Lecha nie jest.

    A co do Kiełba to nie jest żadnym kibicem Legii. I to sobie wybij z głowy jakby tak było to by nie grał w Lechu tylko Wiśle i Legi są możliwe takie wynalazki jak Majdan i Kaczorowski dla takich tu nie ma miejsca. A Kiełb był ze regionu, środowiska, miasta, które kibicuje Legii i nawet kumple jak poszedł do Lecha to przestali dzwonić:)Sympatyzował jako młody chłopak czas przeszły i nic to nie ma wspólnego z kibicowaniem. Ale to nie znaczy że Legii kibicuje bo tak nie jest i nie naciągaj faktów W(L)KP tylko powiedz gdzie się ukrywasz:)

  33. Bumbum napisał(a):

    Proponuje na jakiś czas zostawić Slusarza. Dajcie mu tyle szansy co miał Gumozuj. Wilk jak już wcześniej wspomniałem do pani Prezes na Debiec, albo Na misto po nowy tatuaz. Osobiscie nic do niego nie mam, ale jak to sie mówi: wyżej chu…ja nie podskoczysz. On już osiągnął apogeum swoich umiejętności. Kielb jak na razie to ma duze ambicje i na tym koniec. A najlepszy jest paraolipijczyk Mikolajczak. Ostatnio jak go wpuszczono na boisko to nie wiedział w która stronę ma biec, a w zasadzie iść, bo on nawet biegać nie umie. Jezeli nominalnego napastnika wystawiamy na prawej obronie no to ktos ma tu chyba niezly burdel we lbie. Dla mnie osobiście, to żal… Ceuto…

  34. dziki napisał(a):

    kks to troche śmieszne co piszesz, że mały nie jest pikarzem na miarę Lecha, a Mikołajczak, Wilk, Ślusarski, Zapotoka to są piłkarze na miarę Lecha??:) 99% biadolilo żeby zarząd nie spierdolił i jak byłem wśród tych 99 % z tym że w perspektywie mielismy jeszcze całe okienko transferowe…widzisz nawet ja byłem naiwny i wierzyłem , że oprócz Murasia przyjdzie chociaż jeden skrzydłowy. Teraz juz wiem że taki nie przyjdzie i uważam, że transfer Rafałą był nam w tym momencie nie ptrzebny, trzeba było te pieniądze zainwestowac w 2 skrzydłowych….tomasz przypomnij sobie jak grał Pan Peszko w Płocku zanim do nas przyszedł…każdy potrzebuje czasu…i tacy Wróbel, Małkowski czy Pawłowski też….oni nie będą grali tak jak Pan Peszko od razu. Nie mają takiej możliwości w Bełchatowie, czy Lubinie…dopiero taki klub jak Lech, Legia czy Wisła pomoże im się rozwinąć i grac na takim poziomie jak wspomniany Pan Peszko…

  35. W(L)KP. napisał(a):

    gdzie sie ukrywam?:) nie musze sie ukrywac, juz kilka razy pisalem ze mieszkam na mazowszu a w wielkopolsce sie urodzilem i dorastalem, stad nick. Kazdy kto interesuje sie futbolem ma swoj ulubony klub, Kielb nie jest wyjatkiem. Zaraz powiesz ze to kibic Lecha;) nie nie, on dobrze wie ze nie powinien publicznie identyfikowac sie z zadnym polskim klubem bedac pilkarzem i to w dodatku pilkarzem polskiej ligi. gwizdy na trybunach napewno by mu nie pomagaly. zabaczysz jednak na czyje mecze bedzie chodzil po zakonczeniu kariery.:)

  36. kks napisał(a):

    Ale co to za argument że Mikołajczakii nie są na miarę Lecha. A gdzie Ja napisałem że są. proszę zacytować mój post gdzie jaki taci coś napisałem. mnie nie musisz w tej kwestii uświadamiać. Dlaczego nie Małecki bo do pięt nie dorasta umijętnościom piłkarskim takich piłkarzy jak Peszko, Stilic, Rudnevs, Maniek i kilku innych u nas grających, nie prezentuje tej klasy na swojej pozycji co ci zawodnicy. Jak ma to być piłkarz który ma zastąpić Peszkę to mi z Małeckim nie wyjeżdaj, który nie potrafi za wiele. Ani Mikołajczaka tutaj nie powinno być ani piłkarzy klasy Małeckiego. Jedyny który się nadawał z polskich grajków jezeli chodzi o umiejętnosci to Grosicki.

  37. kbic napisał(a):

    hehe na szczęscie nie byłem wśród tych 99% ,zarząd spieprzył to okno transferowe i taka jest prawda, naiwniacy będą mówić że dajmy czas,ale czasu nie ma, jeśli za tydzień nie wyeliminujemy Polonii to w przyszłym sezonie puchary bez Lecha i taka jest brutalna prawda, w naszej lidze bez dobrych szybkich zawodników na bokach nie będziemy wygrywać, poza tym brakuje nam walczaków w ofensywie takich jakim był Peszko, przez wielu tu beszcztany , ciekawi mnie gdzie są ci którzy mówili że odejście Sławka to żadne osłabienie bo mamy Kiełba

  38. Bumbum napisał(a):

    Pan peszko hehe. Wszyscy wiemy, ze deklaracje składane przez piłkarzy są o dupę rozbić. Ja w Lechu będę grał tak długo jak bedą tego chcieli, ale zapomniał dodać ten zlamas, ze jak ktos mu sypnie trochę wiecej talarow to pakuje manele i wio! Nikt nie miał by do niego żadnych pretensji gdyby postąpił jak Muras lub Lewy a zachował sie jak zwykły szczur! Pewnie nie jeden mi zaraz pojedzie, ale zyczylem mu kontuzji i sie doczekałem, poza tym liczę na spadek Koln do 2Bundesligi. Serce zostawial na boisku tak samo jak w żadnym meczu nogi nie odstawial( poza meczem w wszawie, gdzie chciał ustrzelic kibica w sektorze H1), ale jest zwykłym szczurem i tyle. Pol roku ni chu…ja by go nie zbawilo. Pozostaje wiec do Pana peszko wielki żal.

  39. kks napisał(a):

    To nie jest kibic Lecha i nikt od niego takiej deklaracji nie oczekuje, alej zakładając że tak jest jak piszesz to ja wam gratuluję takich kibiców którzy wam bramki będą ładować grając u największych wrogów. Ja sobie nie przypominam żeby Goliński który kibicuje Lechowi którego kusiła Legia i kilku innych chcieli grali u największego wroga. Właśnie z tego względu odmówili. Ja wam w takim razie gratukuje takich kibiców.
    Co nie zmienia faktu że on do takich się nie zalicza jak już wspominał o tym w przeciwięństwie do brata. Kiełb juz wielokrotnie na to pytanie odpowiadał. Nie jest żadnym waszym kibicem, w przeciwieństwie do Borubara, który jest bodajże z tego samego miasta i jego dobrym kolegą, Co mu z głowy wybijemy później:)

  40. kks napisał(a):

    Chyba się powtórzyłem:)

  41. tomasz1973 napisał(a):

    Dziki-Zgadzamy się w tym,że bez skrzydłowego ani rusz! i,że koniecznie musi pojawić się w Lechu-oby jak najszybciej,ale to nie argument,aby nie było u nas Murawskiego-on się jeszcze przyda i da nam wiele radości.Na razie rozegrał 1 mecz i tak naprawdę to się jeszcze nie obudził.Wróbel może to i kolejny Peszko ale to się dopiero okaże,ja bardziej żałuję tego Souglu z Portugali.Miejmy nadzieję że ktoś się ocknie,jeżeli nie i będziemy grać tym co mamy-to może być problem,szczególnie przy tym ustawieniu.Trzeba wykorzystać wówczas do maksimum nasze atuty,zmienić sposób gry,poprzestawiać,ale czy na to mamy jeszcze czas i czy Bakero ma o tym pojęcie.

  42. kbic napisał(a):

    Wróbel ma 28 czy nawet więcej lat i poza przebłyskami w Bełchatowie nic nie pokazywał, a jesienią nawet tracił miejsce w składzie na rzecz tego brazylijczyka który przyszedł z 3 czy 4 ligi, w tym oknie Lech już nikogo nie kupi, zamiast Murawskiego 30letniego piłkarza bez formy który będzie grzał ławe przy zdrowych innych piłkarzach trzeba było kupić dwóch skrzydłowych ,niestety działacze łudzili się że Ślusarski będzie robił zamieszanie na lewym a Kiełb rywalizujący z Mikołajczakiem na prawym skrzydle , przyszły rok bez pucharów dla Lecha

  43. kbic napisał(a):

    w tej chwili Lech wygląda kadrowo tak: Injac(Djurdjevic,Bandrowski) Krivets(Murawski,Możdżeń )- Kiełb(Mikołajczak) Stilic(brak zmiennika) Wilk(Ślusarski)-Rudnevs(Ubiparip) powiedz mi kim mamy straszyć w ofensywie?? kto ma napędzać nasze akcje z przodu?? ja nie widze takich piłkarzy, Ślusarski jest wolny i bez dryblingu, Wilk to cięzko powiedzieć jaki jest on ma problemy ze wszystkim, Kiełb jest szybki ale ma problem z dobrym podaniem , Mikołajczak bez komentarza, a jak gra Stilic każdy wie jak drużyna jest pod grą to i on do przodu,ale sam nie pociągnie ,więc nie ma za bardzo kim straszyć, dlatego ta runda będzie bardzo słaba w wykonaniu Lecha, na własnym stadionie będzie kopanina z racji boiska na wyjazdach z racji broniących się rywali i braku szybkości w rozgrywaniu akcji

  44. tomasz1973 napisał(a):

    kbic-mam te same obawy,ale na razie nad obawami górę biorą wiara i nadzieja,w końcu co nam pozostało.Najbliższe 3 mecze mogą zadecydować,jeżeli przejdziemy Bragę i Polonię,wygramy z Widzewem-to sądzę,że w ten zespół wstąpi nowa wiara i tego nawet Bakero swoimi zmianami nie spieprzy.Jeżeli przegramy i odpadniemy,szczególnie bolesna będzie porażka w PP,to do końca rundy będziemy oglądać niemoc Lecha i przypadkowe wyniki oraz..możemy drżeć o utrzymanie.O następnym sezonie nawet nie myślę,bo może nastąpić wielka „wyprz”

  45. kbic napisał(a):

    nadzieja jak to mówią matką głupich, ja wole patrzeć na realia, Bragę przejdziemy bo wydaje mi się że nawet jeśli przegramy w Portugali to wynikiem 1-2 i to na dam awans , natomiast w przejście Polonii nie wierze bo Ci poprawili gre w obronie ,a to przy wyniku 1-0 na wyjedzie może być klucz do awansu, nie wiem też jakie ustawienie zastosuje nasz trener i piłkarze też tego nie wiedzą co jest dobre w ligach zachodnich (rotacja itp) u nas się nie sprawdza, bo piłkarz w Polsce żeby być w formie musi grać a jak raz gra raz nie , raz ma jednego partnera obok siebie raz innego to głupieje i źle to wpływa na zespół, z Widzewem pewnie też wygramy bo tam nie ma kto bramek strzelać więc w najgorszym wypadku remis

  46. kbic napisał(a):

    to da nam awans*

  47. Bad boy napisał(a):

    CBA zajeło sie stadionem Miejskim w Poznaniu …Mam nadzieję ,że wreszcie dobierze się do dupy nieudacznikom z POSIRU I władzom Miasta ,życzę im żeby ich spotkała zasłużona kara za ten cały cyrk ze stadionem

  48. dziki napisał(a):

    nie bedę sie kłócił o malego bo jako że w Lechu nigdy nie zagra, mnie nie interesuje…a czy jest zawodnikiem za słabym na Lecha to zobaczymy na wiosnę porównamy jego osiągnięcia z osiągnięciami naszych wszystkich skrzydłowych razem wzietych…Wróbel miał tylko przebłyski w Bełchatowie, za słaby na Lecha?? zobaczymy już niedługo jakie przebłyski będą mieli nasi skrzydłowi….pożyjemy zobaczymy:)

  49. Bumbum napisał(a):

    Ostatnimi czasy jest ciągła nagonka na miasto Poznan i to co sie tam dzieje. Najpierw rzekome rozbicie i istna pokazowka na TV legla ze szturmu na mieszkania ludzi związanych z klubem, wczoraj na TV legla była akcja CBŚ na taksówkarzy dowozacych ludzi do burdeli, a teraz stadion. Z tym ostatnim jestem jaknajbardziej ZA! Pozamykac tych wszystkich zlodzieji i nieudaczników z grobelnym na czele! Przyjzec sie dokładnie przetargowi na projektanta i głównego wykonawcę! Trza było brać Niemcow do budowy stadionu! Trybuny by sie nie mijaly, beton by nie pekal, pomieszczeń by nie zalewalo. Daje sobie glowe uciąć ze nawet z trawa nie byłoby problemu, a tak dupa. Ci co sie mieli nachlapac już sie nachlapali, ale mam nadzieje ze CBŚ dobierze sie im do dupy wszystkim naraz i każdemu z osobna!

  50. Bumbum napisał(a):

    CBA miało być ;)

  51. tomasz1973 napisał(a):

    Nadzieja matka głupich,może masz racje,ale bycie kibicem nie raz,nie dwa opiera się tylko i wyłącznie na nadziei i to nie tylko jeśli idzie o nasz klub.A z Wróblem zgadzam się z Tobą w 100%.

  52. tom napisał(a):

    Podobno Kasprzik z Buricem mają zagrać na skrzydłach w Bradze…

  53. stefan napisał(a):

    Do wszystkich tych którzy piszą że zakup Murawskiego był bez sensu. Ciekawe co byście mówili gdyby jednak przeszedl do Polonii, pewnie w przerwie zimowej wywieźlibyście zarząd na taczkach. Co do braku skrzydłowego – do tej pory jakos rozumiałem oszczędna wizje budowy drużyny która przynosiła efekty (w przeciwieństwie do częstych wymian połowy składu w drużynach przeciwników) ale teraz uważam że zarząd sporo przesadził z minimalizmem. I niech nikt mi nie pisze że przyszli zawodnicy na wszystkie pozycje bo tak naprawdę przyszło paru rezerwowych a na pozycje która jako pierwsza wymagała wzmocnienia nikt.

  54. dziki napisał(a):

    nadzieja co prawda matką głupich, ale córką mądrości, jak ten ”Dyzma”-Bakero nie przekombinuje to przejdziemy Bragą nawet bez skrzydłowych…ale potem będzie juz baardzo ciężko, zarówno w LE jak i w ekstraklasie, bo PP niestety juz jest nie dla nas..

  55. tom napisał(a):

    Bumbum ktoś zrobił po główce i teraz się pisze głupoty!Nikt cię nie zmusza być kibolem Lecha! Ty jesteś nim pewnie od kilku lat a ja nim jestem od lat trzydziestu i pamiętam gorsze sezony i wpadki tak że proponuje szukaj klubu który nie drepcze ale stepuje lub zapierdala sprintem…

  56. Bumbum napisał(a):

    Tom już wczoraj jakoś sie mnie czepiales… Być moze rozczaruje Cie bardzo, ale mój staż kibica jest nieco dłuższy niż Twoj, a wiec swoją uwaga trafiles jak kula w płot…Co do szukania klubu proponuje abyś zajął sie tym sam osobiście nie naklaniajac do tego innych. Mniemajac po sposobie konstruowania swoich wpisów śmiem twierdzić, ze jesteś bardzo zakompleksionym mężczyzna w podeszłym wieku ;). A po glowce to robi mi co wieczór moja żona i jest całkiem przyjemnie.
    Zapraszam Cie do dyskusji jeśli potrafisz wytezyc swój trzydziestoletni umysł kibica Lecha Poznan!

  57. kks napisał(a):

    Nasi skrzydłowi nie będą mieli żadnych przebłysków to już wiemy:) tylko czy Wróbel i Małecki mogliby stanowić zawodników nadających nowe oblicze Lechowi godne występów na arenie międzynarodowej wątpię. A że są lepsi od naszych asów to też nie ulega wątpliwości.

  58. tom napisał(a):

    Przykro mi kolego ale nie mam czasu śleczec w kompie i pisać takich epopei jak Ty ale jeśli uważasz się za kibica Lecha to nie sraj w swoje gniazdo bo to nie ładnie tak robić. Ja nie muszę szukać innego klubu bo ten mi pasuje i kocham go nad życie czy będzie grał w LM czy 4 lidze czy trenerem będzie pan Bakero czy Guerrero….

  59. Bumbum napisał(a):

    I chwała Ci za to! Nie zarazaj tylko ludzi swoim debilizmem i mzonkami na temat jak bardzo jesteś przywiązany do tego klubu. Ty niestety pastuchu siedzisz przed kompem, a ja własnie wyjeżdżam do Porto.

  60. kks napisał(a):

    No i Jusko dolewa oliwy do ognia, który zaczyna parzyć w nogi Bakero:)

  61. kks napisał(a):

    Nie powinien tak gadać jeżeli co dopiero opuścił klub i człowieka dla którego był jego szefem. Nieładnie Panie Juskowiak mimo że ma Pan racje, ale Pan akurat powinien siedzieć cicho.

  62. kks napisał(a):

    Nie powinien tak gadać jeżeli co dopiero opuścił klub i człowieka który był jego szefem. Nieładnie Panie Juskowiak mimo że ma Pan racje, ale Pan akurat powinien siedzieć cicho.

  63. kbic napisał(a):

    dlaczego Juskowiak powinien siedzieć cicho?? akurat on jako osoba zwiazana z klubem, wie najlepiej co w trawie piszczy i powinien o tym mówić o ile powstrzymuje się od jakis osobistych spraw

  64. kks napisał(a):

    Raczej nie powinien się wypowiadać były piłkarz i pracownik o klubie w kilka tygodni po zakończeniu w nim pracy: nagle zacząl usterki stadionu dostrzegać aż mu się język nie zamykał w studio poprzedzającym mecz z Bragą, do tego ostre słowa krytyki że w poczynaniach Bakero brak logiki. To ja na piszę chętnie bym napisał o jego poczunaniach, braku pracowitości i kilku innych. Powinien wziąć na wstrzymanie, a nie w takim tonie się wypowiadać bo zachowuje się jak dziecko, której zabawke zabrano.Jak miał robotę to siedział cicho tylko stracił to zaczął mielić językiem gdyby go rozliczyć za pracę to też by za wesoło nie było.To ten Pan który ciągle w talent Mikołajczaka wierzy:)

  65. fox napisał(a):

    Co do tego czy Murawski jest potrzebny czy nie to ja Was wszystkich nie rozumiem.Oczywiście,że jest potrzebny i myślę,że niedługo się o tym przekonacie.Póki co zagrał dopiero jeden mecz i może nie błyszczał ale też nie zagrał tragicznie.Jeżeli chodzi o skrzydłowych to tutaj zarząd zawalił na całej linii.Było się jeszcze sprężyć i brać tego Sogou.Żaden Wróbel,ani Małkowski bo to mniej więcej to samo co Kiełb.Żyje już trochę na tym świecie i chyba do końca tego życia nie zrozumiem po co oni kupili Ślusarskiego.Tu i tam słyszę,że Ślusarski ma coś do udwodnienia przede wszystkim sobie.Najlepiej jakby to udowadniał gdzie indziej najlepiej we Warcie.Być może tam się sprawdził i było by to pewnie z pożytkiem także dla niego bo w Lechu się po prostu męczy.