Łukasz Trałka od jutra w Lechu Poznań

28-letni defensywny pomocnik, Łukasz Trałka zostanie jutro nowym zawodnikiem Kolejorza. Były piłkarz warszawskiej Polonii zastąpi w klubie 32-letniego Dimitrije Injacia, któremu niebawem kończy się umowa, a który do dziś nie zaakceptował warunków nowego kontraktu stawianych przez zarząd.

> Party Poker < 28-letni Łukasz Trałka trafi do Lecha Poznań na zasadzie transferu definitywnego za sumę około 400 tysięcy złotych. Trałka ma 186 cm wzrostu i waży 78 kg. Pochodzi z Rzeszowa, ale w Ekstraklasie zadebiutował w 2004 roku w koszulce szczecińskiej Pogoni. Później najnowszy nabytek Lecha Poznań reprezentował barwy Widzewa Łódź, KSZO Ostrowiec, ŁKS-u Łódź, Lechii Gdańsk, a od wiosny 2009 roku był graczem warszawskiej Polonii, gdzie ostatnio sprawował nawet funkcję kapitana "Czarnych Koszul". 28-latek ma na swoim koncie kilka występów w reprezentacji Polski oraz 154 spotkania w Ekstraklasie, w których zdobył łącznie 12 bramek. W minionych rozgrywkach Łukasz Trałka zobaczył dziewięć żółtych kartek. W Kolejorzu prawonożny zawodnik ma podnieść wolę walki na boisku. Źródło: inf. własna Fot: KKSLECH.com

75 komentarzy

  1. Pavvelinho pisze:

    W końcu pierwsza dobra informacja związana z transferami. Teraz priorytetem powinno być sprowadzenie napastnika (lub napastników) o podobnym potencjale do Rudnevs’a oraz dwóch szybkich i dobrych technicznie skrzydłowych oraz zaproponowanie nowego kontraktu Kikutowi.

  2. Kris155 pisze:

    To nie jest wzmocnienie. Solidny ligowiec i tyle.

  3. kbic pisze:

    Pavvelinho Rumak powiedział, że napastnik nie jest priorytetem bo jest Ubiparip i Ślusarz, więc dalej można marzyć. A Trałka to nie wiem do czego nam potrzebny, zwykły przeciętniak (a Rumak mówił, że woli mniej ale dobrych zawodników niż przeciętnych) w dodatku stary jak na piłkarza 28lat, więc już sie raczej nie rozwinie (a zarząd mówił, że pozyskamy max 25latków).

  4. LechSA pisze:

    no i dobrze..Muras i Trałka najlepszy srodkowy duet w lidze.. Trałka zaje gra w def..ma dobre podania tez.! tera kupic tego wegra dudu Makuszewskiego<3 i jeszcze z 1. i bedzie git.!:)

  5. mike001 pisze:

    Szału na pewno nie ma.. ale mimo wszystko uważam, że to dobre posunięcie. Szkoda, że żegnamy Dime bo to bardzo sympatyczny zawodnik, ale cóż taki życie piłkarza. Myślę, że Trałka nie będzie gorszy ;)

  6. LechSA pisze:

    i dobrze.. Z murasiem dobry duecik stworza .on potrafi grac w def !.. jeszcze kupic takiego Makuszewskiego dudu i tego wegra i bedzie git… i walczyc o Razaka!

  7. Bryndol pisze:

    Porażka jakaś, to żadne wzmocnienie, tymbardziej że defensywnych ci u nas dostatek, gdzie boczni obrońcy, gdzie napastnik? Eh rence opadywujom…

  8. 4o pisze:

    Czasem i taki ligowiec się przyda. Do tego jest młodszy od Injaca o kilka wiosen więc coś pogra, a Dima po roku mógłby już kończyć kariere…
    Nie uważam tego ani za wzmocnienie, ani za uzupełnienie. To coś po środku.

  9. kks janek pisze:

    No to pozwala wierzyć, że w tym roku doczekamy się porządnych transferów :D

  10. BeeGoss pisze:

    Nie dogodzisz… Lech tanio kupuje solidnego zawodnika co zwiększa rywalizacje w drużynie, a każdy oczekuje, że Lech sprowadzi dwudziestu piłkarzy na każdą pozycje… trwają rozmowy, poszukiwania nowych, więc po co to narzekanie…

  11. Kris155 pisze:

    BeeGoss: Jeśli oprócz Trałki Lech kupi np. Dudu, jakiegoś dobrego skrzydłowego i klasowego napadziora to wtedy uznam transfery za udane. A na razie wygląda to tak, że kupujemy gracza na pozycję, gdzie mamy kłopot bogactwa.

  12. czuk20 pisze:

    Trałka jest spoko, jak za Dime. Ile ludzi juz mowilo Dima won? Redakcja tez wielokrotnie to powtarzała. Martwi mnie troche brak jakichkolwiek plotek transferowych na temat nowego napadziora.. ale mam cicha nadzieje, ze to zabieg celowy ;) Poza tym lech ma na tyle dobry sklad, ze nie trzeba trzaskac nie wiadomo ilu zawodnikow – jakby wrocil Kiełb i Wilk to sa dobrzy zmiennicy za Toneva/Mozdzenia, Ubi + nowy napastnik i bedzie dobrze! Oczywiscie pod warunkiem zostania Kikiego albo jakiegos innego prawego obroncy za niego. Wg. mnie potrzebny jest tylko jeden dobry transfer – NAPASTNIK.

  13. Uder'zo pisze:

    Jak za Dimę to rozsądne, chociaż Injać to taki swojak, że szkoda go. Dima zasługuje na szacunek mimo słabej ostatnio formy.

  14. BeeGoss pisze:

    Kris155: Pewnie, że ja też tak to rozpatruję. Lewa obrona, prawa (zależy od Kikiego), skrzydłowy, napadzior i jesteśmy w niebie. Ważne, że Muraś będzie miał solidnego parntera w środku pola ;)

  15. Tifos pisze:

    Redakcjo- ja znowu nie w temacie, ale tu największa szansa, że zobaczycie ;) Po zmianie tła „zamaskował się” link do przesunięcia na stronę ze starszymi newsami. Ja już tu trochę jestem i pamiętam gdzie on może być, ale nowi mogą go szukać :)

  16. KKSLECH.com pisze:

    Jest na stronie głównej pod newsami bliżej lewej strony. Niedługo zmienimy jego kolor. Co do tematu newsa to więcej na ten temat jutro popołudniu.

  17. KKS pisze:

    OK, jest i tyle w temacie! Zero emocji. Zwykła wymiana Incjac-Trałka. Wciąż czekamy na prawdziwe wzmocnienia w ofensywie…

  18. wielkikks pisze:

    „OK, jest i tyle w temacie! Zero emocji. Zwykła wymiana Incjac-Trałka. Wciąż czekamy na prawdziwe wzmocnienia w ofensywie…” – Nic dodać nic ująć.

    Zamiana piłkarzy podobnej klasy. Z tym że Tralka potrafi troche lepiej kopacz do przodu z kolei Injac potrafi dobrze uderzyć z dystansu i zdobyć bramkę czego o Trałce powiedzieć nie można. Jeden i drugi ligowy kopacz.

  19. Pyra pisze:

    zgadzam sie z opiniami, ze Tralka to dobry pilkarz za Injaca. Dima juz ma 32 lata, ostatni sezon slabszy, latka leca… Swiezosci, szybkosci i zwinnosci juz nie odzyska, tak sie dzieje z wiekiem to normalne, ale my jesli chcemy miec mocny sklad nie mozemy patrzec na sentymenty. Dima juz jest za slaby na WIELKIEGO LECHA. Tralka jest lepszym pilkarzem, przynajmniej w ostatnim sezonie tak bylo.

  20. wielkikks pisze:

    „Jak za Dimę to rozsądne, chociaż Injać to taki swojak, że szkoda go. Dima zasługuje na szacunek mimo słabej ostatnio formy.”

    I miejmy nadzieję że chłopaka godnie pożebnają jak pozostałych, jezeli w klubie się nie ostanie.

  21. ArekCesar pisze:

    Jako gracz drużyny przeciwnej Lechowi stwarzał nam spore kłopoty. Myślę, że to dobry ruch i wreszcie ktoś rosły do wrzutek w pole karne i stałe fragmenty.

  22. miodek pisze:

    Taaaaa, a Bandra wywalili bo „zabierał miejsce młodym” :/

  23. jonh pisze:

    no i mamy wzmocnienie o którym mówił pewnie rumak jeszcze jeden podobny transfer i koniec.trałka:-)

  24. Bartix pisze:

    Redakcjo , kiedy możemy spodziewać się prezentacji i konferencji z Trałką ?

  25. El Companero pisze:

    Trałka posiada to czego nie ma wielu młodych zawodników a wiec chęci do gry i wielką pracowitość. Tym na pewno zyska sympatie kibiców. Jestem zadowolony z tego transferu choć chiałbym jeszcze 3-4 zawodnikow. A wydaje się że przyjdzie jeden, góra dwóch.

  26. KKSLECH.com pisze:

    Bartix – Pisaliśmy już wyżej, że popołudniu zapraszamy.

  27. kbic pisze:

    To samo posiadał Bandrowski plus umiejętności, w tej rundzie Bandrowski o klase lepszy od Trałki, to samo Pazdan (który może też zagrać w obronie), w samej Polonii częsciej był chwalony Piątek, więc dla mnie transfer przecietniaka, ale cóż Brume, Tschibambe, Golika czy Handzica też chwalono jak przychodzili

  28. kris00 pisze:

    ale samą młodzieżą grać nie możemy doświadczenie też jest potrzebne pacany to jak dla mnie dobry transfer

  29. Bartix pisze:

    Ale zdążę na konferencje jak kończę lekcje o 13:30 ?

  30. R. pisze:

    „A wydaje się że przyjdzie jeden, góra dwóch.”

    skąd te wnioski?

    przestańcie narzekać, ja transferu nie oceniam dopóki Łukasza nie zobaczę na boisku. Powodzenia w Lechu!

  31. woo pisze:

    Transfer na plus, pod warunkiem, że za Injaca i nie jest to jedno z tych zapowiadanych 2-3 wzmocnień. Skoro odchodzi Injac, to Trałkę należy traktować jako uzupełnienie (choć na plus).

    Teraz czekamy na transfery, które wzmocnią drużynę na tych 2-3 pozycjach.

  32. Maniek pisze:

    ja słyszałem ze wszołka chcieli sprowadzic… no cóż jes 100 razy lepszy od trałki

  33. ss pisze:

    kosztuje 100 Euro to prwanie nic ale wolał bym bandra

  34. re pisze:

    Trałka to naprawde dobry solidny piłkarz i myślę że napewno nam się przyda. Para Muraś i Trałka naprwde może być imponująca.

  35. Przem1259 pisze:

    A co redakcja myśli o tym transferze? Przyda nam się Trałka czy jest nie potrzebny?

  36. luis pisze:

    a ja bym bardziej niż o Trałce chciał podziękować Dimie za ten długi okres w Lechu. Dał Nam wiele radości. Powodzenia w nowym klubie Dima.

  37. Robee77 pisze:

    Zgadzam się z przedmówcami TRAŁKA – INJACZ = +

  38. MaPA pisze:

    Pomoc w Lechu jest najbardziej „zaludniona”.W pomocy oczekiwałbym kogoś na miarę Stilića z początkowego okresu,który potrafi uruchomić napastnika.Natomiast nie ma obrony.Jak Kikut odejdzie to mamy kłopot.Na prawej nie ma nikogo.Mam wrażenie że Arboleda się skończył i zostali tylko Henriqez,Kamiński i Wołąkiewicz.Tutaj należy szukać wzmocnień.

  39. luis pisze:

    wg Rumaka mamy prawego obrońcę – Możdżeń lub Wołąkiewicz.
    Trzeba robić zakłady ile karnych i kartek zbierze Możdżu.

  40. KubaCMG pisze:

    skoro Hubert ma grac na prawej to musi byc cos na rzeczy z środkowym obrońcom, może Ukah?

  41. luis pisze:

    zawsze może grać – Manuel „L4” Arboleda

  42. MaPA pisze:

    A może Trałka na stopera?

  43. kiki pisze:

    pobyt Murasia na Euro to bedzie ponad 100tys euro dla klubu, a jak jeszcze w kadrze zostanie Wojtkowiak i Kamiński, to mamy 300tyś euro min. A jak Polska wyjdzie z grupy to jeszcze wiecej…

  44. ss pisze:

    luis a przyjdzie ktos na obrone

  45. Anonim pisze:

    A pamiętacie Rodionowa z BATE? Dzisiaj znowu walnął 2 bramy, ale na niego to pewnie nas już nie stać.

  46. ArekCesar pisze:

    To był mój wpis.

  47. lukasz pisze:

    ej chłopaki ten Dudu na lewa stronę byłby świetny nie dosć, ze nieżle gra na obronie to jeszcze super wykonuje stąłe fragmenty. W ostatnich 2 sezonach naszej ligi zaliczył 17 asyst, co jak na obrońce jest wynikiem bardzo dobrym.

  48. lopez pisze:

    Injac ten sezon miał kiepski, lepszy już nie będzie, potrzebna jest świeża krew, ktoś kto chciałby coś osiągnąć w piłce, a Trałka mimo niezłych umiejętności na razie nie osiągnął nic, teraz mimo 28 lat na karku ma szanse wskoczyć na wyższy poziom, a cena 100 tys. euro naprawdę nie jest kosmiczna za takiego grajka, także cieszy mnie taki ruch. Dzięki Dima za lata spędzone w Lechu, zawsze tu będziesz mile widziany!

  49. Mouze pisze:

    Dudu to moim zdaniem najlepszy lewy obrońca w ekstraklasie i mam na dzieje ze zainteresowanie Lecha jego osoba to nie tylko plotki,tym bardziej ze Lech nic by nie musiał za niego płacić.

  50. 07 pisze:

    400.000 zl. Tyle za tak doswiadczonego zawodnika to naprawde niewiele. Transfer in plus, bo Tralka poza solidnym defensywnym pomocnikiem jest gosciem który dogra dobrá pilké do napastnika i wláczy sié do akcji ofensywnych jesli trzeba, a Iniac przez te 5 lat tego nie potrafil zrobic.

  51. bart pisze:

    O której jest konferencja?

  52. Dawid pisze:

    Dudu by się przydał… dobry piłkarz i nie trzeba za niego płacić… problemem jest tylko Arboleda i jego kontrakt… z całym szacunkiem dla Mańka ale w tej chwili nie ma szans wskoczyć do podstawowego składu… Kamiński i Wołąkiewicz są zdecydowanie lepsi…

  53. Michu pisze:

    Jakos po poludniu.

  54. SEMIR pisze:

    Sadlok do wziecia z polonii za niecaly milion złoty. O Canim pomarzyc mozemy bo trzeba wylozyc okolo 500tys euro. Dwaliszwili to kwota okolo 2.5 mln złoty. Ale Sadlok, za jakies 200tys euro wydaje mi sie ze to nie jest zly transfer.

  55. arek pisze:

    Bylo juz jakies 2 tygodnie wiadomo, ze Lukasz do nas trafi. Dobrze, ze Polak, no i ponoc niekonfliktowy jest, moze byc dobrym duchem zespolu a to tez bardzo wazne jest. Powodzenia i dlugiej gry w Lechu!

  56. ole pisze:

    Nie przekonuje mnie Trałka, Bander jest o klase lepszy i był na wyciągnięcie ręki…

  57. ltom pisze:

    Sadlok jest cienki jak dupa węża to już lepiej dać pograć wychowankom. Trałka Dudu ten madziar no i chciałbym Makuszewskiego Z jAGI i Wożniaka z Lubina któremu za rok sie kończy kontrakt!

  58. Michu pisze:

    O 15 jest konferencja.

  59. tomason9 pisze:

    Brać Jodłowca przydał by się wysoki defensor była by w końcu prawdziwa rywalizacja na obronie

  60. tomek27 pisze:

    JW za Jodlowca chce ponad 1mln €,wiec odpada

  61. lukasz pisze:

    środek obrony jest ok, przedłuzyć z Kikutem podpisać z Dudu i obrona była by bardzo dobra, teraz trzeba myśleć o ofensywie, przynajmniej 3 graczy, napastnik,skrzydłowy i rozgrywajacy.

  62. hubson1986 pisze:

    a ja mam takie pytanie?? jest taka możliwosc,że Stilic zostanie na kolejny sezon u nas jesli nikt nie zdecyduje sie na jego transfer ze wzgledu na liczbe zawieszonych meczy ktora takze obowiazuje w innych ligach europejskich??

  63. KubaCMG pisze:

    Czy bedzie jakas relacja video z konferencji?

  64. kks koło pisze:

    a Celeban? za darmo jest ze Slaska

  65. Michu pisze:

    relacje moze przeprowadzi, ten horyzont.

  66. tomek27 pisze:

    Celeban ma propozycje z Niemiec i Legii ,Slask tez chce z nim przedluzyc ,wiec Lech ma marne szanse wygrac wyscig o niego.

  67. Michu pisze:

    Legia juz sie wycofała, a Lech wcale nie jest zainteresowany Celebanem.

  68. tomek27 pisze:

    Tak jak ktos wyzej napisal ,potrzebne wzomcneinia w ofensywie ,odszedl Stilic i Rudniev ,Mozdzen jest przymierzany do obrony ,wiec wychodzi na to ,ze brakuje nam 3 ofensywnych graczy ,a trzeba zaznaczyc ,ze jak Bog da,to na jesien gramy az o 14 meczy wiecej niz rok temu ( el i LE ). A jzu teraz byly mecze ,ze przegrywamy ,a na lawce ofensywnych zawodnikow …jeden…Wolski.

  69. 4o pisze:

    Dlaczego Lech nie może teraz testować jakichś w sparingach jak np. Wisła ostatnio?
    Nie wiadomo, jakich i czy wogóle ściągniemy piłkarzy. Może się zdarzyć, że niebędą pasować do naszej Ekstraklasy i co wtedy- Goliki í Zapotoki?…

  70. Michu pisze:

    Bo testuje sie mniej renomowanych zawodnikow, a widocznie Lech sie takimi nie interesuje.

  71. 4o pisze:

    Żeby tylko się na koniec nie okazało, że im na tych mniej renomowanych brakło kasy i czasu.
    Rozumiem, chociaż Rudnev przed podpisaniem zagrał testowo w sparingu.
    Lewego wyciągliśmy kiedyś z 1.ligi, więc i tam warto poszukać.

  72. Michu pisze:

    W I lidze patrzac na statystyki nie ma ciekawego zawodnika w mlodym wieku, a jak w I lidze sie nie wyroznia, to nie mozna od niego wymagac dobrego poziomu w ekstraklasie.

  73. pyra fan kks z breslau pisze:

    mysle ze pan TRALKA to dobry ruch naszego keirownictwa szczerze on bedzie zawsze stwarrzal zagrozenie dla przeciwnika i w lechu sie odbuduje pozdro z MA;LINOWA

  74. Józek budowniczy pisze:

    Trałka to leń patentowany.Co tak się nim podniecacie?

  75. lukasz pisze:

    Trałka najbardziej oddany zawodnik, haruje za 2 a ty pieprzysz głupoty kolego